1. Jag och min sambo är båda sjukskrivna och hade verkligen behövt en nyckelfri dörr. Vi har hund så vi är ute minst tre gånger/dag och mina reumatiska fingrar kommer inte överens med kalla nycklar.

2. Borstat stål och blank krom
 
  • Gilla
Bojan.R och 1 till
  • Laddar…
1. Vi förnyar dörrarna nästa sommar och har funderat på den här typen av lås.
2. Borstat stål och blankt krom.
 
  • Gilla
Bojan.R och 1 till
  • Laddar…
Krom och borstat stål

Skulle passa perfekt i 3an jag ska renovera, så slipper jag krånglet med alla nycklar som försvinner för hyresgästerna och låsbyte som följd
 
  • Gilla
Bojan.R och 1 till
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut ett riktigt fint pris, nämligen en Yale Doorman L3S Pro i svart.
Vinsten kommer från Låsgiganten AB, störst på säkerhetsprodukter på nätet.

Värde på vinstern är 5895:-

Håll tummarna! Vem vet, det kan vara din tur att vinna denna toppmoderna Yale Doorman L3S Pro.

Gör såhär för att tävla:


1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Yale Doorman L3 S Pro kommer i svart och kan utöver det väljas i 2 olika ytbehandlingar. Vilka?
Svaret hittar du någonstans på [länk]

Du svarar i tråden nedan för att tävla.

Vinnaren utses fredag 1/12.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Låsgiganten AB för att de sponsrar den här tävlingen.
Hej!

1. Jag tänker att mitt och familjens liv vore enklare med en yale doorman. Efter flertalet gånger med borttappade eller glömda nycklar och många frusna timmar i garaget i vänta. På annan familjemedlem som kan komma hem och öppna vore detta kodlås en dröm. Tyvärr är det lite bistra tider rent ekonomiskt så att vinna ett vore trevligt.
2. Finns i svart, chrome och borstat stål.

Mvh
Thomas

Thomas.landen73@gmail.com
 
  • Gilla
Bojan.R och 1 till
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut ett riktigt fint pris, nämligen en Yale Doorman L3S Pro i svart.
Vinsten kommer från Låsgiganten AB, störst på säkerhetsprodukter på nätet.

Värde på vinstern är 5895:-

Håll tummarna! Vem vet, det kan vara din tur att vinna denna toppmoderna Yale Doorman L3S Pro.

Gör såhär för att tävla:


1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Yale Doorman L3 S Pro kommer i svart och kan utöver det väljas i 2 olika ytbehandlingar. Vilka?
Svaret hittar du någonstans på [länk]

Du svarar i tråden nedan för att tävla.

Vinnaren utses fredag 1/12.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Låsgiganten AB för att de sponsrar den här tävlingen.
1. Vi byggde ett nytt hus för några år sen med ett ”vanligt” lås. Och det har fungerat bra i vår familj när barnen var små. Men häromdagen så hade min 12 åriga dotter glömt både mobil och nyckel till skolan..Hon tar som vanligt transporten hem med skolbussen kl 14.30 och brukar gå in och låsa upp samt ta ut hunden som behöver göra sina behov. Men just denna dag när allt var glömt så hade jag inte hört ngt från henne runt tiden hon brukar komma hem. Orolig som f*n blev jag och började ringa föräldrar osv för att höra om hon verkligen satt på bussen eller om något annat skett. Jag jobbar som byggare och denna dag befann jag mig i södra Skåne på ett jobb. När jag svängde in på uppfarten kl 16.15 möttes jag av en istapp till tjej som satt i carporten och frös samt var väldigt ledsen över allt som hänt😢 detta hade vi kunnat undvika med ett smart lås från yale doorman! Så även om jag inte vinner denna tävling så kan ni räkna med att ni har en ny kund oavsett, för detta får aldrig ske igen 🙏

2. Denna produkt erbjuds även i ett blank krom utförande samt borstat stål

Lycka till alla medtävlande ❤️
 
  • Gilla
Bojan.R och 1 till
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut ett riktigt fint pris, nämligen en Yale Doorman L3S Pro i svart.
Vinsten kommer från Låsgiganten AB, störst på säkerhetsprodukter på nätet.

Värde på vinstern är 5895:-

Håll tummarna! Vem vet, det kan vara din tur att vinna denna toppmoderna Yale Doorman L3S Pro.

Gör såhär för att tävla:


1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Yale Doorman L3 S Pro kommer i svart och kan utöver det väljas i 2 olika ytbehandlingar. Vilka?
Svaret hittar du någonstans på [länk]

Du svarar i tråden nedan för att tävla.

Vinnaren utses fredag 1/12.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Låsgiganten AB för att de sponsrar den här tävlingen.
Jag håller på att kika på nya lås till min skånegård och villhöver verkligen ett Yale Doorman L3S!! 🤩

Finns även i Krom och borstat stål.

/Mikael S
 
  • Gilla
Bojan.R och 1 till
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut ett riktigt fint pris, nämligen en Yale Doorman L3S Pro i svart.
Vinsten kommer från Låsgiganten AB, störst på säkerhetsprodukter på nätet.

Värde på vinstern är 5895:-

Håll tummarna! Vem vet, det kan vara din tur att vinna denna toppmoderna Yale Doorman L3S Pro.

Gör såhär för att tävla:


1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Yale Doorman L3 S Pro kommer i svart och kan utöver det väljas i 2 olika ytbehandlingar. Vilka?
Svaret hittar du någonstans på [länk]

Du svarar i tråden nedan för att tävla.

Vinnaren utses fredag 1/12.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Låsgiganten AB för att de sponsrar den här tävlingen.
1. Vill slippa oroa mig för nycklar som försvinner. Detta lås skulle vara sista spiken i kistan för mitt smarta hem(är vad jag skulle säga till min sambo). Jag skulle mest troligt gå på minuspoäng hos henne nu när jag tänker efter.
Men denna tävling var inte för henne utan för mig.
2. Borstat stål och krom.
 
  • Gilla
Bojan.R och 1 till
  • Laddar…
1, Har två tonårsbarn som tycker det är helt oviktigt att låsa dörren oavsett om man är hemma eller inte.
Bor hyfsat centralt så det känns lite jobbigt att aldrig veta om dörren är låst eller inte, är en överraskning varje gång man kommer hem.😀

2. Borstat stål och blankt krom
 
  • Gilla
Bojan.R och 1 till
  • Laddar…
Silver och Vit färg är alternativen
 
  • Gilla
Bojan.R och 1 till
  • Laddar…
A Ablx skrev:
Krom och borstat stål.
Anledningen till att jag skulle vilja vinna, min måg arbetar som låssmed och jag skulle vilja överbevisa honom om att Yale Doorman är det bästa valet.
 
  • Gilla
Bojan.R och 1 till
  • Laddar…
1.
Antingen kan jag ge en lång lista med orsaker till varför även just jag behöver låset för att barnen ska ta sig in och borttappade nycklar inte längre ska vara ett problem.

Jag kan även påstå att det är för att ge ytterdörren ytterligare ett lyft efter att jag i somras slipat och oljat dörren. Entrédörr i trä med sidofönster, hjärtdekoration, dörrmatta, tegelvägg och gröna växter. Trädörr med vågrät träpanel, silverhandtag, fuktfläckar, del av fönster, utomhus.

Men egentligen är det ren egoism som gör att jag vill vinna låset. För efter obeskrlivt tuff period i livet hade det varit mentalt väldigt skönt att kunna boka av en sak på villhöverlistan

2 låset finns även i färgerna Borstat stål och blankt krom
 
  • Gilla
Bojan.R och 1 till
  • Laddar…
A Ablx skrev:
Anledningen till att jag skulle vilja vinna, min måg arbetar som låssmed och jag skulle vilja överbevisa honom om att Yale Doorman är det bästa valet. Dessutom har jag namnsdag idag...
 
  • Gilla
Bojan.R och 1 till
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut ett riktigt fint pris, nämligen en Yale Doorman L3S Pro i svart.
Vinsten kommer från Låsgiganten AB, störst på säkerhetsprodukter på nätet.

Värde på vinstern är 5895:-

Håll tummarna! Vem vet, det kan vara din tur att vinna denna toppmoderna Yale Doorman L3S Pro.

Gör såhär för att tävla:


1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Yale Doorman L3 S Pro kommer i svart och kan utöver det väljas i 2 olika ytbehandlingar. Vilka?
Svaret hittar du någonstans på [länk]

Du svarar i tråden nedan för att tävla.

Vinnaren utses fredag 1/12.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Låsgiganten AB för att de sponsrar den här tävlingen.
1. Det skulle vara bra att slippa nyckel 🔑 och veta att Yale Doorman L3S Pro löser det på ett galant set. Som pensioner så har man inte råd att kunna köpa så bra lås vore en önske dröm att vinna.

2. Borstat stål , Blankkrom.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1.Vårt nuvarande Yale håller på att ge upp verksamheten och det händer titt som tätt att min dotter 12 år gammal kommer hem och inte lyckas låsa upp. Jag har 4 mil hem ifrån jobbet så att åka hem för att lösa problemet är inte ett bra alternativ. Att då få installera ett helt nytt Yale hade varit en suverän lösning!

2. Borstat stål och blankt krom
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014 och 1 till
  • Laddar…
R RetepG skrev:
1.Vårt nuvarande Yale håller på att ge upp verksamheten och det händer titt som tätt att min dotter 12 år gammal kommer hem och inte lyckas låsa upp. Jag har 4 mil hem ifrån jobbet så att åka hem för att lösa problemet är inte ett bra alternativ. Att då få installera ett helt nytt Yale hade varit en suverän lösning!

2. Borstat stål och blankt krom
Hur bra är Yale lås?
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.