Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 863 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"

Klurigt, bommade skivan och staketet.
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 480 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 403 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 651 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
Bra quiz, inga slamkrypare
 
Z
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 253 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 2 275 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 805 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"

Okej, det var andra gången jag gjorde det.
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 819 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 2 911 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 7/10 rätt, vilket är bättre än 855 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 1 642 andra personer som har gjort quizet "Vad heter byggvarorna?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.