Började med att jag skulle lufta av elementet men ingen luft kom ut. Har nu skruvat av hela ventilen men inget vatten kommer. Vad kan vara fel, är det något som är igenslammat?
 
Ducksalez Ducksalez skrev:
Började med att jag skulle lufta av elementet men ingen luft kom ut. Har nu skruvat av hela ventilen men inget vatten kommer. Vad kan vara fel, är det något som är igenslammat?
Har du tryck i systemet då?
 
Ducksalez Ducksalez skrev:
Började med att jag skulle lufta av elementet men ingen luft kom ut. Har nu skruvat av hela ventilen men inget vatten kommer. Vad kan vara fel, är det något som är igenslammat?
För lite vatten i systemet.
Fyll på.
 
M maverik skrev:
Har du tryck i systemet då?
Det är en lgh och alla andra element fungerar.
 
Ducksalez Ducksalez skrev:
Det är en lgh och alla andra element fungerar.
Ajda :/ då e jag lite lost men då låter det ju som flödet till just det elementet e kajko, antar att det inte är varmt då heller, för är det varmt men inte går lufta låter det ju som du är inne på att det är täppt i luftningsnippelm.
 
Pass på, det med att ta bort något, kan börja spruta vatten och det är tryck på. Dit med delarna direkt. Nu var den borttagen och inget vatten kommer, kan vara stopp längre in i hålet, men börja inte att peta där, då sprutar det vatten. En LGH så du får kontakta ägaren som ska ordna det.
 
Kommer det luft/vatten från andra element?
 
D Daniel 109 skrev:
Kommer det luft/vatten från andra element?
Yes.
 
Okej, det var lite udda.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.