Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 718 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
 
C
Lite komiskt att 1/3 av respondenterna gissade att rökgeneratorer skickar ut fluorvätesyra.
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 2 229 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 2 264 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"

Jag får inga inbrott då jag bor långt in på en väg som inte tjuvarna vill ta ut då de väldigt lätt blir tagna då. Jag tror att det är en tjuv som har kommit undan ett brott i området med över 600 fastigheter där jag bor - under de 20+ år jag har bott här.

Där jag bor låser vi inte bilarna och husen låser vi mest för att "berätta" för grannarna att vi inte är hemma. Bakdörrarna står oftast olåsta om grannen måste in...

Statistik på hur vanligt inbrott är känns därför inte särskilt relevant.
 
K
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 040 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 2 287 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 823 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
 
4774
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 2 879 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 2 351 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 182 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 2 438 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 267 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
 
4774
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 3 393 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
 
Jag fick 5/10 rätt, vilket är bättre än 845 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"

Då är man ingen tjuv iallafall 😊
 
  • Gilla
4774
  • Laddar…
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 3 340 andra personer som har gjort quizet "Får du inbrott?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.