U Ulrika M.M skrev:
Denna vecka tävlar vi ut ett riktigt fint pris som jag vet kommer falla många "byggahusare" i smaken:
[bild]
Nämligen denna snygga verktygsvagn från Homeworx!

Homeworx verktygsvagnar är det självklara valet för såväl det lilla garaget som den större verkstaden. Nu utökas sortimentet med Verktygsvagn X3 i stilren svart färg – och du har chansen att vinna den!

Värde 11 995 kr


Homeworx Verktygsvagn X3 Black är en genomtänkt verktygsvagn med totalt sju lådor varav sex av lådorna innehåller förvalda verktygbrickor, som går att möblera om i vagnens lådor efter tycke och smak. Vagnens sidoluckor är försedda med gasdämpare och döljer tio förvaringslådor samt perforerade verktygstavlor, som skapar ännu mer förvaring för dina verktyg. Alla lådor och luckor har ett gemensamt centrallås.

Med svängbara hjul, sidoluckor med perforerade paneler och en smart toppskiva blir verktygsvagnen den kompletta och flyttbara förvaringsmöbeln i ditt garage eller din verkstad.

Värde för vagnen är 11 995 kr inkl.moms

För att tävla gör du såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Hur många delar innehåller den nya verktygsvagnen Homeworx X3 Black?

Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 27/10.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Homeworx för att de sponsrar den här tävlingen.
Hej svaret är 274 delar. Jag är delvis rullstolsburen och skulle ha jätte nytta av att kunna dra verktygen med mig,, har 112m2 stort garage.
 
Svar: 274 delar innerhåller Verktygsvagnen X3

Motivering:
Då jag har flyttat en längre bit ifrån mina föräldrar där jag hade tillgång till både alla möjliga verktyg och större garage skulle jag behöva denna vagnen till mitt eget garage så jag inte behöver åka långa vägar för att låna en skiftnyckel eller en hylsnyckelsats till mitt eget meckande och hemmafixande.
 
U Ulrika M.M skrev:
Denna vecka tävlar vi ut ett riktigt fint pris som jag vet kommer falla många "byggahusare" i smaken:
[bild]
Nämligen denna snygga verktygsvagn från Homeworx!

Homeworx verktygsvagnar är det självklara valet för såväl det lilla garaget som den större verkstaden. Nu utökas sortimentet med Verktygsvagn X3 i stilren svart färg – och du har chansen att vinna den!

Värde 11 995 kr


Homeworx Verktygsvagn X3 Black är en genomtänkt verktygsvagn med totalt sju lådor varav sex av lådorna innehåller förvalda verktygbrickor, som går att möblera om i vagnens lådor efter tycke och smak. Vagnens sidoluckor är försedda med gasdämpare och döljer tio förvaringslådor samt perforerade verktygstavlor, som skapar ännu mer förvaring för dina verktyg. Alla lådor och luckor har ett gemensamt centrallås.

Med svängbara hjul, sidoluckor med perforerade paneler och en smart toppskiva blir verktygsvagnen den kompletta och flyttbara förvaringsmöbeln i ditt garage eller din verkstad.

Värde för vagnen är 11 995 kr inkl.moms

För att tävla gör du såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Hur många delar innehåller den nya verktygsvagnen Homeworx X3 Black?

Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 27/10.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Homeworx för att de sponsrar den här tävlingen.
1. 274 delar
2. Riktigt fin verktygsvagn som skulle bli en perfekt tidig julklapp till yours truly! För tomten finns eller hur?
 
Innehåller 274 delar!

Min motivering varför jag bör vinna är... för att motivera mig själv till att börja mecka och pyssla i garaget mer och med mer strukturering!

Har egentligen inga ordentliga verktyg eller en bra plats för dem.. Så denna verktygsvagn skulle bocka av flera punkter!

Jag skulle även bli mycket mycket glad.
 
274 delar

Vi har ärvt en skånelänga byggd cirka 1850 med en f.d. lanthandel som behöver renoveras. Med 175 år på nacken och ett antal renoveringar så finns alla sorters skruvar, bultar och andra spännande konstruktioner i byggnaden och det behövs en gedigen verktygsvagn som innehåller verktyg som kan hantera allt. Homeworx verktygsvagn X3 skulle få en självklar placering i lanthandeln när den inte behövs i något annat rum där det ska skruvas fransk träskruv eller torx, knipsa kablar eller hålla fast rör eller bara vara allmänt våldsam med huggmejslar eller dorn. Vi har kassaapparater som ska fixas, mjölkdiskar som ska renoveras, kaffekvarnar som ska fräschas upp och givetvis allt annat som hör till renovering av hus så alla verktyg kommer att behövas. Med Homeworx verktygsvagn X3 så är det slut med "Var lade jag polygripen?" och "Har jag spärrskaftet hemma i garaget eller någonstans i lanthandeln?" utan alla verktyg som inte används har sin naturliga plats och bostaden och lanthandeln slipper dela på verktygen.
 
1. Vill skriva denna motivering för att motivera mig själv tror jag. Senast igår gick jag igenom alla insexnycklar utan att hitta rätt storlek..
Hylsa nr 10 & 13 lyser med sin frånvaro ständigt.
Befinner mig mitt i reparation av våran Volvo T24, som måste ihop här innan beräknad BF för barn nr 2. Detta då snön kan komma när som helst.

Tror den här vagnen skulle underlätta!

2. Vagnen innehåller 274 delar
 
Jag har visserligen en verktygsvagn men den innehåller många verktyg sedan jag arbetade på en verkstad för reparationer/service på båtmotorer i början på 1970-talet (inte några stulna verktyg dock!) så det är dags att byta ut en hel del. Sedan är det betydligt mer verktyg i den vagnen, det är ju 274 delar, och jag gör fortfarande jobb i den villa vi bor i och även på de bilar vi har så jag behöver fortfarande bra verktyg.
 
Svar: 274 delar.

Har bara ett litet 4m2 förråd att mecka med motorsåg, röjsågaroch annat jox i och vagnen skulle frigöra massor utrymmen. Kan tänka mig att bygga en liten ramp till förrådet ( står på stenar) så jag skulle kunna dra ut vagnen när jag behöver mecka med bil eller MC ( som får ske utomhus tills vidare).
 
Svar: 274 delar!

Motiveringen är enkel:
Nybliven 2 -barnsförälder med ett renoveringsprojekt till hus. Budgeten är tyvärr knaper då föräldraledighet och stigande boendekostnader inte stämmer så väl överens med att köpa verktyg.
Jag har länge tittat på dom här fina vagnarna med verktyg men fått avstå då annat prioriterats av familjen.
Jag håller alla tummar för att denna drömmen ska bli sann!
 
274 delar.
kunde bli en fin julklapp till mej själv
 
Svar: 274 delar
För att just nu saknar jag både många verktyg och garage men bilar och maskiner behöver fortfarande service. Det går såklart med skiftnyckel och svordomar men en rejäl vagn hade varit en bra bit på vägen mot garagedrömmen..
 
Hej!

Svar: 274 delar.

Just nu ligger alla mina verktyg i en salig blandning av flyttkartonger och plastkassar.
Behöver ordning och reda för att komma igång med alla nödvändiga projekt på huset.
 
U Ulrika M.M skrev:
Denna vecka tävlar vi ut ett riktigt fint pris som jag vet kommer falla många "byggahusare" i smaken:
[bild]
Nämligen denna snygga verktygsvagn från Homeworx!

Homeworx verktygsvagnar är det självklara valet för såväl det lilla garaget som den större verkstaden. Nu utökas sortimentet med Verktygsvagn X3 i stilren svart färg – och du har chansen att vinna den!

Värde 11 995 kr


Homeworx Verktygsvagn X3 Black är en genomtänkt verktygsvagn med totalt sju lådor varav sex av lådorna innehåller förvalda verktygbrickor, som går att möblera om i vagnens lådor efter tycke och smak. Vagnens sidoluckor är försedda med gasdämpare och döljer tio förvaringslådor samt perforerade verktygstavlor, som skapar ännu mer förvaring för dina verktyg. Alla lådor och luckor har ett gemensamt centrallås.

Med svängbara hjul, sidoluckor med perforerade paneler och en smart toppskiva blir verktygsvagnen den kompletta och flyttbara förvaringsmöbeln i ditt garage eller din verkstad.

Värde för vagnen är 11 995 kr inkl.moms

För att tävla gör du såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Hur många delar innehåller den nya verktygsvagnen Homeworx X3 Black?

Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 27/10.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Homeworx för att de sponsrar den här tävlingen.aS
U Ulrika M.M skrev:
Denna vecka tävlar vi ut ett riktigt fint pris som jag vet kommer falla många "byggahusare" i smaken:
[bild]
Nämligen denna snygga verktygsvagn från Homeworx!

Homeworx verktygsvagnar är det självklara valet för såväl det lilla garaget som den större verkstaden. Nu utökas sortimentet med Verktygsvagn X3 i stilren svart färg – och du har chansen att vinna den!

Värde 11 995 kr


Homeworx Verktygsvagn X3 Black är en genomtänkt verktygsvagn med totalt sju lådor varav sex av lådorna innehåller förvalda verktygbrickor, som går att möblera om i vagnens lådor efter tycke och smak. Vagnens sidoluckor är försedda med gasdämpare och döljer tio förvaringslådor samt perforerade verktygstavlor, som skapar ännu mer förvaring för dina verktyg. Alla lådor och luckor har ett gemensamt centrallås.

Med svängbara hjul, sidoluckor med perforerade paneler och en smart toppskiva blir verktygsvagnen den kompletta och flyttbara förvaringsmöbeln i ditt garage eller din verkstad.

Värde för vagnen är 11 995 kr inkl.moms

För att tävla gör du såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Hur många delar innehåller den nya verktygsvagnen Homeworx X3 Black?

Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 27/10.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Homeworx för att de sponsrar den här tävlingen.
Om jag vann skułle överaska min far genom att ge vagnen till honom som tack för all hjälp med byggen, reparation mm.
Vagnen innehåller 274 delar.
 
Varför jag ? Varför inte ?
Tänk vad skönt att få lite koll på verktygen, och kunna byta ut de gamla, ärvda, krokiga och rostiga verktygen som egentligen passerat bästföredatumet med råge.
Hade passat perfekt till kommande garagetbygget på gården!

Antal delar; 274 st.
 
274 delar.

Då jag precis inrett mitt hobbyrum, så hade denna vagn passat utmärkt för framtida projekt.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.