Vilken laser anser ni bäst för kakel o klinker?
Jag har hittat två olika, DeWalt DW060 för golv samt DW087 för väggar. Det känns ju lite overkill att ha två.
Jag provade en "billig" Stanley Intelli Laser Pro, passande gul föv :), men där såg man ju knappt linjerna.
 
Kave skrev:
Vilken laser anser ni bäst för kakel o klinker?
Jag har hittat två olika, DeWalt DW060 för golv samt DW087 för väggar. Det känns ju lite overkill att ha två.
Jag provade en "billig" Stanley Intelli Laser Pro, passande gul föv :), men där såg man ju knappt linjerna.
Jag kan rekommendera DeWalt DW087K! syns mycket bra, har använt den i dagsljus utan problem, och skönt att den är auto-nivellerande :)
 
Micke!!! skrev:
Jag kan rekommendera DeWalt DW087K! syns mycket bra, har använt den i dagsljus utan problem, och skönt att den är auto-nivellerande :)
Tack, men fungerar det även mot ett golv eller bara mot en vägg?
 
Kave skrev:
Tack, men fungerar det även mot ett golv eller bara mot en vägg?
Den fungerar bara på vägg tyvärr... tänk vad bra om nån kunde byggt en kombimodell av bra kvalitet för både vägg och golv... :)
 
Micke!!! skrev:
Den fungerar bara på vägg tyvärr... tänk vad bra om nån kunde byggt en kombimodell av bra kvalitet för både vägg och golv... :)
Men dewalt dw087k verkar ju till golv och tak eller har jag missförstått infon på länken ovan
 
Jaha, då får det bli ett rejält vattenpass istället.
 
Jag använder min DW087K när jag kaklar och den är helt kanon. Gillar den bättre än min Hilti PML 32. DeWalten är ju några tusen billigare, men jag gillar magneten och att detn är vridbar när den väl sitter på vägg.
 
ACME skrev:
En annan intressant modell: [länk]
Ja, undrar vad en sådan kostar.?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.