Hej!
Har en inbyggnadsugn och mikro enligt bifogat bild. Behöver komma in och rensa efter ett antal år. Galler sitter hårt och jag är rädd att bryta den så jag vill inte ta i. Finns det något sätt att fixa det???
Tacksam för tips.

Jostar
 
  • Inbyggda rostfria ugnar från Husqvarna, övre med mikrovågsfunktion, nederställningsvred och knappkontroller.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
A
J jostar skrev:
Hej!
Har en inbyggnadsugn och mikro enligt bifogat bild. Behöver komma in och rensa efter ett antal år. Galler sitter hårt och jag är rädd att bryta den så jag vill inte ta i. Finns det något sätt att fixa det???
Tacksam för tips.

Jostar
gamla fina grejer
gallret sitter fast i ugnen ovanför och passbiten nedanför så du får lyfta ut hela ugnien
 
  • Gilla
Fotografen och 1 till
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
gamla fina grejer
gallret sitter fast i ugnen ovanför och passbiten nedanför så du får lyfta ut hela ugnien
Tack! Jag anade det men var inte säker.
 
J jostar skrev:
Hej!
Har en inbyggnadsugn och mikro enligt bifogat bild. Behöver komma in och rensa efter ett antal år. Galler sitter hårt och jag är rädd att bryta den så jag vill inte ta i. Finns det något sätt att fixa det???
Tacksam för tips.

Jostar
Hej! Under dessa platslock ska det sitta 4st skruv i varje hörn till mikron. Hoppas du hittar dem.
 
  • En ugn med vred, blå markering kring en skruv och ordet "skruv" skrivet på bilden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.