useless useless skrev:
Ser man en Wago sÄ vet man att det Àr ett proffs som varit framme och man kan kÀnna sig trygg.


[bild]
Denna koppling hoppas jag verkligen inte en elektriker har kopplat i sĂ„ fall kommer jag aldrig anlita en elektriker đŸ„‚
 
F Farreee skrev:
Nej det gör det inte dock nĂ€r jag gör jobbet sĂ„ blir det inget annat Ă€n perfekt dĂ„ allt görs med precision đŸ„‚
Precision utan spĂ€nningsprovare 👍😅
 
Snabb frÄga ska bÄde strömbrytaren och plejden ha obruten fas ?
 
F Farreee skrev:
Snabb frÄga ska bÄde strömbrytaren och plejden ha obruten fas ?
Hur ser det ut pÄ kopplingsschemat som följer med din Plejd?
 
  • Gilla
OMBH
  • Laddar…
G GoGetLost skrev:
Hur ser det ut pÄ kopplingsschemat som följer med din Plejd?
Kan skicka över den om du vill lÀsa den ?
 
F Farreee skrev:
Kan skicka över den om du vill lÀsa den ?
Nej, det Ă€r lugnt 👍 Kopplade in en Plejd dim-02 idag senast sĂ„ jag har koll 😌

Men om du kollar och försöker förstĂ„ schemat sĂ„ hade du haft svaret pĂ„ din frĂ„ga 😊
 
G GoGetLost skrev:
Nej, det Ă€r lugnt 👍 Kopplade in en Plejd dim-02 idag senast sĂ„ jag har koll 😌

Men om du kollar och försöker förstĂ„ schemat sĂ„ hade du haft svaret pĂ„ din frĂ„ga 😊
Om du kopplade en senast idag det kanske var mycket begĂ€rt enkel svar pĂ„ enkel frĂ„ga 😊
 
F Farreee skrev:
Om du kopplade en senast idag det kanske var mycket begĂ€rt enkel svar pĂ„ enkel frĂ„ga 😊
Jag gav dig ju svaret. Kolla i kopplingsschemat. Anledningen till det svaret Àr att du ska förstÄ vad det Àr du gör, hur det funkar. Ta till dig istÀllet, kolla pÄ schemat.
 
  • Gilla
Utsliten och utdömd och 1 till
  • Laddar…
G GoGetLost skrev:
Jag gav dig ju svaret. Kolla i kopplingsschemat. Anledningen till det svaret Àr att du ska förstÄ vad det Àr du gör, hur det funkar. Ta till dig istÀllet, kolla pÄ schemat.
Jag kan inte lÀsa kopplingsschemat och nu kommer du förmodligen svara dÄ ska du lÄta bli eftersom du inte kan göra det pÄ ett sÀkert sÀtt.
 
  • Haha
Dilato
  • Laddar…
F Farreee skrev:
Jag kan inte lÀsa kopplingsschemat och nu kommer du förmodligen svara dÄ ska du lÄta bli eftersom du inte kan göra det pÄ ett sÀkert sÀtt.
Exakt! Kan du inte lĂ€sa och förstĂ„ hur det ska kopplas nĂ€r du har ett extremt lĂ€tt schema i boxen som pekar pĂ„ alla ingĂ„ngar och visar exakt hur det ska kopplas... Ja, dĂ„ ska man helt enkelt ge fan i det 😅😜 speciellt nĂ€r man inte ens har en spĂ€nningsprovare 👍
 
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
G GoGetLost skrev:
Exakt! Kan du inte lĂ€sa och förstĂ„ hur det ska kopplas nĂ€r du har ett extremt lĂ€tt schema i boxen som pekar pĂ„ alla ingĂ„ngar och visar exakt hur det ska kopplas... Ja, dĂ„ ska man helt enkelt ge fan i det 😅😜 speciellt nĂ€r man inte ens har en spĂ€nningsprovare 👍
HĂ„ller med tolkar din svar som bĂ„de brytaren och plejden ska ha fas đŸ€ Tack för svaret đŸ„‚
 
F Farreee skrev:
HĂ„ller med tolkar din svar som bĂ„de brytaren och plejden ska ha fas đŸ€ Tack för svaret đŸ„‚
Din tolkning fĂ„r stĂ„ för dig. BrĂ€nner du ner kĂ„ken sĂ„ lĂ€gg ingen skuld pĂ„ mig 😜
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
G GoGetLost skrev:
Din tolkning fĂ„r stĂ„ för dig. BrĂ€nner du ner kĂ„ken sĂ„ lĂ€gg ingen skuld pĂ„ mig 😜
Nu har du ansvaret om jag brĂ€nner ner kĂ„ken 😂 nejdĂ„ vad kan gĂ„ fel du har ju vart sĂ„ tillmötesgĂ„ende och hjĂ€lpsam med svaren 😊
 
NÀr man stÀller in DIM02 kan man vÀlja icke dimbar last Àven pÄ lampor som Àr dimbara ?
 
F Farreee skrev:
NÀr man stÀller in DIM02 kan man vÀlja icke dimbar last Àven pÄ lampor som Àr dimbara ?
Yes. Du ska inte anvĂ€nda icke dimbara ljuskĂ€llor till nĂ„gon dimmer 👍
 
Vi vill skicka notiser för Àmnen du bevakar och hÀndelser som berör dig.