Det som syns på bilden är att värmen verkar "läcka ur" . Är det farligt eller går det att använda? Kan man använda de andra plattorna?

Ett av värmeelementen i ugnen hade gått sönder och efter reparation av den har detta uppstått.

Värt att nämna är att det inte syns alls när spisen inte är igång.

Tack på förhand.
 
  • Ett datorskärms hörn med en röd LED-ljuslist och reflektioner; ofokuserad och mörk bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
A
ormishen ormishen skrev:
Det som syns på bilden är att värmen verkar "läcka ur" . Är det farligt eller går det att använda? Kan man använda de andra plattorna?

Ett av värmeelementen i ugnen hade gått sönder och efter reparation av den har detta uppstått.

Värt att nämna är att det inte syns alls när spisen inte är igång.

Tack på förhand.
Vad är det vi ser.?
 
Är det den lilla lilla röda tråden som pekar ut från cirkeln du menar?
 
M Mellanbarn skrev:
Är det den lilla lilla röda tråden som pekar ut från cirkeln du menar?
Ja exakt!
 
electroluxaren skrev:
Vad är det vi ser.?
Som inlägget ovan beskrev. Det ser ut som en röd tråd som sticker iväg från den normala plattan.
 
Jag skulle inte oroa mig. Så länge inte säkringar eller jordfelsbrytare börjar lösa ut när du använder den plattan.
 
A
ormishen ormishen skrev:
Som inlägget ovan beskrev. Det ser ut som en röd tråd som sticker iväg från den normala plattan.
Det finns ingen möjlighet i världen att väyrmespiralen ger sig iväg ut från strålelementet, här sitter hela sttålelementet ocentrerat jmf med glaset
Jag vill inte veta hur soppan gjorde när den bytte ugnselementet,men fel blev det
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.