S Simno skrev:
1. Pommes blir givetvis det första, så man lär sig hur den fungerar innan man kör i de fina grejerna!
2. 8 st
1. Jag skulle göra ugnsbakad potatis med Panco, olja och kryddor. Så gott. Till det en inbakad fläskfilé och sallad. Och ofta.
2. 8 program.
 
U Ulrika M.M skrev:
Nu har du chansen att vinna en riktigt fin julklapp till dig och familjen - nämligen en Explore 6 AirFryer 5,4 l
[bild]
Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Berätta om vad som skulle bli din paradrätt att laga i Explore 6 Airfryer.
2. Besvara frågan: Hur många förinställda program har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 15/12.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
Kycklingfilé med klyftpotatis och bea
Det finns 8 förvalsprogram
 
U Ulrika M.M skrev:
Nu har du chansen att vinna en riktigt fin julklapp till dig och familjen - nämligen en Explore 6 AirFryer 5,4 l
[bild]
Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Berätta om vad som skulle bli din paradrätt att laga i Explore 6 Airfryer.
2. Besvara frågan: Hur många förinställda program har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 15/12.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
Jag hade provat att laga det mesta i matväg i airfryern och se vad som funkar bäst!
Rätt svar är 8st förinställda program.
 
1. Då hade jag tagit ett färdigt pizzakit, delat upp degen i bitar, lagt på en massa gottis (typ rökt renkött, smörstekta kantareller & Västerbottensost) , tryckt ihop de till små piroger & friterat de gyllenbruna.

2. 8 program

☃️🥟😀
 
Paneradkyckling med klyftpotatis

Det finns 8 förvalsprogram
 
U Ulrika M.M skrev:
Nu har du chansen att vinna en riktigt fin julklapp till dig och familjen - nämligen en Explore 6 AirFryer 5,4 l
[bild]
Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Berätta om vad som skulle bli din paradrätt att laga i Explore 6 Airfryer.
2. Besvara frågan: Hur många förinställda program har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 15/12.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
1: jag skulle göra min paradrätt kycklingbitar av kycklibglårfilé! Mums!
2: 8st program!
 
1. Mongoliska chickenwings med sötpotatisfries, och en klick guacamole till...
2. 8st
 
1. Min paradrätt i Explore 6 AirFryer skulle vara en elegant och hälsosam kombination av honungs- och senapsglaserad lax, krispig hasselbackspotatis och perfekt tillagad sparris. Denna rätt representerar en harmoni av smaker och texturer – den sötsyrliga laxen kompletterar den rika, krispiga potatisen och den delikata, lätt krispiga sparrisen.

2. Det finns åtta förinställda program på Electrolux Explore 6 Air Fryer.
 
Det finns 8 förinställda program.

Jag skulle laga krispig och saftig kyckling med färska grönsaker och krispiga pommes samt chips till filmkvällarna.
 
U Ulrika M.M skrev:
Nu har du chansen att vinna en riktigt fin julklapp till dig och familjen - nämligen en Explore 6 AirFryer 5,4 l
[bild]
Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Berätta om vad som skulle bli din paradrätt att laga i Explore 6 Airfryer.
2. Besvara frågan: Hur många förinställda program har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 15/12.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
8 förinställda program.

Som engelsman skulle jag väldigt gärna vilja göra RIKTGT god fish and chips, som jag minns det hemifrån. Men hela familjen skulle bli otroligt glada för en airfryer! Tänker att sambon får öppna paketet. Bjuder på ett rim!

Tomten bjuder in äventyrare i köket,

som stöttar både i vardagen & julstöket.

Nu kan du laga krispigt utan fett,

allt blir gott på hälsosamt sätt.

Allt från pommes till kött & dessert,

i denna kommer du garanterat bli kär!

Snabba dig, öppna, var inte skrajer!

I paketet döljer sig en kvalitets…
 
Jag har aldrig testat Airfryer, men en kollega pratade om hur fantastisk lax blir, så jag skulle försöka få mina barn att äntligen gilla lax då :)

8 förinställda program.
 
U
Nu är tävlingen avslutad.
Wow, så många inspirerande och roliga förslag på maträtter att tillaga i airfryer alla kommit med! 😍
Även denna tävlingsomgång har det varit ett tufft jobb att utse en vinnare.

Idag säger vi stort grattis till @Hybro med inlägg #7 som kammar hem vinsten. Önskar dig mycket nöje med matlagningen! 🦌🐟. Vinsten kommer att skickas till dig direkt från Electrolux.

Stort tack till alla tävlande. Vann man inte denna gång kommer det kanske fler chanser längre fram 😉
 
  • Gilla
UlrikaSpg och 1 till
  • Laddar…
Oj, Tack.

Det var oväntat😋
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
Och tack till alla tävlande för fina förslag på maträtter.
Många ska testas.

/ Toni.
 
  • Gilla
Ulrika M.M
  • Laddar…
H Hybro skrev:
Oj, Tack.

Det var oväntat😋
Grattis! 😀
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.