Skriver en liten text trots rubriken, följer forumets rekommendationer. Detta är bygget som Handelsbanken hatade och misstrodde. Värderade det inte ens till tre miljoner kronor.
 
  • Rött trähus med veranda, skogsmiljö, gäststuga, grönt gräs, somrigt, avkopplande, naturnära, rökfri skorsten, avskildhet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Soligt, skogsligt landskap, klara himmel, höga träd, skuggor, väg i bakgrunden, barr- och lövträd, vårdag, naturvy.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ogrävt område med jordhögar, stenar och vegetation, möjlig byggnads- eller trädgårdsarbete pågår. Skog i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Röd stuga med svarta takpannor omgiven av skog, vit bil i förgrund, fågelholkar på träd.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skogsdunge, stora stenar, grönt gräs, blå himmel, liten trätrappa, dagsljus, ljus, natur, utomhus, avverkade träd.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Person utomhus, träplattform, rivet hus, skorsten, skog, blå himmel, dagsljus. (Fotovinkel orsakar ofullständigt motiv i hörn.)
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Händer håller kompass mot snöbakgrund, orientering, navigation, dagsljus, vinteraktivitet, utomhus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Man på träplattform, skog bakom, soligt, röd stuga, skorsten utan hus, rivningsavfall.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Rött trähus, grönska, avverkade träd, blå himmel, soligt, landsbygd, stenmur, vedhög, uteplats, natur.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • En skogsglänta med solbelysta träd, stenar, gräs och en klarblå himmel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Enskild skorsten står i grönt, skogsmark, riven byggnad, blå himmel, kvällsljus.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skogsbrynslandskap med stora stenblock och röjda markytor, molnig himmel i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vit rävsvansblomma, skogsbakgrund, dagtid, fokus på blomma, grön skog, naturlig belysning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ett stort stenfält, grävmaskinsarm till vänster, skog i bakgrunden, molnig himmel, dagtid, ute på landet.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Byggarbetsplats med grävmaskin, grushög, omgivna av skog på en solig dag.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Byggarbetsplats med grävmaskin, avtagen skopa, jordhögar, stenar och träd i bakgrunden. Sunny day.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skog, stenröse, grävmaskin, molnig himmel, avverkning eller markberedning för byggnation.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ojämn terräng med stenar, jord, skogsbakgrund, molnig himmel, rött hus skymtar i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Stor sten på en grävplats, grävmaskinsskopa synlig, skog i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Markarbete, stora stenblock, skog i bakgrunden, grå molnig himmel, grön vegetation.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Wow
cpalm
  • Laddar…
T
Jag skulle inte värdera fastigheten till någonting baserat på dina bilder. Vad menar du på riktigt?
 
  • Gilla
cpalm och 14 till
  • Laddar…
Förstår inte alls denna?
 
  • Gilla
Fairlane
  • Laddar…
R riek skrev:
Skriver en liten text trots rubriken, följer forumets rekommendationer. Detta är bygget som Handelsbanken hatade och misstrodde. Värderade det inte ens till tre miljoner kronor.
P pennybridge skrev:
Förstår inte alls denna?
bilderna, ett femtiotal gick inte att ladda upp.... hela tråden är att radera
 
BirgitS
R riek skrev:
bilderna, ett femtiotal gick inte att ladda upp.... hela tråden är att radera
Vad skulle syftet vara med alla bilderna och tråden?
 
BirgitS BirgitS skrev:
Vad skulle syftet vara med alla bilderna och tråden?
Visa ett byggprojekt, fram till 90% färdigt i bilder utan kommentar
 
BirgitS
Okej, det blir nog rätt oförståeligt och svårt att följa. Det finns ju många trådar i forumdelen Socialt och projekt där man får följa byggen men där finns det ju alltid med text för att det ska gå att förstå.

Men vad har din rubrik med det att göra?
 
R riek skrev:
Visa ett byggprojekt, fram till 90% färdigt i bilder utan kommentar
Det är ju ingen rättighet att få låna 3 miljoner och risken med ditt bygge bedömdes väl för stor.
 
  • Gilla
Pierre F och 6 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Det är ju ingen rättighet att få låna 3 miljoner och risken med ditt bygge bedömdes väl för stor.
Har anmält din tråkiga och onödiga kommentar
 
  • Haha
  • Wow
  • Älska
cpalm och 15 till
  • Laddar…
R riek skrev:
Har anmält din tråkiga och onödiga kommentar.
Om du använde samma vokabulär som i trådtiteln i kontakt med banken kan jag mycket väl tänka mig att det minskade dina chanser till lån på det kontoret.
 
  • Gilla
  • Haha
gbgustaf och 12 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Om du använde samma vokabulär som i trådtiteln i kontakt med banken kan jag mycket väl tänka mig att det minskade dina chanser till lån på det kontoret.
Om du bara visste.... men finansiering är inget problem för sunda projekt, undvik bara ynkryggarna på sagda bank. Var jobbar du?
 
R riek skrev:
Om du bara visste.... men finansiering är inget problem för sunda projekt, undvik bara ynkryggarna på sagda bank. Var jobbar du?
Inte på bank.
 
  • Gilla
Workingclasshero och 1 till
  • Laddar…
BirgitS BirgitS skrev:
Okej, det blir nog rätt oförståeligt och svårt att följa. Det finns ju många trådar i forumdelen Socialt och projekt där man får följa byggen men där finns det ju alltid med text för att det ska gå att förstå.

Men vad har din rubrik med det att göra?
Meningen med rubriken var att göra en uppföljning på en tråd som var populär tidigare. Nu med mer fakta och utfall och mindre känslor (från mig, hat mot idioterna på sagda bank, Handelsbanken i Eskilstuna)
 
R riek skrev:
(från mig, hat mot idioterna på sagda bank, Handelsbanken i Eskilstuna)
Jag undrar om du ofta använder dig av ord som 'hata' och' idioterna' i din kontakt med folk och företag eller om du bara skriver i affekt och ångrar dej imorgon (och varje gång i framtiden då du behöver kontakta en bank och riskerar att träffa nån som jobbat på SHB i E-tuna)
 
  • Gilla
  • Haha
Hasse Sandin och 3 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Jag undrar om du ofta använder dig av ord som 'hata' och' idioterna' i din kontakt med folk och företag eller om du bara skriver i affekt och ångrar dej imorgon (och varje gång i framtiden då du behöver kontakta en bank och riskerar att träffa nån som jobbat på SHB i E-tuna)
SHB i Eskilstuna har brutit en 33-årig relation. De är ett exceptionellt undantag, jag sparar normalt sett på superlativ och får ofta kritik för att vara surmulen och tystlåten. Deras svek är grundläggande och något som får mig att fundera på vilka värderingar och grunder som egentligen gäller i dagens Sverige.
 
  • Gilla
Rejäl
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.