Det är inte det att det finns reklam som vi opponerar oss mot. Jag förstår varför man har reklam.
Men tidigare så kom det reklambanners mellan inläggen när man scrollade igenom en tråd, men nu ÖPPNAS de upp i ett nytt fönster utan att man klickar på dem, och man måste stänga ner fönstret för att kunna läsa vidare.
Ytterst irriterande om man t ex sitter och läser igenom en tråd på 10 sidor och man måste konstant stänga ner reklambanners för att kunna läsa.

Har dock märkt att om jag surfar in med mobilen så händer inte detta.
 
Maskintok skrev:
Hur menar du?
Om man inte skriver inlägg på två dygn kommer det en hel del reklam i flödet. Det har du nog aldrig upplevt. För att slippa det kan man skriva "slaskinlägg" med jämna mellanrum. Något du kanske har bättre koll på.
 
  • Haha
TRJBerg och 2 till
  • Laddar…
A
Hep Hep skrev:
Om man inte skriver inlägg på två dygn kommer det en hel del reklam i flödet. Det har du nog aldrig upplevt. För att slippa det kan man skriva "slaskinlägg" med jämna mellanrum. Något du kanske har bättre koll på.
hmm:thinking:
sarkasm?

Varför inte bara bli premium medlem och sluta göra slaskinlägg som ni kallar det?:thinking:
 
F fixarmicke skrev:
Blev att aktivera ublock origin i webbläsaren på siten, funkar även i mobilen.
Står inte ut med den typen av reklam.
ublock origin var underbart, inte en störande annons så långt ögat ser.
 

Bästa svaret

Oj det har blivit tokigt. Jag har åtgärdat det nu och det ska vara borta från och med imorgon.
 
  • Gilla
lordi och 2 till
  • Laddar…
Slaskinlägg för stt slippa polestar-popup
 
Appen oanvändbar, slaskinkinlägg för att slippa denna skit
 
Samma här
 
Det vore bra om det iaf fanns en ruta att stänga ner annonsen när den kommit upp. Nu är mitt bästa tips att ta tre punkter och uppdatera sidan (iPhone app)
 
  • Gilla
7ender
  • Laddar…
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Oj det har blivit tokigt. Jag har åtgärdat det nu och det ska vara borta från och med imorgon.
Svensk annons om kondensskyddat glas, person ser på fönster, gröna förgrundsväxter, vit text, mobilgränssnitt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fortsatt problem med reklam som täcker allt och ej går att stänga.
Kan ni inte blockera möjligheten för annonsören att köra dessa?
 
  • Gilla
Soderkvisten
  • Laddar…
7ender
Jobbigt att inte kunna stänga annonser man klickat på av misstag när man scrollar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.