Någon som kan rekomendera en elektriker ni känner varit bra?
Skall dra om strömmen i delar av källare samt byta proppskåpet.
Var inte så nöjd med den elektriker som gjorde övervåningen så är ute och letar ny elektriker :)
 
Jag kan rekommendera Mira Konsult som dragit om all el i min lägenhet, fräst in i väggarna, bytt elcentral, värmegolv i badrum etc. Smidiga att ha att göra med och allt verkar funka fint.

08 - 646 92 00

Mvh,

John
 
Nu har räkningen för jobbet kommit och det visar sig att den ökat med 200%, utan förvarning. Anlita INTE Mira... Orkar inte dra allt här, men anlita dem inte så blir livet enklare...
 
jmw skrev:
Jag kan rekommendera Mira Konsult som dragit om all el i min lägenhet, fräst in i väggarna, bytt elcentral, värmegolv i badrum etc. Smidiga att ha att göra med och allt verkar funka fint.

08 - 646 92 00

Mvh,

John
Är också i konflikt med min elektriker som tagit 90 timmar på sig för att att enbart dra tråden. Hur ska man lösa en sån här konflikt?
 
Har han faktiskt varit där så lång tid och bara jobbat långsamt, eller är även tidrapporterna fejkade?

Hur stor omfattning gäller det? Och har han inte kopplat ihop det hela också, monterat brytare uttag etc?

Var där några svårigheter, hade du själv dragit rören, kanske svårdraget?
 
Jag har använt Norr-El till allt el-arbete hemma. Johan som jobbar där är super. Kommer med bra idéer på lösningar och gör sedan jobbet effektivt och utan strul.

Faktiskt en av få hantverkare jag litar på. Nu behöver jag bara hitta en snickare och en rörmokare som är lika bra.
 
Har du hittat nån Elektriker än??
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.