Svar: Den har 274 delar!

Har knappt en hel hylla med verktyg och väldigt snålt med utrymme, så det skulle vara perfekt med en verktygsvagn.
 
274 delar

Behöver banta bort min verkstad för att det börjar bli ont om plats till familjen så denna skulle lösa problemet med var alla verktyg ska vara.
 
MrJay
Svaret:
274 delar

Motivering varför jag bör vinna:
Jag förtjänar att vinna en Homeworx Verktygsvagn X3 Black eftersom jag alltid strävar efter kvalitet och effektivitet i mitt professionella arbete. Med denna verktygsvagn kommer jag kunna organisera mina verktyg på bästa möjliga sätt, vilket i sin tur kommer att höja kvaliteten på mitt arbete och minska tidsåtgången. En investering i mig med denna verktygsvagn är en investering i en bättre och mer effektiv framtid.
 
L Lutte skrev:
Tänkte tipsa alla om att samma verktyg finns att köpa här [länk]

Men då till nästan halva priset
Om det är din motivering till att vinna, så måste jag säga att jag sett bättre.
 
  • Haha
Cheesen och 2 till
  • Laddar…
Svar: Finns i motiveringen

Jag lever för mitt garage där jag pysslar, reparerar och skapar med en stor portion glädje - men ibland även svordommar :) . Min passion för att ta hand om fordon och hantverk är grunden för min vardag. Jag hoppas att jag kan be om er välvilja för att hjälpa mig att uppfylla min dröm om att ta min hobby till nästa nivå genom att vinna en Homeworx X3 verktygsvagn med sina fantastiska 274 delar.

Mitt garage behöver mer ordning, och jag har länge drömt om en verktygsvagn. Homeworx X3 verktygsvagn skulle ge mig möjlighet att organisera mina verktyg, öka produktiviteten och göra mitt arbete lite enklare.

Säkerhet och enkelhet: säkerhet är av största vikt. Att ha mina verktyg korrekt förvarade i en verktygsvagn skulle öka säkerheten i mitt garage och minska risken för olyckor.

Drömmar för framtiden: Med Homeworx X3 verktygsvagnens 274 delar skulle jag kunna utforska nya projekt och utveckla mina färdigheter. Jag är bara en vanlig människa som hoppas kunna skapa ännu mer för våra barn och barnbarn att ta över.
 
Hep Hep skrev:
Om det är din motivering till att vinna, så måste jag säga att jag sett bättre.
Hehe, nä jag klarar mig utan en rebrandad kina verktygsvagn. Men visst vinner jag så kan jag donera den till någon non profit förening
 
  • Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
U Ulrika M.M skrev:
Denna vecka tävlar vi ut ett riktigt fint pris som jag vet kommer falla många "byggahusare" i smaken:
[bild]
Nämligen denna snygga verktygsvagn från Homeworx!

Homeworx verktygsvagnar är det självklara valet för såväl det lilla garaget som den större verkstaden. Nu utökas sortimentet med Verktygsvagn X3 i stilren svart färg – och du har chansen att vinna den!

Värde 11 995 kr


Homeworx Verktygsvagn X3 Black är en genomtänkt verktygsvagn med totalt sju lådor varav sex av lådorna innehåller förvalda verktygbrickor, som går att möblera om i vagnens lådor efter tycke och smak. Vagnens sidoluckor är försedda med gasdämpare och döljer tio förvaringslådor samt perforerade verktygstavlor, som skapar ännu mer förvaring för dina verktyg. Alla lådor och luckor har ett gemensamt centrallås.

Med svängbara hjul, sidoluckor med perforerade paneler och en smart toppskiva blir verktygsvagnen den kompletta och flyttbara förvaringsmöbeln i ditt garage eller din verkstad.

Värde för vagnen är 11 995 kr inkl.moms

För att tävla gör du såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Hur många delar innehåller den nya verktygsvagnen Homeworx X3 Black?

Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 27/10.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Homeworx för att de sponsrar den här tävlingen.
274 delar

Mitt garage har sett ut som ett bombnedslag och jag har svårt att få ordning då sakerna inte har en egen plats.
Håller på med en liten uppröjning nu och försöker organisera om i röran.
En verktygsvagn from Homeworks skulle vara ett utmärkt tillskott och hjälpa till med ordningen.
 
wildeside
Skulle vara perfekt med 274 delars verktygssett för att få i ordning på verkstan och då skulle jag kunna donera virrvarret av verktyg och verktygslådor/tavlor till någon behövande.
Två flugor i en smäll ordning i verkstan och givmildhet skulle kännas bra i hjärtat.
 
1. Åh, vilken fredsmakare den skulle vara. Istället för att det ligger verktyg på olika ställen finns det ett ställe, en one stop shop som är flyttbart till de olika projekten. Jag har sneglat på verktygsvagn i flera år, men det ligger strax under det nödvändiga i prioriteringslistan.

2. 274 st
 
274st.

Skulle gå från det som sammanfattas på bilden till mer ordnad förvaring. Det finns mer; men det som jag visar är den lilla ”slänghögen” med det som jag använt senast och inte har någon avsedd förvaring för. Det finns en större ”slänghög”, men längre in med sådant som inte får plats direkt innanför dörren.

Dessutom är det sådant min fru får se dagligen då det är i det garage bilen hon vanligen kör som verktygen ligger. Hittar inte något längre, så lite bättre ordning vore fint! Så skulle alla vuxna i familjen bli glada helt enkelt!

Oorganiserad samling verktyg och föremål i en rörig miljö.
 
Svar:274

Jag skulle vilja ha denna för mina 3 tonårskillar har slarvat runt med mina verktyg och ingen sats är komplett numer... Nu är grabbarna vuxna och utflugna ur huset så det vore underbart med en nystart med denna vagn...
 
1. 274 delar

2. Hur underbart hade det inte varit med bra verktyg på sin plats. Vid varje projekt känns det som att hälften av tiden går till att leta efter verktyg X i rätt storlek ute i kaoset, en välordnad vektygsvagn hade varit ett stort kliv framåt mot högre effektivitet och ordning.
 
U Ulrika M.M skrev:
Denna vecka tävlar vi ut ett riktigt fint pris som jag vet kommer falla många "byggahusare" i smaken:
[bild]
Nämligen denna snygga verktygsvagn från Homeworx!

Homeworx verktygsvagnar är det självklara valet för såväl det lilla garaget som den större verkstaden. Nu utökas sortimentet med Verktygsvagn X3 i stilren svart färg – och du har chansen att vinna den!

Värde 11 995 kr


Homeworx Verktygsvagn X3 Black är en genomtänkt verktygsvagn med totalt sju lådor varav sex av lådorna innehåller förvalda verktygbrickor, som går att möblera om i vagnens lådor efter tycke och smak. Vagnens sidoluckor är försedda med gasdämpare och döljer tio förvaringslådor samt perforerade verktygstavlor, som skapar ännu mer förvaring för dina verktyg. Alla lådor och luckor har ett gemensamt centrallås.

Med svängbara hjul, sidoluckor med perforerade paneler och en smart toppskiva blir verktygsvagnen den kompletta och flyttbara förvaringsmöbeln i ditt garage eller din verkstad.

Värde för vagnen är 11 995 kr inkl.moms

För att tävla gör du såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Hur många delar innehåller den nya verktygsvagnen Homeworx X3 Black?

Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 27/10.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Homeworx för att de sponsrar den här tävlingen.
1: svar: Den här verktygsvagnen är drömmen för sonen på 17 år, som mekar o fixar med moppe och bil. Tyvärr har vi inget garage så det ligger saker o verktyg högt och lågt i rummet i källaren som delas med frysbox och annan förvaring! Och det är alltid verktyg som saknas, men inte med denna vagn👍och plats för verktygen har den också😉(så motivationen förenklat: Nöjd son och en nöjd mamma, win/win!)
2: svar 274 st delar!
 
U Ulrika M.M skrev:
Denna vecka tävlar vi ut ett riktigt fint pris som jag vet kommer falla många "byggahusare" i smaken:
[bild]
Nämligen denna snygga verktygsvagn från Homeworx!

Homeworx verktygsvagnar är det självklara valet för såväl det lilla garaget som den större verkstaden. Nu utökas sortimentet med Verktygsvagn X3 i stilren svart färg – och du har chansen att vinna den!

Värde 11 995 kr


Homeworx Verktygsvagn X3 Black är en genomtänkt verktygsvagn med totalt sju lådor varav sex av lådorna innehåller förvalda verktygbrickor, som går att möblera om i vagnens lådor efter tycke och smak. Vagnens sidoluckor är försedda med gasdämpare och döljer tio förvaringslådor samt perforerade verktygstavlor, som skapar ännu mer förvaring för dina verktyg. Alla lådor och luckor har ett gemensamt centrallås.

Med svängbara hjul, sidoluckor med perforerade paneler och en smart toppskiva blir verktygsvagnen den kompletta och flyttbara förvaringsmöbeln i ditt garage eller din verkstad.

Värde för vagnen är 11 995 kr inkl.moms

För att tävla gör du såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Hur många delar innehåller den nya verktygsvagnen Homeworx X3 Black?

Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 27/10.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Homeworx för att de sponsrar den här tävlingen.
1. Jag vill ge den till min man som tack för allt han lagar och fixar här hemma. Det sparar både pengar och är klimatsmart.

2. 274 delar
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.