1. En verktygsvagn från Homeworx passar perfekt i mitt lilla garage där utrymme är en bristvara.
2. 274 delar
 
Fadai
274 delar.
Har hyllor och bänkar fulla med grejer, skulle älska att ha det mesta i en rullande verktygsvagn, då behöver jag inte springa fram och tillbaka mellan verkstaden och garaget. Som en våt dröm för verktygsnörden i mig.
 
Svaret är 274 delar

Vore fantastiskt med riktig verktygsvagn (& arbetsbänk) när man har lidit av oordning hela mitt vuxna liv, särskilt nu när man flyttat till ny fastighet med utökat behov av arbete.
 
Denna vagn består av 274 delar.

Min carport har byggts om till garage, 2års slit är äntligen över.
Men vad ska man med ett garage till om man ändå inte kan mecka och bygga?
Med en fullsmetad verktygsvagn skulle garaget vara komplett.
Skulle justera växlarna på sambons cykel, laga grabbens trasiga grävmaskin, och serva gräsklipparen så uppsmörjd och fin.
 
U Ulrika M.M skrev:
Denna vecka tävlar vi ut ett riktigt fint pris som jag vet kommer falla många "byggahusare" i smaken:
[bild]
Nämligen denna snygga verktygsvagn från Homeworx!

Homeworx verktygsvagnar är det självklara valet för såväl det lilla garaget som den större verkstaden. Nu utökas sortimentet med Verktygsvagn X3 i stilren svart färg – och du har chansen att vinna den!

Värde 11 995 kr


Homeworx Verktygsvagn X3 Black är en genomtänkt verktygsvagn med totalt sju lådor varav sex av lådorna innehåller förvalda verktygbrickor, som går att möblera om i vagnens lådor efter tycke och smak. Vagnens sidoluckor är försedda med gasdämpare och döljer tio förvaringslådor samt perforerade verktygstavlor, som skapar ännu mer förvaring för dina verktyg. Alla lådor och luckor har ett gemensamt centrallås.

Med svängbara hjul, sidoluckor med perforerade paneler och en smart toppskiva blir verktygsvagnen den kompletta och flyttbara förvaringsmöbeln i ditt garage eller din verkstad.

Värde för vagnen är 11 995 kr inkl.moms

För att tävla gör du såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Hur många delar innehåller den nya verktygsvagnen Homeworx X3 Black?

Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 27/10.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Homeworx för att de sponsrar den här tävlingen.
274 delar
Jag och grabben skapar just nu vårt drömgarage för att umgås, lära och växa upp i (båda två). Det är lite naket och begränsande utan en uppsättning verktyg.
Vi har tusen ideer om projekt som jag vet kommer bli av om rätt förutsättningar finns och man glömmer aldrig de misstag och framsteg man gjort med sina bara händer.
Vi skulle hoppa högt av lycka om det blev vi!!
 
Svar: 274 delar!

För att slippa situationen där vissa saker ligger i ett förråd och vissa saker i olika hyllor och plastpåsar så skulle en verktygsvagn rädda både mig och min sambo en hel del huvudvärk, speciellt när jag inte hittar eller lagt bort verktygen på nått olämpligt ställe!
 
richardtenggren
Svar: 274 delar

Jag skulle vilja vinna då denna skulle passa perfekt i vårt garage som vi inte hunnit ta tag i sedan vi flyttade in för drygt 6 år sedan. Så det är alltid en tröskel att komma igång när man väl ska till att skruva 🤓
 
P
274 delar.

Min fru vill inte att jag vinner eftersom jag med en sådan vagn skulle spendera mer tid i garaget. Så ser det som en vinst både om jag vinner eller inte!
 
Vagnen innehåller 274.

Och jag behöver vinna så att jag kan glänsa över grannen som bara har en ny firmaTesla
 
Denna vagn hade passat perfekt i mitt nya garage, slippa leta och istället ha allt på ett ställe. Det vore kanon!!!

Svaret är 274 delar
 
fråga) 274 delar
fråga/motivering) Hmm m...Aha! En relationsräddare.!!! Kan ni gissa när jag ber min fru att hämta ett verktyg för mig så hittar hon nästan aldrig vad jag frågar efter. Jag blir något frustrerad får jag sedan gå och hämta verktyget själv. Kan ni bara tänka er att den log inte där jag lade den. Det måste ha varit min fru som lade verktyget på en annan plats.
// Jonathan
 
U Ulrika M.M skrev:
Denna vecka tävlar vi ut ett riktigt fint pris som jag vet kommer falla många "byggahusare" i smaken:
[bild]
Nämligen denna snygga verktygsvagn från Homeworx!

Homeworx verktygsvagnar är det självklara valet för såväl det lilla garaget som den större verkstaden. Nu utökas sortimentet med Verktygsvagn X3 i stilren svart färg – och du har chansen att vinna den!

Värde 11 995 kr


Homeworx Verktygsvagn X3 Black är en genomtänkt verktygsvagn med totalt sju lådor varav sex av lådorna innehåller förvalda verktygbrickor, som går att möblera om i vagnens lådor efter tycke och smak. Vagnens sidoluckor är försedda med gasdämpare och döljer tio förvaringslådor samt perforerade verktygstavlor, som skapar ännu mer förvaring för dina verktyg. Alla lådor och luckor har ett gemensamt centrallås.

Med svängbara hjul, sidoluckor med perforerade paneler och en smart toppskiva blir verktygsvagnen den kompletta och flyttbara förvaringsmöbeln i ditt garage eller din verkstad.

Värde för vagnen är 11 995 kr inkl.moms

För att tävla gör du såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Hur många delar innehåller den nya verktygsvagnen Homeworx X3 Black?

Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 27/10.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Homeworx för att de sponsrar den här tävlingen.
274 delar

Just nu är det kanske inte läge med mer verktyg i garaget, eftersom vi precis märkte att det har läckt i taket... Så nu ser det ut som att vi ska bygga nytt garage och detta kanske hade motiverat min nyblivna fru att hjälpa till eftersom denna låda medför ordning och reda. 🙂
 
1. Har både bil och hus, då behövs verktyg för att sköta underhållet inte bara på det jag nämnt men även andra saker man behöver när man har hus, gräsklipparen exempelvis, önskar vinna detta paket för att underlätta detta och för att organisera såklart.

2. 274 delar.
 
U Ulrika M.M skrev:
Denna vecka tävlar vi ut ett riktigt fint pris som jag vet kommer falla många "byggahusare" i smaken:
[bild]
Nämligen denna snygga verktygsvagn från Homeworx!

Homeworx verktygsvagnar är det självklara valet för såväl det lilla garaget som den större verkstaden. Nu utökas sortimentet med Verktygsvagn X3 i stilren svart färg – och du har chansen att vinna den!

Värde 11 995 kr


Homeworx Verktygsvagn X3 Black är en genomtänkt verktygsvagn med totalt sju lådor varav sex av lådorna innehåller förvalda verktygbrickor, som går att möblera om i vagnens lådor efter tycke och smak. Vagnens sidoluckor är försedda med gasdämpare och döljer tio förvaringslådor samt perforerade verktygstavlor, som skapar ännu mer förvaring för dina verktyg. Alla lådor och luckor har ett gemensamt centrallås.

Med svängbara hjul, sidoluckor med perforerade paneler och en smart toppskiva blir verktygsvagnen den kompletta och flyttbara förvaringsmöbeln i ditt garage eller din verkstad.

Värde för vagnen är 11 995 kr inkl.moms

För att tävla gör du såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Hur många delar innehåller den nya verktygsvagnen Homeworx X3 Black?

Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 27/10.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Homeworx för att de sponsrar den här tävlingen.
Jag har fått "ärva" mannens utslitna verktyg som jag kan ha till mina projekt. Oftast måste jag låna hans bra verktyg i verkstaden men jag skulle vilja ha en sådant fint vagnset med 274 nya fina verktyg i min ateljé. Då kanske han lånar mina verktyg? ;-)
 
Svar: 274 delar

Äntligen skulle det bli ordning på verktygen som nu ligger huller om buller. Bonus är att den är låsbar så klåfingriga ungar som alltid lånar saker och inte lägger tillbaka dem hålls borta.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.