Keiller Keiller skrev:
Har vi haft nån svensk modell av rang sen Emma Sjöberg och Silvstedts glansdagar?
Volvo P1800? Fast den var nog före när jag tänker efter.
 
  • Gilla
Dilato och 3 till
  • Laddar…
Keiller Keiller skrev:
Har vi haft nån svensk modell av rang sen Emma Sjöberg och Silvstedts glansdagar?
Man med vått hår och bar överkropp lutad mot kakelvägg, ser direkt in i kameran.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Bilden av Löfven som Krösamaja riskerar att eventuellt förargat någon.
 
  • Gilla
  • Arg
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ni längtar verkligen efter Karo?!
 
S Saelen skrev:
Nu tycker jag att vi har kommit ifrån grundfrågan lite här. Är vi på Familjeliv eller?

Alltså.

TS frågade om hur man trär på em kondom på en balrog och varför Karo i grannens hönshus envisas med att bita sönder thujahäcken till 1,13 meters höjd.

För återställningen kräver Lantmäteriet en avgift på 364.500 kronor. Bland annat för att leta efter ett rör i ett berg i flera dagar. I deras system Karthago, som borde förstöras, finns dagboksanteckningar men dessa är oåtkomliga eftersom de har outsourcat driften till Svenska kyrkan under ledning av förre ärkebiskopen Bintje Ejakulén.

Alfredo är sur, FredrikR stänger tråden, TS har sprungit till skogs. 18 sidotrådar öppnas raskt om vedklyvning, om Pullfor är bäst till höns samt om den smörslungade hummern till lunchen ska betraktas som en inhemsk art, låt vara rödlistad, och därför inte får serveras i Vasastans mest depraverade hipsterkolonier.
Jag går till skogs varje dag är det något fel med det❓

Biltemas yxa är inte lika snygg som en gammal sliten fiskars så den är inte lika bra till vedklyvning.

Jag äter bara på restauranger som är på svarta listan
 
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
B b8q skrev:
Volvo P1800? Fast den var nog före när jag tänker efter.
Fast volvo P1800es var snyggare
 
R
Yxa ifrån biltema😂😂😂
 
N Niq skrev:
Fast volvo P1800es var snyggare
Är den byggd på Östermalm? Om inte, är det en pöbelbil och då mår jag dåligt av att veta om att den finns. Den går säkert inte ens att driva med champagne!
 
  • Haha
  • Gilla
fribygg och 2 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Är den byggd på Östermalm? Om inte, är det en pöbelbil och då mår jag dåligt av att veta om att den finns. Den går säkert inte ens att driva med champagne!
Här byggdes den
United Kingdom: England, West Bromwich (Jensen Motors, 1961–1962)
Sweden: Torslanda (1963–1973)
Sweden: Gothenburg (1963–1973)
Chile: Arica, (DiVolvo)
 
R
N Niq skrev:
Sweden: Torslanda (1963–1973)
Sweden: Gothenburg (1963–1973)
Vad är skillnaden mellan dom två🤔
 
N Niq skrev:
Sweden: Bokstäver (1963–1973)
Sweden: Andra bokstäver (1963–1973)
R Rejäl skrev:
Vad är skillnaden mellan dom två🤔
Lär dig läsa för fan!
 
  • Haha
Emil.P och 4 till
  • Laddar…
R
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Lär dig läsa för fan!
Ursäkta🥴 så du tror att det är två olika fabriker? Eller har hen inte förstått att Torslanda ligger i Göteborg🤔
 
R Rejäl skrev:
Ursäkta🥴 så du tror att det är två olika fabriker? Eller har hen inte förstått att Torslanda ligger i Göteborg🤔
Hen, drar du in Karo i detta?
 
R Rejäl skrev:
Ursäkta🥴 så du tror att det är två olika fabriker? Eller har hen inte förstått att Torslanda ligger i Göteborg🤔
Vem bryr sig det är utanför tullarna i Stockholm.
 
  • Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Hen, drar du in Karo i detta?
Eller Tofsan eller vad det nu var Fullkemistens balrogyngel hette
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
R Rejäl skrev:
så du tror
Nej, jag är ateist.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.