D
Har ett gäng fönster från Elitfönster,15st fönster och två glasdörrar. De är 5 år gamla.

Jag har ångrat mig och vill ha fuskspröjs men det är inte lika enkelt i efterhand.

Hur kan jag lösa detta?
 
D
K Kvackatore skrev:
[länk]

[länk]
Den butiken till elitfönster du länkar säljer inte spröjs.

Nyaspröjs.se känns oseriös, vet du någon som beställt därifrån?
 
D Bubblebubb skrev:
Den butiken till elitfönster du länkar säljer inte spröjs.

Nyaspröjs.se känns oseriös, vet du någon som beställt därifrån?
Elitfönster säljer spröjs men du får kontakta dom, det säljs inte som reservdelar. Butiken säljer material som gör att du kan konvertera dina fönster till att sätta på spröjs från valfri leverantör.

Nej, kan inte ge omdöme om nyaspöjs.se, det var första butiken som dök upp när jag googla "spröjs". Finns säkert en uppsjö av sidor som kan hjälpa dig med detta. Tycker tvärtom sidan ger ett bra intryck men då jag inte har någon erfarenhet av den så kan jag varken säga bu eller bä.

Du frågade hur du löser detta i efterhand, antingen kontaktar du elitfönster och kompletterar med lösa spröjs. Eller så köper du bara reservdelar från Elitfönster och själva spröjsen från någon annan.
 
D Bubblebubb skrev:
Har ett gäng fönster från Elitfönster,15st fönster och två glasdörrar. De är 5 år gamla.

Jag har ångrat mig och vill ha fuskspröjs men det är inte lika enkelt i efterhand.

Hur kan jag lösa detta?
Det går hur bra som helst att beställa orginalspröjs till Elitfönster om de är så pass nya, bara att kontakta någon återförsäljare, bygghandel som säljer Elit
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.