Hej

Någon som varit på utförsäljningen och sett om det finns någon fasadfärg kvar? 😊

Tack

Mvh
 
kan du inte kolla lagersaldo på hemsidan?
 
Fairlane
O Octavianus skrev:
kan du inte kolla lagersaldo på hemsidan?
Bauhaus lagersaldo på hemsida och vad som finns i verkligheten är väldigt ofta två helt olika saker.
 
  • Gilla
mnils och 1 till
  • Laddar…
Var dit en sväng, fanns ingen färg öht och jag uppfattade det som att utförsäljningen bara var i en del av varuhuset
 
  • Gilla
Pipedream
  • Laddar…
Meningslöst att åka dit Mao? Hur var det med badrumsgrejjer, ngt du kollade?
 
Enda sättet verkar vara att åka dit och kolla på plats, då de fyller på lite olika varje dag och vid flertalet tillfällen...


/Jocce
 
Om en timme ungefär så sänks priset på alla kvarvarande elverktyg på Bauhaus Bromma med 30%.
 
  • Gilla
Jocce81
  • Laddar…
70% på fiskars gav två yxor och en slägga.
 
  • Gilla
Jocce81
  • Laddar…
O Octavianus skrev:
Meningslöst att åka dit Mao? Hur var det med badrumsgrejjer, ngt du kollade?
I princip inga möbler, men fanns lite blandare, duschväggar etc
 
Pjosk75 Pjosk75 skrev:
Om en timme ungefär så sänks priset på alla kvarvarande elverktyg på Bauhaus Bromma med 30%.
Vet du om det också innefattar t.ex. Asksug och Grovdammsugare från Kärscher ?

Hade dock hoppats på mer än 30%....


/Jocce
 
Lär bli mer på det som inte går, men det är ju inte det man vill ha...

Men jag har som ambition att ta en sväng dit imorrn bitti så kan nog återkomma med en uppdatering
 
  • Gilla
Jocce81 och 1 till
  • Laddar…
jag var där i tisdags. Ang frågorna om badrumsgrejjor så kakel osv är bara att glömma. Dock 30% på allt tätskikt fog osv. Som sagt är det bra priser på driven, köpte pärlspont jag behövde med 70%. Skulle ha några rullar nocktätning som kostar 1000kr st, och de hade ju 70% så där sparade jag några tusen.

För att passa i vertygsdelen av forumet så köpte jag skarvkabelrullar med 70% rea. Skulle nästan köpt några fler, går ju alltid åt.
 
Dagens skörd var inte mycket att hänga i granen. Generellt väldigt utplockat och någon nedsättning av elverktyg var det inte.

Jag plockade på mig så min kundkorg bestod av 15 olika typer av varor men efter att ha passerat kassan så var jag nere på 4 stycken. På resterande 11 gick inte rabatten in trots att den skulle gälla och kassapersonalen ville varken justera priset eller kolla med sina kollegor, så det var take it or leave it som gällde. Så mitt tips är att kolla era kvitton.
Generellt så strulade småsaker från hyllorna som maskintillbehör, elgrejer, småverktyg, förbrukningsmaterial och liknande, men även vissa varor från utförsäljningsborden vid trädgård.

Bauhaus gör en bra affär när rabatten på totalen blir 20% istället för 60% för kunder som inte är uppmärksamma...
 
  • Gilla
mnils och 1 till
  • Laddar…
Någon som varit förbi idag och spanat in utbudet? Funderar på om det är värt att ta ytterligare en sväng dit.
 
Är nog och varit en form av huggsexa för en och annan, framför allt när det gäller en sådan utförsäljning, så åker nog godbitarna först. Samt att det varit en herrans massa folk på plats, trångt och stökigt som vanligt. Lika med Black friday, alla ska dit och handla, oavsett om dom behöver något eller inte. Klar det det går att fynda, men inte på slutet av en utförsäljning, bara skräp kvar.
 
  • Gilla
Nilstyko
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.