U Ulrika M.M skrev:
Denna vecka tävlar vi ut ett riktigt fint pris som jag vet kommer falla många "byggahusare" i smaken:
[bild]
Nämligen denna snygga verktygsvagn från Homeworx!

Homeworx verktygsvagnar är det självklara valet för såväl det lilla garaget som den större verkstaden. Nu utökas sortimentet med Verktygsvagn X3 i stilren svart färg – och du har chansen att vinna den!

Värde 11 995 kr


Homeworx Verktygsvagn X3 Black är en genomtänkt verktygsvagn med totalt sju lådor varav sex av lådorna innehåller förvalda verktygbrickor, som går att möblera om i vagnens lådor efter tycke och smak. Vagnens sidoluckor är försedda med gasdämpare och döljer tio förvaringslådor samt perforerade verktygstavlor, som skapar ännu mer förvaring för dina verktyg. Alla lådor och luckor har ett gemensamt centrallås.

Med svängbara hjul, sidoluckor med perforerade paneler och en smart toppskiva blir verktygsvagnen den kompletta och flyttbara förvaringsmöbeln i ditt garage eller din verkstad.

Värde för vagnen är 11 995 kr inkl.moms

För att tävla gör du såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Hur många delar innehåller den nya verktygsvagnen Homeworx X3 Black?

Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 27/10.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Homeworx för att de sponsrar den här tävlingen.
Jag har alltid drömt om att ha en riktigt pålitlig och funktionell verktygsvagn i mitt garage. Den här verktygsvagnen är precis vad jag behöver för att organisera mitt verktygssortiment och få min arbetsplats i toppskick. Jag skulle vara stolt och tacksam om jag fick möjligheten att äga den nya Verktygsvagn X3 Black. Tack för en spännande tävling! :)

Svar på frågan: 274 delar.
 
Vagnen innehåller 274 delar,

För min del handlar allt hemmafix om logistik. I mitt förråd där allt händer behöver jag ständigt flytta saker för att får plats med mina projekt. En verktygsvagn som denna från Homeworx skulle vara perfekt för att på ett effektivt sätt veta var jag har mina saker samtidigt som de är flyttbara.
 
Marie-Louise Ström Marie-Louise Ström skrev:
Skulle vara smaskens att hitta verktygen
när de behövs akut,så det på frågor från
makens sida och irritationer blir ett slut.
274 delar
 
Den fina verktygsvagnen innehåller sex verktygssatser med sammanlagt hela 274 verktyg.

Jag skulle så gärna vilja vinna den här för att ge till min man i julklapp. Vi har haft ett fruktansvärt år med bl.a 3 dödsfall i familjen.
Att laga, serva, renovera och bygga är saker min man mår bra av, och dessutom tycker både jag och vår 5-åriga dotter om att vara med på en del.
 
274 delar är det.

Jag vill vinna verktygsvagnen för att jag älskar att fixa och renovera saker. Det är en passion som jag har haft ända sedan jag var liten och det ger mig en enorm tillfredsställelse att kunna göra saker själv. Att ha en verktygsvagn skulle underlätta mitt arbete väldigt mycket då jag skulle ha alla verktyg och material organiserade och lättillgängliga. Dessutom skulle det vara väldigt praktiskt att kunna ha verktygsvagnen på hjul, vilket skulle göra det enkelt att förflytta mig och mina verktyg runt i huset eller trädgården. Att vinna verktygsvagnen skulle vara som att få mitt alldeles egna mobila verktygsrum, vilket skulle göra mitt fixande ännu roligare och mer bekvämt.
 
1. Skulle jag för en gångs skull vinna en tävling så skulle jag bli så glad och min mekarglädje kanske skulle komma tillbaka och jag kan laga båtmotorn som stått i ett hörn alldeles för länge.

2. Svar: 274 delar
 
U Ulrika M.M skrev:
Denna vecka tävlar vi ut ett riktigt fint pris som jag vet kommer falla många "byggahusare" i smaken:
[bild]
Nämligen denna snygga verktygsvagn från Homeworx!

Homeworx verktygsvagnar är det självklara valet för såväl det lilla garaget som den större verkstaden. Nu utökas sortimentet med Verktygsvagn X3 i stilren svart färg – och du har chansen att vinna den!

Värde 11 995 kr


Homeworx Verktygsvagn X3 Black är en genomtänkt verktygsvagn med totalt sju lådor varav sex av lådorna innehåller förvalda verktygbrickor, som går att möblera om i vagnens lådor efter tycke och smak. Vagnens sidoluckor är försedda med gasdämpare och döljer tio förvaringslådor samt perforerade verktygstavlor, som skapar ännu mer förvaring för dina verktyg. Alla lådor och luckor har ett gemensamt centrallås.

Med svängbara hjul, sidoluckor med perforerade paneler och en smart toppskiva blir verktygsvagnen den kompletta och flyttbara förvaringsmöbeln i ditt garage eller din verkstad.

Värde för vagnen är 11 995 kr inkl.moms

För att tävla gör du såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Hur många delar innehåller den nya verktygsvagnen Homeworx X3 Black?

Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 27/10.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Homeworx för att de sponsrar den här tävlingen.
Hej! Vagnen innehåller 274 delar och det vore fantastisk start med den i vårt nya hus Vi ska bygga. Vänligen
Leif Landberg
Piteå
 
274 delar

Jag skulle behöva lite ordning i mitt garage, totalt kaos nu.
 
274 delar

Hade varit en riktigt glädjehöjare och motivationsboost att fortsätta bygga/renovera saker och delar till huset!
För att inte tala om mitt dåliga samvete, alltså veteranbilen som inte fått så mycket kärlek sedan huset köptes. Bilen hade gjort sig bra jämte en prima verktygsvagn, kunde kanske bli klar och komma ut på vägen igen till sommaren.....
 
1. Vagn på hjul utan strul. Den vill jag ha, där jag enkelt verktyg ifrån kan ta. Homeworx har jag inte hört talas om, kanske dags att lägga på minnet så småningom. Svart passar bra i ett annars vitt garage, nu får vi hoppas att golvet är platt annars är det risk att jag får fnatt :)
2. 274 delar
 
Precis flyttat hemifrån och fått ärva en harley av min far som behöver en del kärlek, en verktygvagn hade varit till stor hjälp för att komma igång med att lära mig att restaurera.

Svar: 274 delar.
 
Med ett nybyggt men tomt garage skulle en genomtänkt verktygsvagn i tidlöst svart kulör vara perfekt.
En värld av ordning och redskap är något som skulle förgylla det ny garaget. Och med tanke på hur mycket dyrar än tänkt det blivigt skulle dessutom få en grunduppsättning verktyg, som idag saknas, vara ovärdelig!

Svar 274 delar
 
Svaret: 274 delar

Då minna söner favorit leksak är riktiga verktyg sitter hjärtat alltid i halsgropen när de kommer springa med dem.
Detta är lika mycket mitt fel då har inget bra ställe att förvara dem och att det alltid får vara med och fixa saker.
Nu fixas det mesta med en hammer och skruvmejsel så skulle vara ortligt med en riktig uppsättning verktyg på en och samma plats!
 
1. Den innehåller 274 delar.
2. Maken behöver hjälp med att hålla prylarna i garaget/verkstaden på plats så att jag och grannarna slipper höra hans svordomar när han inte hittar det han söker.
 
N
1. Min son älskar att vara med mig i garaget och skruva, bygga och arbeta på flera olika projekt. Det hade det varit helt underbart att byta ut dem gamla slitna verktygen men framförallt få ordentlig ordning så man slipper lägga massa tid på att leta efter verktyg som man kunnat lägga på sonens alla olika projekt.

2. 274 delar
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.