SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Hur kränkande är inte det?!?
I denna tråd är idioter fortfarande idioter och även de luspanka fattighjonen är idioter. Den som kränks kan sätta sig i hörnet och snyfta i en väldigt liten bit billigt dasspapper!
 
  • Wow
  • Ledsen
kashieda och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
I denna tråd är idioter fortfarande idioter och även de luspanka fattighjonen är idioter.
Tryggt.
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Någon som har en kränkthetsrapport jag kan fylla i?
Kolla med moderatorn, han bör ha papperskorgen fylld med ifyllda rapporter som ingen någonsin kommer titta på.
 
  • Gilla
  • Ledsen
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Men går de att köra på spillolja? Måste man ha hämtat spilloljan från ett certifierat lastbilsåkeri eller går det bra med den från det lokala gatuköket? En tändkulemotor har kanske möjlighet att gå på beg frityrolja med 1% pommes i och då sparar ju ett fattighjon som jag även in på filtreringen.
Det lokala gatuköket är bäst, men kolla så deras fritös uppfyller utsläppskraven för minst Euro 5, så ska du se att det går fint! Luktar gott också.
Vanlig spillolja från motorer är bättre att olja in sitt trädäck med. Det där trädäcket du inte behöver bygglov för och som grannen är så sur för.
 
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 2 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Sluta proxy-kränk mig nu. Någon som har en kränkthetsrapport jag kan fylla i?

Inte ska du väl orsaka irritation hos dina stackars grannar? Det räcker väl med att de dör som flugor när du eldar med ved? De ska väl inte behöva stå ut med en tändkulemotor som dunkar och puffar? Jag föreslår att du kopplar ihop drivlinorna från 18 dieselbilar och kör vedklyven med dem som kraftkälla. Dieselbilar ska vara bra för luftkvaliteten, har jag läst på många ställen här på forumet! Speciellt 18 stycken, kom ihåg det.
En parodi på en rapportformulär om kränkningar med humoristiska och överdrivna alternativ för orsak och konsekvens.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Älska
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
...och även de luspanka fattighjonen är idioter.
Luspank är nedvärderande mot löss. Alla löss är inte panka, din intoleranta gipskatt.
 
  • Gilla
  • Arg
Dilato och 2 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
din intoleranta gipskatt.
Det var droppen. Kaaaarooo!!!
 
  • Haha
  • Wow
Henningelvis och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Etanol konvertera fiskbilen och destillera skumpan så ska det nog gå.
Jag har ingen s-kumpan! Jag har faktiskt bara mörkblåbruna dirrar på ballen.
 
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Jag yxklyver, det är tyst;)
Det är det inte alls. Svordomarna hörs långt
 
  • Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
N Niq skrev:
Det är det inte alls. Svordomarna hörs långt
Jag vet inte vad du ska göra åt ditt språkbruk vid vedens sönderdelande men rekomenderar bostadsuppvärmning medelst luftvärmepump om du inte har rätta snitsen med yxan.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Jag vet inte vad du ska göra åt ditt språkbruk vid vedens sönderdelande men rekomenderar bostadsuppvärmning medelst luftvärmepump om du inte har rätta snitsen med yxan.
Jag vet inte hur man eldar i en sådan så det kan jag inte skaffa.
Jag brukar slå vedklabbarna mot yxan tills dom går sönder. Om man inte svär tillräckligt så kan ju folk tro att man är lat.
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Det var droppen. Kaaaarooo!!!
You shall not pass
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Det lokala gatuköket är bäst, men kolla så deras fritös uppfyller utsläppskraven för minst Euro 5, så ska du se att det går fint! Luktar gott också.
Vanlig spillolja från motorer är bättre att olja in sitt trädäck med. Det där trädäcket du inte behöver bygglov för och som grannen är så sur för.
Det är ett evigt jomsande om bygglov i den här tråden. Vad ska man ha det till❓
 
Alfredo Alfredo skrev:
I denna tråd är idioter fortfarande idioter och även de luspanka fattighjonen är idioter. Den som kränks kan sätta sig i hörnet och snyfta i en väldigt liten bit billigt dasspapper!
Nu blir jag kränkt om jag måste använda billigt dasspapper
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
Det är ett evigt jomsande om bygglov i den här tråden. Vad ska man ha det till❓
Elda med?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.