Jag vet inte varför jag frågar, för ni lär ju svara och jag bryr mig ungefär lika mycket som PostMord om en paketleverans eller Bauhaus om konsumentköplagen, men vafan:

Är Karo och den där Böl-Roger olika grejer alltså?
 
  • Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Ni vet hur det brukar sluta när ni inte stryker mig medhårs.
Jag har förtröstan och tror att det slutar väl.
 
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Jag vet inte varför jag frågar, för ni lär ju svara och jag bryr mig ungefär lika mycket som PostMord om en paketleverans eller Bauhaus om konsumentköplagen, men vafan:

Är Karo och den där Böl-Roger olika grejer alltså?
Självklart. Den där Karo dök upp på något sätt så jag förutsätter att det är en hund på samma sätt som att några håller på
med belryg istället för balrog.

Var och en är saliga i dess rike
 
S Saelen skrev:
Självklart. Den där Karo dök upp på något sätt så jag förutsätter att det är en hund på samma sätt som att några håller på
med belryg istället för balrog.

Var och en är saliga i dess rike
Kan man bli salig i de orena hundarnas rike?
 
S Saelen skrev:
Självklart. Den där Karo dök upp på något sätt så jag förutsätter att det är en hund på samma sätt som att några håller på
med belryg istället för balrog.

Var och en är saliga i dess rike
Jag vet språk är svårt men om du skulle läst tråden skulle du veta att belryg är den korrekta pluralformen av balrog.
Alltså en balrog flera belryg.
Läs det många gånger❗🙃❗
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Nu tänkte jag vitsa till något med doggy här men det finns ju hundra andra så jag pudlar och gör en sk golden retriever innan det blir tasskigt.
 
Enter Pin
Dearstalker, three piece plaid suit. Smoking pipe. (Smoking gun missing)

J’accuse: reverend Green, M1907 semi-automatic in the conservatory.Ms Yello shot point blsnk.,Motive feud between neighbours regarding church bells ringing every fucking Sunday11 a.m. Could we have constant winter time please?

Elementary
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
Jag vet språk är svårt men om du skulle läst tråden skulle du veta att belryg är den korrekta pluralformen av balrog.
Alltså en balrog flera belryg.
Läs det många gånger❗🙃❗
Fel!

En balrog - flera ynkryggar
En gabion - flera babianer
En tving - flera tvångsåtgärder
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Är Karo och den där Böl-Roger olika grejer alltså?
Fy vad det är jobbigt när nybörjare hittar åt en lång och komplicerad tråd som denna och inte ens ids läsa några få tusen inlägg innan de prompt måste lufta kakhålet. Om de bara fattade hur korkade de framstår hade de aldrig lämnar fucksbuch!
 
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
En tving - flera tvångsåtgärder
En tvångsåtgärd - en hel d-a fackmaffia!
En fackmaffia - Karo blir mätt!
 
S Saelen skrev:
Nu tänkte jag vitsa till något med doggy här men det finns ju hundra andra så jag pudlar och gör en sk golden retriever innan det blir tasskigt.
Har du svansen mellan benen?
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Eaum
S Saelen skrev:
Nu tänkte jag vitsa till något med doggy här men det finns ju hundra andra så jag pudlar och gör en sk golden retriever innan det blir tasskigt.
Varför drar du in mig i detta?
 
  • Haha
FredrikR
  • Laddar…
Eaum Eaum skrev:
Varför drar du in mig i detta?
Då uppstår ju den intrikata frågan: vad i ovanstående identifierar du dig som? :D
 
Faen, @Pin hann före. Men för att sammanfatta. Hur får jag den korrupta HSB-styrelsen att laga mitt internet? Ringer jag Polisen och säger att alla sitter i samma rum? Eller är det enklare att locka fram Karo?

Och inte minst, hur lång är kön till en parkeringsplats?
 
  • Haha
Dilato och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.