Inte för att vara tyken, men nu är det nog dags att ställa in alla svar, för nu trollas det rätt häftigt

TACK FÖR MIG
 
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
B Alivara skrev:
Var hade du din bil i 4 år?
På verkstan. Det var en Ford.
 
  • Gilla
  • Haha
kashieda och 5 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
På verkstan. Det var en Ford.
Stämde du säljaren sedan för dolt fel?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
B
useless useless skrev:
På verkstan. Det var en Ford.
Det var fråga till Björksär, inte till dig. Björksär skrev att inte fått p-plats på Brf i 4 år och han tycker att det är normalt .
 
B
K Kane skrev:
Stämde du säljaren sedan för dolt fel?
Vad har det med vägrande av förmedling av p-plats på usla och korrupta Brf att göra?
 
  • Wow
kashieda
  • Laddar…
B Alivara skrev:
Vad har det med vägrande av förmedling av p-plats på usla och korrupta Brf att göra?
Det var riktat till Fordägaren.
Men dolt fel kanske är applicerbart på ditt BRF-köp också?
 
B Alivara skrev:
Vad menar du med "leta upp valberedningen"- vad ska du leta för något och till vilken nytta?
Valberedningen brukar föreslå stämman vilka som ska sitta i föreningens styrelse.
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Inte dolt fel om det kan förväntas. 😀
 
B Alivara skrev:
Det var fråga till Björksär, inte till dig. Björksär skrev att inte fått p-plats på Brf i 4 år och han tycker att det är normalt .
Hej
Jag svarar gärna och utförligt på din fråga ( till skillnad från dig, som inte verkar kunna svara på någons frågor)
Jag fick parkera ett par kvarter bort på gatan och betalade taxa för gatuparkering varje dag.

För övrigt måste jag efter dina påhopp och elaka inlägg konstatera att du verkligen ser ensidigt på situationen!
Vi är många på det här forumet som verkligen försöker hjälpa de forummedlemmar som skriver och ställer frågor eller ber om hjälp.
Ibland kan en del skriva kommentarer som kan verka lite syrliga men är oftast med glimten i ögat.

När vi , och även jag till en början ställer relevanta följdfrågor på dina tidiga inlägg för att hjälpa dig så möttes vi av påhopp och hån och påstås vara mobbare, förtryckare och satan själv.
Är det så vi ska behandla varandra här?
Så frågan jag och säkert många andra ställer sig nu är :
HUR FAN TÄNKER DU !!??

Om du vill ha hjälp så delta i diskussionen på ett civiliserat sätt eller byt forum!

Till alla er andra får jag be om ursäkt för om mitt inlägg väcker anstöt men jag blir fruktansvärt provocerad av människor som skriver som TS gör till mig och Er mina goda forumkamrater.

Vissa kan inte inse sin del i ett problem men när 20 st är sams och en inte är det så är det sällan ”mobbning ” som det påstås här utan någonting helt annat..

Trevlig kväll allihopa!
/ Björkskär
 
  • Gilla
  • Älska
kashieda och 12 till
  • Laddar…
Helt off topic.
När det gäller parkering i Brf och stadsplanering så är jag med jämna mellanrum i Hammarby sjöstad. När det byggdes planerades det för 0,2 bilar per hushåll😂
Det funkar lite sisådär..
 
  • Gilla
Bästerortarn och 3 till
  • Laddar…
R
B Björkskär skrev:
Helt off topic.
När det gäller parkering i Brf och stadsplanering så är jag med jämna mellanrum i Hammarby sjöstad. När det byggdes planerades det för 0,2 bilar per hushåll😂
Det funkar lite sisådär..
Det blir ju bra om alla har en bil per bostad så kan man parkera var 5:e dag😉 resten av tiden får man hyra ut den svart😂
 
  • Gilla
useless
  • Laddar…
Bilhatarna som styr i Stockholm och många kranskommuner tycker att 0,2 bilar per hushåll är för mycket 😢 Ingen av dom har bekanta som bor utanför Stockholm och de själva rör sig sällan utanför tunnelbanenätet.

Edit: brist på empati har dom såklart.
 
  • Gilla
Björkskär
  • Laddar…
R
T TommyC skrev:
Bilhatarna som styr i Stockholm och många kranskommuner tycker att 0,2 bilar per hushåll är för mycket 😢 Ingen av dom har bekanta som bor utanför Stockholm och de själva rör sig sällan utanför tunnelbanenätet.

Edit: brist på empati har dom såklart.
Tyvärr ser det ut likadant hör på bäst kusten😉 det är ett långsamt tvingande till att du snart inte kan äga en bil i centralare delarna i städerna😢
 
  • Ledsen
  • Gilla
Björkskär och 1 till
  • Laddar…
B
K Kane skrev:
Det var riktat till Fordägaren.
Men dolt fel kanske är applicerbart på ditt BRF-köp också?
jag säljer nu- vill du köpa? Du verkar gilla Hsb och min brf styrelse, ska trivas här i stället för mig, sen vi kan träffas här på forumet och diskutera dina upplevelsen av Hsb brf styrelse
 
Fairlane
B Blabl skrev:
jag säljer nu- vill du köpa? Du verkar gilla Hsb och min brf styrelse, ska trivas här i stället för mig, sen vi kan träffas här på forumet och diskutera dina upplevelsen av Hsb brf styrelse
Katrineholm verkar trevligt, men för att någon ska kunna köpa din bostadsrätt så måste du ju uppge adress.

Om du uppger det och lägger ut en länk till objektet så kan vi ju se.

Nackdelen är förstås att du då avslöjar vilken BRF det gäller och då kan vi ju se ännu tydligare vilka som sitter i styrelsen och om de är boende i föreningen eller inte...
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.