electroluxaren skrev:
Du kan ta vilken maskin som hellst som har fullt djup,ej kompakta.
Om du vill köpa en speciell monteringsram då finns det universella dom är bara skit annars är det modellspecifika.
Det räcker att du har ett tippskydd, fast i väggen eller spikband mellan enheternasom fästs i bakkantens befintliga skruvar, vilket är vanligast
Tack ok!
Tolkar det som att jag kanske ska skita i Samsung tvätten då :) är Bosch bättre?

Samsung var nedsatt från 12 -> 6 tusen så kändes som en bra deal…

Bosch maskinerna idag sitter ihop med skruvar på ovansidan på tvätten - så tänkte om alla hade standardiserade skruvhål så? Men nu kanske de inte skakar så mkt så spikband kanske är en bra lösning !
 
På min tid, har jobbat på en elfirma en gång i världen som sålde vitvaror, så satte vi ihop tvättpelare med ett par pulvervitlackade järn i bakkanten till en stadig enhet. Dessa skruvades i samma skruv som höll ihop maskinen.
Jag skulle inte ställa något löst på något annat.
 
  • Gilla
JohanLun
  • Laddar…
A
Odlmag Odlmag skrev:
Tack ok!
Tolkar det som att jag kanske ska skita i Samsung tvätten då :) är Bosch bättre?

Samsung var nedsatt från 12 -> 6 tusen så kändes som en bra deal…

Bosch maskinerna idag sitter ihop med skruvar på ovansidan på tvätten - så tänkte om alla hade standardiserade skruvhål så? Men nu kanske de inte skakar så mkt så spikband kanske är en bra lösning !
Ingen standard alla tillverkare har egna lösningar.
6000.- har ju Samsung kostat länge undras varför de gått upp till det dubbla?
 
A
Fotografen Fotografen skrev:
På min tid, har jobbat på en elfirma en gång i världen som sålde vitvaror, så satte vi ihop tvättpelare med ett par pulvervitlackade järn i bakkanten till en stadig enhet. Dessa skruvades i samma skruv som höll ihop maskinen.
Jag skulle inte ställa något löst på något annat.
Mm
Det hade electrolux ett tag men passade inte ens fabrikatets alla modeller, var dessutom oftast felmonterade. Många konstiga lösningar när de försökt att para ihop tvätt med tork som inte hörde ihop
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.