Claes Sörmland
Haha, en brandstation helt enkelt!
 
Stången saknas! Min fru sågade det där totalt.
 
Underbart!!❤️
Jag hade dock dragit ut bodelen på ett plan, och lagt till en relaxavdelning med bastu!😎
 
Fönster ner mot garaget verkar också saknas. Dåligt.
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Alternativ här.
 
  • 3D modell av ett enplanshus med måttangivelser, veranda och garageportar, i gråskala.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 3D-modell av ett modernt hus med sadeltak, veranda, fönster och dimensioner markerade.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 3D-modell av ett enfamiljshus, lutande tak, vertikal panel, grå/vit, fönster, dagsljus, ingen omgivning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 3D-rendering av ett enkelt lada-liknande hus med sadeltak och dubbla garageportar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 3D-ritning av ett husplan, inredning synlig, måttsatt till 20000 mm, datormodellerad visualisering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 3D-modell av en modern öppen planlösning för ett hem, med möbler, trappa, och dimensioner markerade.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • 3D-ritning av ett öppet, möblerat hus, inklusive måttangivelser och skissartad stil.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Illustration av en 3D-planritning för ett hus med möbler, märkt med dimensioner.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
marcus gladh och 1 till
  • Laddar…
Det är ganska många småföretagare som bor ungefär på det där viset. Den stora fördelen är att barnen växer upp med att pappa finns i verkstaden. Inte med att pappa är borta i arbete alla vakna timmar.
 
MathiasS MathiasS skrev:
Stången saknas! Min fru sågade det där totalt.
För att stången saknades?😮
 
Så där ska ett hus se ut. Vinner jag högvinsten på Triss så köper jag det direkt. Eller ännu hellre bygga ett likadant nånstans med sjöutsikt. Skulle vara kul att få inreda garaget utan att behöva tänka på vad det kostar.
 
  • Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
H heimlaga skrev:
Det är ganska många småföretagare som bor ungefär på det där viset. Den stora fördelen är att barnen växer upp med att pappa finns i verkstaden. Inte med att pappa är borta i arbete alla vakna timmar.
I Finland ?
 
M Mellanbarn skrev:
För att stången saknades?😮
Låt inte fantasin skena iväg för mycket nu - ibland får man vara nöjd ändå.
 
Det jag tycker är kul med detta är att det är nybyggt med hobby i fokus. Vore detta en industrifastighet med arbete i fokus skulle garaget vara utrustat på ett helt annat sätt. Här är det bara plats för bilar och motorcyklar och möjlighet att småfixa lite när andan faller på.
 
F
MathiasS MathiasS skrev:
[länk]
Korrekt prioritet, ja. Men planlösningen är svag.
 
F fsn skrev:
Men planlösningen är svag.
Ja garaget verkar inte vara planerat för en fast och nedsänkt mc-lyft. Det är lite konstigt med tanke på att det finns 5-6 hojar i garaget. Dessutom utnyttjar man inte alls möjligheten till panoramavy över garagdelen. Det är dåligt.
 
  • Gilla
Fotografen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.