U Ulrika M.M skrev:
Den här veckan har du chans att vinna ett komplett odlingssystem från B-bylon
[bild]
Vinsten består av odlingslåda, LED-växtbelysning och tillbehörspaketet till ett värde av 2169kr.

Med B-bylon kan odlingen flytta in utan att stilen flyttar ut. Ta ditt kök till nästa nivå med färska grödor direkt från din egna hängande köksträdgård. Vårt system för inomhusodling är utformad för att passa perfekt i din String®hylla med bredd 78 cm. Med vårt odlingssystem odlar du i vatten vilket effektiviserar och förenklar din odling, det kallas hydroponisk odling.

Odla inomhus året om med minimalt avstängning, maximal avkastning och utan att kompromissa med stilen.

För att tävla gör du såhär:

  1. Motivera varför just du ska vinna.
  2. Besvara frågan: Vad heter produkten som innefattar odlingslåda och LED-växtbelysning?

Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 17/11.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar B-bylon för att de sponsrar den här tävlingen.
1. Jag vill vinna för att jag varit snäll och jag tror inte att tomten kommer till mig med en så fin odlingslåda.
2. Terrace L.
 
  • Gilla
B-bylon
  • Laddar…
H
U Ulrika M.M skrev:
Den här veckan har du chans att vinna ett komplett odlingssystem från B-bylon
[bild]
Vinsten består av odlingslåda, LED-växtbelysning och tillbehörspaketet till ett värde av 2169kr.

Med B-bylon kan odlingen flytta in utan att stilen flyttar ut. Ta ditt kök till nästa nivå med färska grödor direkt från din egna hängande köksträdgård. Vårt system för inomhusodling är utformad för att passa perfekt i din String®hylla med bredd 78 cm. Med vårt odlingssystem odlar du i vatten vilket effektiviserar och förenklar din odling, det kallas hydroponisk odling.

Odla inomhus året om med minimalt avstängning, maximal avkastning och utan att kompromissa med stilen.

För att tävla gör du såhär:

  1. Motivera varför just du ska vinna.
  2. Besvara frågan: Vad heter produkten som innefattar odlingslåda och LED-växtbelysning?

Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 17/11.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar B-bylon för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: Terrace L
Funderade på vad man ska ha i sin springhylla! Här kom ju svaret! Miljövänlig, nyttigt, snyggt och smart odling! Att kunna plocka färsk sallad och kryddor direkt i från hyllan i köket så mycket man behöver, det blir ju inget spill heller, det ju är fantastiskt!
 
  • Gilla
B-bylon
  • Laddar…
1. Hustrun ville för ett tag sedan börja med hydroponisk odling så jag köpte lite grejer från någon kinesisk sida. Det funkar ju, men hustrun suckade över hur de såg ut. Hon har inrett vårt 60-talshus i en flirt till 60-talet, med bland annat Stringhyllor, och till och med jag med min totala brist på designkänsla kan se att moderna hydroponiska grejer inte matchar så där jättebra. Skulle jag visa henne att denna fina produkt finns så kommer jag få på skallen att jag köpte från Kina.

2. Produkten som skulle kunna ersätta några av våra Stringhyllplan heter Terrace L! 😃 Då skulle kinagrejerna omedelbart förpassas till källaren eller läggas ut på Blocket.
 
  • Gilla
HEM2121 och 1 till
  • Laddar…
1. Vill gärna fortsätta odla nu när kolonisäsongen är över. Färska örter och sallad ska det vara, inte nåt i plastpåse!

2. Terrace L
 
  • Gilla
B-bylon
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
Den här veckan har du chans att vinna ett komplett odlingssystem från B-bylon
[bild]
Vinsten består av odlingslåda, LED-växtbelysning och tillbehörspaketet till ett värde av 2169kr.

Med B-bylon kan odlingen flytta in utan att stilen flyttar ut. Ta ditt kök till nästa nivå med färska grödor direkt från din egna hängande köksträdgård. Vårt system för inomhusodling är utformad för att passa perfekt i din String®hylla med bredd 78 cm. Med vårt odlingssystem odlar du i vatten vilket effektiviserar och förenklar din odling, det kallas hydroponisk odling.

Odla inomhus året om med minimalt avstängning, maximal avkastning och utan att kompromissa med stilen.

För att tävla gör du såhär:

  1. Motivera varför just du ska vinna.
  2. Besvara frågan: Vad heter produkten som innefattar odlingslåda och LED-växtbelysning?

Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 17/11.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar B-bylon för att de sponsrar den här tävlingen.
1, Det är ”bara” november och jag har redan svårartad odlingsabstinens. Terrace L är både snygg och låter mig pyssla med grönt när solen gått i ide.

2, Den heter Terrace L
 
  • Gilla
B-bylon
  • Laddar…
1. Grönt är gott och design är flott. Med det sagt skulle detta odlingssett från B-bylon passa perfekt för mig både i design men även för att möjliggöra odling av grönsaker i köket.

2. Terrace L
 
  • Gilla
B-bylon
  • Laddar…
Svar:
1. Varit överviktig hela mitt liv. Försöker nu lägga om min kost för att gå ner i vikt. Är inte jätteförtjust i den mat jag nu behöver och vill äta. Tror att egenodlade örter och kanske t o m grönsaker skulle göra maten både godare och vackrare. Detta sätt att odla vore ju perfekt nu under den mörka årstiden, särskilt som jag bor på landet och har långt till affären, så att ha färska kryddor hemma är svårt.

2. Terrace L
 
  • Gilla
B-bylon
  • Laddar…
1. Min älskade fästmös enda stora intresse är odling, hon har en tendens att bli helt nipprig på vintern när odlingsmöjligheterna är begränsade. Att ha något att påta med inomhus hade gjort henne överlycklig!

Till våren ska vi flytta till en, för oss båda, ny stad i nytt län. Fästmön har redan lite ågren över att lämna vår trädgårds odlingar, buskar och träd, som hon under lång tid byggt upp. Denna produkt från B-bylon hade definitivt fått henne på bättre tankar :)

2. Den heter Terrace L
 
  • Gilla
B-bylon
  • Laddar…
Vi bor i lägenhet utan möjlighet att odla ute, och jag vill hjälpa min sambo att förstå att hon lagar god mat, färska örter vore urlyxigt att ha tillgång till. (Bonus att man kan lära sonen på 2 år om odling).

Den heter Terrace L
 
  • Gilla
B-bylon
  • Laddar…
1. Hade tänkt börja odla cannabis för att dryga ut hushållskassa i dessa bistra tider.

2. Terrace L
 
  • Gilla
  • Haha
tjejgrej och 3 till
  • Laddar…
Med B-bylon blir mitt kök inte bara en plats att laga mat – det blir mitt eget gröna hörn av lycka. Jag drömmer om att lyfta min matlagning till nästa nivå med färska grödor från min egna hängande köksträdgård. Det hydroponiska odlingssystemet är som musik för min själ, där vattnet effektiviserar och förenklar min odling.

Varför jag? För att jag längtar efter att omge mig med grönska och skapa en inomhusoas som andas liv. Att kunna odla året om är inte bara en praktisk fördel utan en källa till ständig glädje och inspiration.

Så, vad heter produkten som förenar odlingslåda och LED-växtbelysning? Jo, det är Terrace L. Ge mig chansen att göra mitt kök till en plats där stilen och naturen går hand i hand!
 
  • Gilla
B-bylon
  • Laddar…
1. Istället för alla dessa krukor med kryddor från affären skulle vi själva kunna odla den koriander, dill och basilika vi behöver. Egenodlat, ekologiskt och utan gifter är ju det bästa som finns.

2. Terrace L
 
  • Gilla
B-bylon
  • Laddar…
1) Jag har nyligen flyttat från hus till lägenhet och saknar trädgården mer än jag trodde (även om jag svor över allt arbete då). Detta String-tillbehör skulle hjälpa mig få in lite grönska i tillvaron igen. 🪴

2) Den heter Terrace L
 
  • Gilla
B-bylon
  • Laddar…
1. Med lite sol i Norrland och flera munnar att mätta skulle det sitta helt rätt med en hydroponisk odlingsenhet och dessutom en som blir en fantastisk dekoration att belysa på väggen.

2. Terrace L
 
  • Gilla
B-bylon
  • Laddar…
1. Vårt nya kök sitter snart på plats, det går fort att slänga ut gammalt och sätta in nytt, (sa jag till maken, men oj, vad jag ljög..) Det går långsamt, men blir nog fint till slut. Lite odling på väggen skulle både inspirera och motivera till att köket blir klart till jul..!
2. Terrace L
 
  • Gilla
B-bylon
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.