1. Min paradrätt i denna airfryer skulle bli sambousas, filodegsknyten med köttfärsfyllning.
2. Det finns 8 program.
 
U Ulrika M.M skrev:
Nu har du chansen att vinna en riktigt fin julklapp till dig och familjen - nämligen en Explore 6 AirFryer 5,4 l
[bild]
Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Berätta om vad som skulle bli din paradrätt att laga i Explore 6 Airfryer.
2. Besvara frågan: Hur många förinställda program har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 15/12.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
8 st program
Det blir till att göra grabbens favoriträtt lite godare som va hans favorit innan han fick sin gluten diagnos. Chicken nuggets som vi idag gör i ugnen men det går inte hem då det inte blir så krispiga som på resturang.
 
1. Min paradrätt, bra fråga helt värdelös på att laga mat så hoppas denna ska lösa de åt mig så man kan skipa de frysta middagarna och istället slänga ner kyckling.
2. Det finns 8 program.
 
1: det måste bli en hög med redigt bra pommes till fredagsburgaren👌

2: 8 st förinställda program
 
U Ulrika M.M skrev:
Nu har du chansen att vinna en riktigt fin julklapp till dig och familjen - nämligen en Explore 6 AirFryer 5,4 l
[bild]
Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Berätta om vad som skulle bli din paradrätt att laga i Explore 6 Airfryer.
2. Besvara frågan: Hur många förinställda program har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 15/12.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
1. Hemmagjorda falafel med tillbehör
2. 8 st
 
1. Mina barn tjatar alltid om en airfryer. De är less på sladdriga halvbrända pommes i ugn. Så pommes skulle nog vara paradrätten, tätt följd av nuggets! Allt för barnen
2. 8 program
 
U Ulrika M.M skrev:
Nu har du chansen att vinna en riktigt fin julklapp till dig och familjen - nämligen en Explore 6 AirFryer 5,4 l
[bild]
Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Berätta om vad som skulle bli din paradrätt att laga i Explore 6 Airfryer.
2. Besvara frågan: Hur många förinställda program har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 15/12.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
Den har åtta (8) förinställda program.

Jag skulle ofta laga grönsaker och annat vegetariskt i den. Är så trött på att nästan alltid steka allting. Det luktar i hela huset och ger extra disk samt kräver passning. En airfryer skulle få mig att äta mer lagad mat och mindre snabbmat och smörgåsar eftersom det är så enkelt att fixa mat i den. Jag har suktat efter en airfryer i säkert ett år nu, men insett att det inte får plats i budgeten.
Att vinna en skulle verkligen vara en julklapp som jag skulle uppskatta och kommer i så fall att publicera både bilder och textrcensioner av det jag kreerar i den.
 
När jag träffade min sambo var hans version av matlagning 2 olika rätter
Rätt 1 gick under namnet ägg och nått. Rätt 2 gick under namnet korv och nått.
När han lagade rätt 1 var nått väldigt ofta korv, när rätt 2 lagades var nått väldigt ofta ägg. Men även bacon kunde ibland få äran att agera nått. Numera lagar han ngt fler rätter där en favorit är potatisbullar värmda i ugnen.

Han har ofta pratat om att köpa en airfryer för att laga potatisbullar eller pommes. Så det hade varit en perfekt julklapp till hela familjen. När jag står för matlagningen varieras menyn mkt mer, jag hade velat testa allt från panerad fisk till kyckling eller att baka.

Det finns 8 förinställda program
 
1. Jag skulle göra egna munkar (räknas det som "rätt"? :)) med socker eller glasyr på. En nyttigare variant som inte friteras i massor av olja.

2. 8st
 
1. Paradrätten skulle bli Falukorvskebab. Man gör tunna remsor med osthyveln som sen körs i airfryern. Det är ungarnas ide som dem tjatar om som tydligen är viralt på internet.
2. 8st
 
M
8 förinställda program
Jag har hört att man kan göra sin potatis gratäng ännu godare i en sån här !
 
@
U Ulrika M.M skrev:
Nu har du chansen att vinna en riktigt fin julklapp till dig och familjen - nämligen en Explore 6 AirFryer 5,4 l
[bild]
Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Berätta om vad som skulle bli din paradrätt att laga i Explore 6 Airfryer.
2. Besvara frågan: Hur många förinställda program har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 15/12.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
Jag skulle tillaga allt - som jag INTE vill tillaga i min ugn. Det geniala med airfryern är de förinställda programmen och den enkla rengöringen! Det skulle t.ex. bli helgrillad kyckling - något jag inte gör i ugnen eftersom all rengöring som krävs. Men med airfryern löser diskmaskinen problemet! 😁

Svar : 8 förinställda program
 
1. Pommes

2. 8st
 
1: Hemmagjorda chips, pulled beef BBQ med Creole dipp, picklad rödlök och en krispig avokado-sallad. Och ett glas bra öl/rött.

2: 8 st förinställda program
 
H
U Ulrika M.M skrev:
Nu har du chansen att vinna en riktigt fin julklapp till dig och familjen - nämligen en Explore 6 AirFryer 5,4 l
[bild]
Njut av knaprig och välsmakande friterad mat, där lite eller ingen olja används. Den mångsidiga Explore 6 AirFryer kan användas till fritering, grillning, stekning – och till och med till bakning. Löstagbar korg på 5,4 liter.

Värde: 3295 kr

För att tävla gör du såhär:
1. Berätta om vad som skulle bli din paradrätt att laga i Explore 6 Airfryer.
2. Besvara frågan: Hur många förinställda program har Explore 6 Airfryer?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 15/12.

—-----------------------------------------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Electrolux för att de sponsrar den härtävlingen.
1. Friterad fisk, kyckling, grönsaker, pommes frites. Gott men man vill inte göra det för ofta då det blir så mycket olja, inte så nyttigt. Sen blir det dyrt med oljan då man inte kan använda den oljan som användes sist eftersom det har gått för lång tid emellan friteringarna, kostnaden gör ju då också att man inte friterar så ofta man egentligen vill.
Att vinna Airfryer med 8 förinställda program vore toppen det skulle ju lösningen att få äta friterad god mat utan att få dåligt samvete för man har tryckt i sig en massa olja.
Vore ju kul att få imponera på middagsgästerna också.😉😀

2. 8 st förinställda program.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.