1. Något som jag dreglat efter i många år. Men hon säger att mat är viktigare. Tänk att kunna låsa dörren igen när vi inte är hemma
2. Borstat stål, blankkrom
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut ett riktigt fint pris, nämligen en Yale Doorman L3S Pro i svart.
Vinsten kommer från Låsgiganten AB, störst på säkerhetsprodukter på nätet.

Värde på vinstern är 5895:-

Håll tummarna! Vem vet, det kan vara din tur att vinna denna toppmoderna Yale Doorman L3S Pro.

Gör såhär för att tävla:


1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Yale Doorman L3 S Pro kommer i svart och kan utöver det väljas i 2 olika ytbehandlingar. Vilka?
Svaret hittar du någonstans på [länk]

Du svarar i tråden nedan för att tävla.

Vinnaren utses fredag 1/12.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Låsgiganten AB för att de sponsrar den här tävlingen.
1. Vi håller på att bygga till huset och ska byta ut den gamla dörren med defekt lås. Samt att grabben börjar prata om att få gå hem själv från skolan. Då skulle detta lås underlätta väldigt mycket.

2. Borstat stål och blankt krom.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Skulle vara en bra julklapp till svärmor, så hon slipper säga att hon tappat bort våran nyckel för tredje gången när hon är barnvakt.

Borstat stål och blankkrom.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Sitter i ett drygt 50 år gammalt hus, där vad jag kan bedöma lås och nycklar är original från byggtiden.
Och det märks. Det krävs en del lirkande för att låsa/låsa upp, och någon dag kommer det väl inte gå längre.
Det vore ju underbart om man kunde fått sig ett nytt modernt lås på plats innan man står där och det är för sent.

Borstat stål och krom

/C
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1. Vi lägger just nu sista handen vid vår tvättstuga/groventré. Då budgeten är ansträngd så ser vi tyvärr inte ut att kunna kosta på oss dörr och lås som vi hade velat. Så sent som idag diskuterade vi dörren och bestämde att återanvända kista och handtag för att hålla kostnaden nere.

Att ändå ges möjlighet att överraska här hemma med ett Yale Doorman vore därför verkligen pricken över i:et på en lång renovering.

2. Borstat stål och krom.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
richardtenggren
1. Ett nyckellöst liv här hemma skulle inte vara fel, utan alldeles, alldeles underbart!

2. Borstat stål och blank krom
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Med tre ungdomar som har kommit in i jojoåldern, alltså de flyttar ut för att sedan komma hem och bo hos mamma och pappa mellan jobb och förhållanden, så skulle marknadens populäraste smarta kodlås – nu klassificerat enligt Stöldskyddsföreningens norm för digital säkerhet vara den perfekta lösningen.
Jag skulle välja den svarta även om både krom och borstat stål är snyggt så passar det bättre till min klassiska Leksandsdörr där en kombination av modern säkerhet och tradition kommer fram.

2. Borstat stål och blankt krom
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Vore underbart att från Låsgiganten få Äran att testa Ett Yale Doorman L3S PRO, skulle underlätta vardagen & trygga upp vårt bo. Med dotter, hund och ett krävande jobb - Är saker som ett smart lås det som ger oss kontroll!

Trygghet, enkelhet och välkänd produkt, toppat med en stor och välrenommerad leverantör, kanske blir en installation något av det bästa man gör!

Låset finns förutom svart i ytbehandlingen borstat stål och krom, vilket får det smälta in oavsett miljö, en smart produkt i ett vackert skal, borde vara allas första val!
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
* Borstat stål och blankt krom.


Låset kärvar och ungarna tappar nycklarna. Ett digitalt lås hade suttit som ett smäck! (Är det dialektal skånska att kalla funktionen på gamla lås där man satte de i alltid öppet läge för "smäck"?)
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1. Lyckan av att ha ett digitalt dörrlås skulle leda till en kombination av ökad säkerhet, bekvämlighet, anpassningsmöjligheter, ökad kontroll och en känsla av att vara i takt med modern teknik.

2. Borstat stål och krom.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1. Vore ju drömmen att kunna ha barnen och kattvakten kunna komma och gå som de vill utan att oro sig för borttappade eller utlånade nycklar.
2. Borstat stål och krom.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
1. Det finns så många fördelar med det här låset. Vi skulle kunna känna oss trygga med att barnen alltid kan ta sig in i huset även om vi har fastnat i trafiken på väg från jobbet. Vi skulle kunna släppa in hantverkare. Vi skulle själva inte riskera att bli utelåsta o.s.v. En annan viktig fördel fick vi reda på från några vänner som bor i samma område som oss. De ringde och berättade att de kunde se i Yale home-appen att barnen inte hade stängt dörren ordentligt när de gick hemifrån "skulle ni vilja gå dit och putta igen dörren, då låser den sig automatiskt". Det vore superbra då även våra barn ibland tycks glömma att dörrar som går att öppna även kan och bör stängas :-D


2. Borstat stål och blank krom
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Hej
Den här skulle passa bra till min ytterdörr.
Har ytterligare 5 st fönsterdörrar med handtag som tar tid att låsa varje gång man åker hemifrån.🤔
Funkar ytterdörren bra så kommer det att kompletteras med liknande lås i dessa .😉
2. Borstat stål och krom.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
[bild]

Den här veckan tävlar vi ut ett riktigt fint pris, nämligen en Yale Doorman L3S Pro i svart.
Vinsten kommer från Låsgiganten AB, störst på säkerhetsprodukter på nätet.

Värde på vinstern är 5895:-

Håll tummarna! Vem vet, det kan vara din tur att vinna denna toppmoderna Yale Doorman L3S Pro.

Gör såhär för att tävla:


1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Yale Doorman L3 S Pro kommer i svart och kan utöver det väljas i 2 olika ytbehandlingar. Vilka?
Svaret hittar du någonstans på [länk]

Du svarar i tråden nedan för att tävla.

Vinnaren utses fredag 1/12.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Låsgiganten AB för att de sponsrar den här tävlingen.
1. För att min fru inte kan hantera nycklar jag har nog gjort 10 st nycklar dom senaste två åren hon är helt omöjlig hon slarvar bort dom direkt. Min fru är helt underbar på alla sätt så inget negativt men hon kan bara inte hålla reda på en nyckel. Ett Yale Doorman L3S Pro skulle vara perfekt i våran dörr.
2. Borstat stål och krom.
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
S
Jag bygger just nu ett litet fritidshus/stuga, och med detta låset skulle det bli lättare när jag ska låna ut stugan till familj och vänner när man slipper logistiken med nycklar. Dessutom skulle ytterdörren bli mycket snyggare med detta lås.

2. Borstat stål och krom
 
  • Gilla
Nytt användarnamn 2014
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.