svar: appen, tre knackningar eller med nyckel

Bor nära en vältrafikerad gångväg, saknar stor brevlåda och hushållets medlemmar har börjat beställa med paket till dörren. Så det skulle vara väldigt praktiskt med denna låda.

Dessutom har jag kompetensen att koppla/löda om låsmekanismen när appen slutar fungera om ett antal år (pga "för gammal mobil" eller nedlagd app).
 
Renhorn Renhorn skrev:
App, knackningar eller nyckel

Motivering: Vår nuvarande låda blev påkörd i vintras av den här skåpbilen (bilden tog av grannen som hörde smällen och precis fick upp mobilen):
[bild]
Någon som känner igen sin skåpbil och vill ersätta oss för en ny postlåda? Nä, trodde inte det… Men skulle bli överväldigad över att vinna den superfina och smarta brevlådan från Berglund istället! Tror att alla paketombud också skulle bli glada (av att få slippa springa upp för vår trapp och därmed spara tid på sina rundor), och att min sambo (som snittar 5 paket i veckan eller så) skulle bli sur(!) över att behöva gå ner till postlådan istället för att få paket utanför dörren (vilket dock inte alls är dåligt, tvärtom, hon behöver den lilla motionen!).
Synd att det inte ens går att se en förnimmelse av tecknen på nummerplåten 🙁, annars kanske en dator kunde listat ut vad som stod
 
  • Gilla
Renhorn
  • Laddar…
Med app, tre knackningar eller med nyckel.

Jag skulle behöva en ny brevlåda då jag kommit på en funktion som jag tror är användbar. Jag har moddat en gammal Nexa trådlös ringklocka och försett den med en kvicksilverbrytare och då kan jag välja en egen melodi när luckan pressas in och jag får post. Jag meckar nu in det i den svarta lådan så det ska bli fint. Jag fyller dessutom år den 3/11.

 
  • Demonterad elektronisk enhet på tangentbord, kretskort, komponenter synliga, silverfärgad tejp, röd pil pekar på detalj.
  • Svart elektroniskt föremål med röd kabel, inplastad, på tangentbord, nötta ytor, repigt, dammigt.
Redigerat:
1. Med det digitala låset Inside The Box kan du öppna postlådan på tre olika sätt – med appen, tre knackningar eller med nyckel.
2. Vi bor på landet med lantbrevbäring och det händer flertalet gånger att vi får meddelande om att ingen var hemma så att paketet inte kunde levereras och att det inte gick ned i brevlådan. Vi har redan nu en relativt stor låda och vi (jag) är hemma 90% av tiden så jag tror att det är ren lathet från brevbärarens sida. Med denna stora låda finns det inga giltiga ursäkter längre (om inte paketet är av megaformat då) att inte leverera paketen. Känns ju lite sisådär och åka 6 mil t.o.r för att hämta något som brevbäraren haft med sig men tagit tillbaka till närmsta ombud.
 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Nu har du chansen att vinna denna smarta paketpostlåda med stor kapacitet för säker post- och pakethantering från Berglund. MP4600 Smart har det digitala låset Inside The Box, som möjliggör att du kan öppna din postlåda på tre (3) olika sätt. Postlådan har en stabil konstruktion och är utformad för att klara tuffa väderförhållanden. HandStop funktionen hindrar objudna från att ta ut post via inkastluckan.

Värde: 5 265 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan
nedan samt motivera varför just du ska vinna den smarta paketpostlådan MP4600 Smart från Berglund.

Fråga: På vilka tre (3) sätt kan postlådan öppnas?

Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses fredag 3/11.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Berglund för att de sponsrar den här tävlingen.
Svaret: Med det digitala låset Inside The Box kan du öppna postlådan på tre olika sätt – med appen, tre knackningar eller med nyckel.
 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Nu har du chansen att vinna denna smarta paketpostlåda med stor kapacitet för säker post- och pakethantering från Berglund. MP4600 Smart har det digitala låset Inside The Box, som möjliggör att du kan öppna din postlåda på tre (3) olika sätt. Postlådan har en stabil konstruktion och är utformad för att klara tuffa väderförhållanden. HandStop funktionen hindrar objudna från att ta ut post via inkastluckan.

Värde: 5 265 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan
nedan samt motivera varför just du ska vinna den smarta paketpostlådan MP4600 Smart från Berglund.

Fråga: På vilka tre (3) sätt kan postlådan öppnas?

Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses fredag 3/11.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Berglund för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar på frågan: med appen, tre knackningar eller med nyckel.

Vi har en liten gammal låda på ett spett i rabatten - vann vi denna låda så skulle det motivera till att äntligen gjuta ett riktigt fundament och snygga till postlösningen 😊
 
Svaret: Med det digitala låset Inside The Box kan du öppna postlådan på tre olika sätt – med appen, tre knackningar eller med nyckel.

Motivering: Min nuvarande postlåda blev påkörd i somras och gick i bitar, som tur är så är den byggd i trä och den kunde lagas hjälpligt med lite skruv men den blev sig inte riktigt lik och håller inte tätt på samma sätt som innan. Men med studiemedel och nu sjukskrivning så har det inte funnits kapital över för att byta ut den, så det vore riktigt trevligt med en vinst så jag får byta ut den och slippa ha en blöta brev i postlådan.
 
Svaret: app, knackning, nyckel

Nuvarande brevlåda har någon misshandlat med järnrör, sprayfärg och saknar nyckeln. Att den står längs ett populärt vandringstråk och saknar nyckel innebär regelbunden stöld så att vinna denna smarta brevlåda hade gjort all skillnad i världen, framförallt för husefriden då sambon tjatat på mig attt vi behöver byta vääääldigt länge (men räntan är ju vad den är).
 
Öppnas med nyckel, app eller knackning.

Vår gamla är skruttig.
Vill gärna ha en ny helt enkelt.

Vänligen
 
@
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Nu har du chansen att vinna denna smarta paketpostlåda med stor kapacitet för säker post- och pakethantering från Berglund. MP4600 Smart har det digitala låset Inside The Box, som möjliggör att du kan öppna din postlåda på tre (3) olika sätt. Postlådan har en stabil konstruktion och är utformad för att klara tuffa väderförhållanden. HandStop funktionen hindrar objudna från att ta ut post via inkastluckan.

Värde: 5 265 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan
nedan samt motivera varför just du ska vinna den smarta paketpostlådan MP4600 Smart från Berglund.

Fråga: På vilka tre (3) sätt kan postlådan öppnas?

Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses fredag 3/11.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Berglund för att de sponsrar den här tävlingen.
Man öppnar denna magiska brevlåda med appen, tre knackningar eller med nyckel.

Eftersom vi fått grannens (av posten) påkörda och rostiga brevlåda utanför vår infart så överraskar vi dem gärna med denna brevlåda som öppnas med magi. En vinst skulle också innebära hokus pukus bort du gamla fula brevlåda 😁
 
Jag skulle vilja lämna tilllbaka exfruns brevlåda till henne då den är lite liten och framförallt inte ens min 😬
Du kan öppna Berglunds brevlåda med 3 knackningar, via app eller med nyckel.
 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Nu har du chansen att vinna denna smarta paketpostlåda med stor kapacitet för säker post- och pakethantering från Berglund. MP4600 Smart har det digitala låset Inside The Box, som möjliggör att du kan öppna din postlåda på tre (3) olika sätt. Postlådan har en stabil konstruktion och är utformad för att klara tuffa väderförhållanden. HandStop funktionen hindrar objudna från att ta ut post via inkastluckan.

Värde: 5 265 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan
nedan samt motivera varför just du ska vinna den smarta paketpostlådan MP4600 Smart från Berglund.

Fråga: På vilka tre (3) sätt kan postlådan öppnas?

Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses fredag 3/11.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Berglund för att de sponsrar den här tävlingen.
Hej,

Svaret: Med det digitala låset Inside The Box kan du öppna postlådan på tre olika sätt – med appen, tre knackningar eller med nyckel.

Motivering: Om jag hade vunnit postlådan så hade jag gett den till min tvillingbror. Han har problem med att det är folk som stjäl hans mediciner när han får dom levererade på natten, det bekymrar mig väldigt mycket.

Mvh Andreas
 
Svar: Med appen, tre knackningar eller med nyckel.

Motivering: Vi har precis flyttat och den gamla postlådan som står här idag saknar till och med nyckel så alla kan komma åt vår post. De flesta grannarna runt om har fina designbrevlådor och med en 4600 Smart skulle vi överglänsa dem.
 
Svar: app, knackning, nyckel

Motivering: Mina barn älskar att gå och titta om vi fått någon post, denna lådan hade förgyllt den aktiviteten!
 
U Ulrika M.M skrev:
[bild]
Nu har du chansen att vinna denna smarta paketpostlåda med stor kapacitet för säker post- och pakethantering från Berglund. MP4600 Smart har det digitala låset Inside The Box, som möjliggör att du kan öppna din postlåda på tre (3) olika sätt. Postlådan har en stabil konstruktion och är utformad för att klara tuffa väderförhållanden. HandStop funktionen hindrar objudna från att ta ut post via inkastluckan.

Värde: 5 265 kr

Så här tävlar du:

Besvara frågan
nedan samt motivera varför just du ska vinna den smarta paketpostlådan MP4600 Smart från Berglund.

Fråga: På vilka tre (3) sätt kan postlådan öppnas?

Svaret hittar du här: [länk]

Vinnaren utses fredag 3/11.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Berglund för att de sponsrar den här tävlingen.
Postlådan kan öppnas via appen, knackningar eller nyckel.

Här på landet försvinner en hel del paket så en ny snygg låda skulle uppskattas :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.