P Pin skrev:
Hade du kort växelspak också?
Nä men dubbla gasare,planad topp och en snake boa 2 kam. Och inga nycklar
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
K Kirre2 skrev:
Hade hundförti verkligen kromad kofångare?
Har haft några såna också men inte med automat tack och lov.
Krom uppepå och äkta gummi som tog upp smällarna framåt/bakåt med sin elasticitet.
Kick-down. Underbart. Omkörning på landsväg i ca 80 km/h. Gasen i botten. Från 3an till 2an. Efter en (lång) stund på fullt varv växlar bilen åter till 3an och segar sig förbi. En riktig glidarbil. Motorvärmare hade jag också.
 
N Niq skrev:
Nä men dubbla gasare,planad topp och en snake boa 2 kam. Och inga nycklar
Nu handlar tråden enbart om bilar, inte terrarier.
 
  • Wow
FredrikR
  • Laddar…
P Pin skrev:
Krom uppepå och äkta gummi som tog upp smällarna framåt/bakåt med sin elasticitet.
Kick-down. Underbart. Omkörning på landsväg i ca 80 km/h. Gasen i botten. Från 3an till 2an. Efter en (lång) stund på fullt varv växlar bilen åter till 3an och segar sig förbi. En riktig glidarbil. Motorvärmare hade jag också.
Klart man hade motorvärmare! Annars hade den inte startat... Mycket trevlig bil, lite trimmad, gick som ett skållat troll! En sleeper, brukar maken säga. Tyvärr sålde han den mot min vilja. Saknar den fortfarande.
 
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
P Pin skrev:
Nu handlar tråden enbart om bilar, inte terrarier.
Vem vill tala om ödlebostäder❓
 
K Kirre2 skrev:
Klart man hade motorvärmare! Annars hade den inte startat... Mycket trevlig bil, lite trimmad, gick som ett skållat troll! En sleeper, brukar maken säga. Tyvärr sålde han den mot min vilja. Saknar den fortfarande.
En gammal Volvo startade väl i alla väder utan värmare😀
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
N Niq skrev:
En gammal Volvo startade väl i alla väder utan värmare😀
Min gjorde inte det när det var kallt. Lite speciell men högt älskad!
 
  • Gilla
Pin
  • Laddar…
K Kirre2 skrev:
Min gjorde inte det när det var kallt. Lite speciell men högt älskad!
Vi har närmare 10 grader inne, först förstod jag inte varför men så upptäckte jag att förra ägaren råkat lämna dörren till kylen öppen...

Tror ni maten där i blivit förstörd?
Öppnad senapsförpackning förvaras i kylskåp (+2-8°C)
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Nej men tapeterna rullar snart ner från väggarna och alla rör lär vara sönderfrysta!
 
  • Wow
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Var lite finkänslig det är allt jag säger. "Be a man" om detta, "be a woman"?!? Någon som sett Karo förexten?
 
Alfredo Alfredo skrev:
Alfredo Alfredo skrev:
Någon som sett Karo förexten?
Inte sett, men hört.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Inte sett, men hört.
Ja visst är han rätt gullig när han busar runt ändå? Blir alltid varm i hjärtat av det lilla livet. ❤️
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Vi har närmare 10 grader inne, först förstod jag inte varför men så upptäckte jag att förra ägaren råkat lämna dörren till kylen öppen...

Tror ni maten där i blivit förstörd?
Öppnad senapsförpackning förvaras i kylskåp (+2-8°C)
Vadå det rekommenderas ju att man inte öppnar kylskåpsdörren så ofta. Min har dock ett larm som skriker så fort den lämnas öppen för länge det tog jättelänge att hitta det men jag lyckades till sist så nu kan jag lämna dörren öppen
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Var lite finkänslig det är allt jag säger. "Be a man" om detta, "be a woman"?!? Någon som sett Karo förexten?
Vad ska man be mannen o kvinnan om ❓
 
Alfredo Alfredo skrev:
Ja visst är han rätt gullig när han busar runt ändå? Blir alltid varm i hjärtat av det lilla livet. ❤️
Jag har hittat Karo. Han har farit till Khazad-dum mitt på bron är han o leka med Gandalf.
Fantasybild: Krigare står inför elddrake, magiskt ljus, dramatisk konfrontation, förtrollad atmosfär, mörka och varma färger.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.