U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut ett riktigt fint pris, nämligen en Yale Doorman L3S Pro i svart.
Vinsten kommer från Låsgiganten AB, störst på säkerhetsprodukter på nätet.

Värde på vinstern är 5895:-

Håll tummarna! Vem vet, det kan vara din tur att vinna denna toppmoderna Yale Doorman L3S Pro.

Gör såhär för att tävla:


1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Yale Doorman L3 S Pro kommer i svart och kan utöver det väljas i 2 olika ytbehandlingar. Vilka?
Svaret hittar du någonstans på [länk]

Du svarar i tråden nedan för att tävla.

Vinnaren utses fredag 1/12.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Låsgiganten AB för att de sponsrar den här tävlingen.
1. Jag och min kära flickvän sedan 10 år tillbaka och numera sambo, har precis köpt vårat första lilla hus! Då vi är unga och i princip har lagt alla våra pengar på att äntligen bygga ett riktigt liv ihop, så skulle denna vara utmärkt för oss att vinna. Våran ytterdörr är av de äldre slaget och låset är helt kört, fastnar och har sig. Vi har tyvärr inte råd att köpa en ny dörr, eller nytt lås i detta skede.. hade blivit en julklapp vi båda länge minns!

2. Borstat stål och blankt krom
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014 och 1 till
  • Laddar…
1.
Detta lås har jag sneglat på ett tag, skulle passa bra på min dörr så skulle jag slippa att ha med nyckel när jag skall ut och jobba här på gården, alltid lätt hänt att tappa den när man går i skogen och hugger.
Tyvärr är det just nu lite tajt i budgeten, så det får vänta tills jag vinner ett lås. 😉😉😉

2.
Borstat stål och Blankkrom
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut ett riktigt fint pris, nämligen en Yale Doorman L3S Pro i svart.
Vinsten kommer från Låsgiganten AB, störst på säkerhetsprodukter på nätet.

Värde på vinstern är 5895:-

Håll tummarna! Vem vet, det kan vara din tur att vinna denna toppmoderna Yale Doorman L3S Pro.

Gör såhär för att tävla:


1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Yale Doorman L3 S Pro kommer i svart och kan utöver det väljas i 2 olika ytbehandlingar. Vilka?
Svaret hittar du någonstans på [länk]

Du svarar i tråden nedan för att tävla.

Vinnaren utses fredag 1/12.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Låsgiganten AB för att de sponsrar den här tävlingen.
1. Har precis köpt hus på landet och bra enklare att se om man har låst via app istället för att ta sig ut i obygden igen.

2. Borstat stål och krom.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1. Jag och min fru är s.k. sjukpensionärer. Ibland så är vi på olika slags rehabiliteringar och måste då be olika personer om hjälp för att se över fastigheten (och oss).
Då Yale Doorman L3S Pro kan öppnas med kod och/eller nyckelbricka, skulle detta skulle underlätta avsevärt för oss.

2. Yale Doorman L3S Pro finns, förutom svart, även i blank krom och borstat stål utförande.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Bor på landet och jobbar borta, är ju perfekt när hantverkare, sotare och andra kan komma in även om man inte är hemma.

Finnes även i blank krom och borstat stål
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1.
Är en teknikgalen man,
som skulle jubla högt om jag vann!
Tänk att på hantverkare slippa sitta och vänta, om snickaren, VVS-killen och elektrikern själva på dörren kunde glänta.
En simpel kod slås in,
Yale Doorman - bästa julklappen någonsin!

2. Borstat stål och blankkrom.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Snart är julen kommen, då får man besök av tomten. Våra småbarn har precis fått greppet, av hela grejen med tomtekonceptet. I vårt hushåll kommer tomten på julaftons natt, smyger sig in och lämnar klappar så snabbt. Det vore tråkigt att vårt nya hus han skippar, då på taket en skorstenen man inte hittar. Med en Yale Doorman från Låsgiganten på ytterdörren monterad, kan tomten komma in med en pinkod memorerad. Då blir knappast nåt barn besviken, då julen räddas i år av tekniken.

2. Krom och borstat stål
 
Redigerat:
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
U
Då var tävlingen avlutad!

Med över 200 tävlande som gärna ville kamma hem Yale Doorman L3S Pro från Låsgiganten AB har vi haft ett digert jobb att gå igenom alla motiveringar😅.

Nu har vi dock enats om en vinnare och säger härmed stort grattis till @Stefan N med inlägg #3 😸 🥳🥇

Vi tackar för alla fina tävlingsbidrag och önskar er alla trevlig första advents-helg!
 
  • Gilla
MasterP och 3 till
  • Laddar…
Whoo hoo. 😃
 
  • Gilla
MasterP och 6 till
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
---Avslutad---
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut ett riktigt fint pris, nämligen en Yale Doorman L3S Pro i svart.
Vinsten kommer från Låsgiganten AB, störst på säkerhetsprodukter på nätet.

Värde på vinstern är 5895:-

Håll tummarna! Vem vet, det kan vara din tur att vinna denna toppmoderna Yale Doorman L3S Pro.

Gör såhär för att tävla:


1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Yale Doorman L3 S Pro kommer i svart och kan utöver det väljas i 2 olika ytbehandlingar. Vilka?
Svaret hittar du någonstans på [länk]

Du svarar i tråden nedan för att tävla.

Vinnaren utses fredag 1/12.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Låsgiganten AB för att de sponsrar den här tävlingen.
1. Jag och sambon har precis köpt vårt första hus någonsin och det är många tankar som snurrar i hjärnan samtidigt vilket är läskigt. Hur många nycklar är på vift sedan tidigare ägare och håller ett gammalt lås måttet? Med ett Yale Doorman L3 S Pro kan vi sova gott och fokusera på framtiden, renoveringar och familj. Orosmoment finns det gott om och Yale Doorman kan hjälpa oss att stryka många punkter på listan.

2. Erbjuds även i borstade stål- och blankkromsutföranden.
 
Fick vinsten idag, väntar in lite varmare väder nästa vecka för montaget.
Svart TV-fjärrkontroll och olika tillbehör ordnade i formad förpackning.
 
  • Gilla
TeddeFredde och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.