R
Men vi gillar den riktige, äkta Ernst..

Den fejkade ger vi till Alfredo o hans ständigt hungrige Karo..
 
  • Gilla
  • Haha
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Men vi gillar den riktige, äkta Ernst..

Den fejkade ger vi till Alfredo o hans ständigt hungrige Karo..
Balrogrostad Ernst, en ny klassiker på julbordet. Eller kanske till nyårsbuffén!
 
  • Gilla
  • Älska
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
R
kashieda kashieda skrev:
Balrogrostad Ernst, en ny klassiker på julbordet. Eller kanske till nyårsbuffén!
Det blir gött till en nyårs buffén, skulle han vara seg o lite bitter i smaken så finns det en del skumpa o skölja ned det med🍾
 
  • Älska
kashieda
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Men vi gillar den riktige, äkta Ernst..
Tala för dig själv. "Vi" gillar inte Ernst.
 
  • Gilla
  • Haha
  • Ledsen
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
Nej, han är som lutfisk. Texturlös, lite obehaglig och helt oefterfrågad. Lik förbannat är han där trots att man inte orkar mer.
 
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
jocke31 och 8 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Nej, han är som lutfisk. Texturlös, lite obehaglig och helt oefterfrågad. Lik förbannat är han där trots att man inte orkar mer.
Så länge han håller sig "där" är det inga problem, men den här tråden behöver inte mer av honom.
 
  • Ledsen
Rejäl
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
Det blir gött till en nyårs buffén, skulle han vara seg o lite bitter i smaken så finns det en del skumpa o skölja ned det med🍾
Man dricker långburk
 
  • Gilla
FredrikR
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Man dricker långburk
Jag gissar 14 st😉
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Wtf!?! Går det inte ens att lita på de Ernst-konton som finns på sociala medier??? Vart är samhället på väg???

Jag blev faktiskt kontaktad av Ernst för inte så länge sedan. Han skrev till mig och meddelade att jag skulle få ett presentkort på hans webbshop i julklapp av min man, men att jag behövde logga in med mobilt BankID på min internetbank för att bekräfta mitt kontonummer för ernst.se . Verkade legit. Men jag tycker synd om alla som blir lurade! Vilken chock, liksom.
.du kan få en jättefin present av mig också skicka dina bankuppgifter bara och en bild på båda sidor av dina kreditkorT .jag lovar att skicka en jättefin present typ ett paket jultE
 
  • Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Vilka kan de onämnbara vara?
Det kan jag ju inte berätta jag har hört att om man säger deras namn ett visst antal gånger så dyker dom upp där man bor och börjar bygga om.
 
R Rejäl skrev:
Jag gissar 14 st😉
Finns det något annat alternativ❓
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
R
N Niq skrev:
Finns det något annat alternativ❓
Ja just ihop med balrogsrostad Ernst är det gött med skumpa😋
 
R Rejäl skrev:
Ja just ihop med balrogsrostad Ernst är det gött med skumpa😋
Finns väl inte skumpa på långburk. Inte för att man vill ha sådandär kolsyrad druvjuice.
 
R
N Niq skrev:
Finns väl inte skumpa på långburk. Inte för att man vill ha sådandär kolsyrad druvjuice.
Ibland behöver man omväxling🍾
 
N Niq skrev:
Finns väl inte skumpa på långburk. Inte för att man vill ha sådandär kolsyrad druvjuice.
Tänk för att det gör det va!

Burk med mousserande vin, "Bubbel Burk", blommiga mönster, 375ml, 11% alkohol, Australien.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ernst gillar den säkert. 😇
 
  • Gilla
  • Älska
fribygg och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.