U
---Avslutad---

Denna vecka tävlar vi ut ett riktigt fint pris som jag vet kommer falla många "byggahusare" i smaken:

Svart verktygsvagn på hjul med flera lådor och överdel för förvaring. Märke: HOMEWORX. White background.
Nämligen denna snygga verktygsvagn från Homeworx!

Homeworx verktygsvagnar är det självklara valet för såväl det lilla garaget som den större verkstaden. Nu utökas sortimentet med Verktygsvagn X3 i stilren svart färg – och du har chansen att vinna den!

Värde 11 995 kr


Homeworx Verktygsvagn X3 Black är en genomtänkt verktygsvagn med totalt sju lådor varav sex av lådorna innehåller förvalda verktygbrickor, som går att möblera om i vagnens lådor efter tycke och smak. Vagnens sidoluckor är försedda med gasdämpare och döljer tio förvaringslådor samt perforerade verktygstavlor, som skapar ännu mer förvaring för dina verktyg. Alla lådor och luckor har ett gemensamt centrallås.

Med svängbara hjul, sidoluckor med perforerade paneler och en smart toppskiva blir verktygsvagnen den kompletta och flyttbara förvaringsmöbeln i ditt garage eller din verkstad.

Värde för vagnen är 11 995 kr inkl.moms

För att tävla gör du såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Hur många delar innehåller den nya verktygsvagnen Homeworx X3 Black?

Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 27/10.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Homeworx för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
  • Älska
Leif BJ Landberg och 12 till
  • Laddar…
Svaret är 274 delar

Då jag har begränsat med plats där jag meckar, i ett litet förråd med 2m takhöjd så hade det varit kanon att ha en verktygsvagn med smarta förvaringslösningar för att kunna ta mig an alla projekt jag kommer vilja göra framöver!
 
Svar: 274 delar

Skulle använda den för att bygga in i ett bord. Många lådor och som dessutom är fulla vore perfekt.
 
  • Gilla
solidbase
  • Laddar…
274 delar

"Konflikten - en inre dialog, inblick i den mänskliga psykologin och upphävandet av rumsliga begränsningar"

Akt 1 - Vid köksbordet

Förnuftet - Gå inte ut i garaget och titta, du vet att du ska städa, inte rulla dit fler grejer.
Hjälten - Jamen, den har ju hjul och kan flyttas runt!
- Det är redan ett 15-spel där inne och det står återvinning precis innanför dörren. Inget går in!
- Den ska jag ju slänga idag!
- Det sa du i tisdags också...
- ok, det finns vissa smärre problem, jag håller med, men det måste gå att lösa.
- du är problemet.
- nu backar vi lite... Det är rörigt, och allt ligger huller om buller, speciellt på bänken.
- mmm?
- om man hade en vagn med alla verktyg...
- mmm?
- då hade yta frigjorts, sinnesfriden bevarats och alla projekt hade blivit klara i tid. Jag kunde mecka med bilen, som jag tycker är roligt!
- det ligger en orullad trädgårdsslang och en halv kubikmeter frigolit mitt på golvet...?
- suck visst, allt får inte plats på verktygsvagnen, men det mesta här ska ju slängas och vi ska ju faktiskt inte ha en, två, tre barnvagnar och en cykelkärra här för evigt, eller? Eller?
- säkert inte, du hittar säkert plats, jag tror på dig.
- du är min bäste vän, och du kan lita på mig. Skriver du att du gärna vill ha vagnen?
- absolut.

Scene, exit stage right.
 
  • Gilla
Andreas_kalmar
  • Laddar…
Skumpe
274 st!

Det hade passat mig perfekt för jag har precis införskaffat en äldre Volvo att mecka med och garaget är städat så jag kan vara där och inte frysa när jag skruvar!

Efter en period av sjukdom då jag legat lågt med fix på huset är jag också tillbaka starkare än nånsin så detta hade blivit en riktig motivationshöjare för mig!
 
Svar 274 delar
Skulle vara fantastiskt att ha denna på landet där alla verktyg som är gamla och slitna ligger i en stor låda som man får gräva i för att hitta rätt. Riskerar att skada händerna varje gång man ska försöka hitta en skruvmejsel i botten. Kan dessutom rulla ut den i trädgården när jag håller på med uterprojekt.
 
Rickard.
1. Helt enkelt för att jag skulle få bra användning av dom allra flesta av verktygen, i och med den höga höjden så hade två av mina mindre bänkslipmaskiner passat perfekt på toppen.

2. 274 delar.
 
Svar:274 delar

Mitt garage är väldigt kompact. Med en verktygsvagn hade livet blivit en gnutta lättare🤩🔥
 
Svar: 274 delar

Hallen har blivit en tillfällig byggbod när huset ska totalrenoveras… här ligger de gamla ärvda verktygen i huller om buller utan ordning när det ska byggas eller meckas med cykel och bil. Snart börjar lillkillen gå och kunna ta för sig av detta buffébord av spännande saker. Då skulle man haft en verktygsvagn för att hålla ordning i pappas huvud och trygga barnets innemiljö!
 
Wow vilken fantastisk vinst!!!
Svar: Den innehåller 274 delar
Motivering: Jag ska flytta till eget boende och har verkligen inga verktyg att ta med mig. Jag har ingen aning om vilka som jag behöver, vilka som är bra att ha ifall ifall. Den här fina verktygsvagnen verkar vara helt perfekt för mig som är nybörjare och som vill lära mig mer om alla dessa verktyg. Det är en djungel, haha. Jag jobbar också med keramik och vill lära mig att snickra i hop min egna lilla verkstad :)
Ha en underbar vecka!!
 
Svar: 274 delar.

Jag har inget bra bra utrymme att förvara alla mina verktyg som ligger i lådor på hyllorna, så denna vagnen hade varit fantastik att ha i garaget :)
 
Denna nya verktygsvagn innehåller 274 delar.

Jag har precis färdigställt mitt friggefallshus (en Attefallare på höjden och en friggebod till ytan). Jag har byggt den från grunden på egenhand och håller nu på att inreda den. Hade varit pricken över I att få fylla den med denna verktygsvagn och perfekt att den är kompakt och snygg med stort innehåll. Perfekt för den lilla verkstaden.

Allt gott!

Bästa hälsningar Jonas
 
H
U Ulrika M.M skrev:
Denna vecka tävlar vi ut ett riktigt fint pris som jag vet kommer falla många "byggahusare" i smaken:
[bild]
Nämligen denna snygga verktygsvagn från Homeworx!

Homeworx verktygsvagnar är det självklara valet för såväl det lilla garaget som den större verkstaden. Nu utökas sortimentet med Verktygsvagn X3 i stilren svart färg – och du har chansen att vinna den!

Värde 11 995 kr


Homeworx Verktygsvagn X3 Black är en genomtänkt verktygsvagn med totalt sju lådor varav sex av lådorna innehåller förvalda verktygbrickor, som går att möblera om i vagnens lådor efter tycke och smak. Vagnens sidoluckor är försedda med gasdämpare och döljer tio förvaringslådor samt perforerade verktygstavlor, som skapar ännu mer förvaring för dina verktyg. Alla lådor och luckor har ett gemensamt centrallås.

Med svängbara hjul, sidoluckor med perforerade paneler och en smart toppskiva blir verktygsvagnen den kompletta och flyttbara förvaringsmöbeln i ditt garage eller din verkstad.

Värde för vagnen är 11 995 kr inkl.moms

För att tävla gör du såhär:

1. Motivera varför just du ska vinna
2. Besvara frågan: Hur många delar innehåller den nya verktygsvagnen Homeworx X3 Black?

Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 27/10.


-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Homeworx för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar 274
Med en sån vagn skulle man få äntligen ordning på sina verktyg och rätt verktyg snabbt. Nu står de olika tunga backar och det är alltid svårt att flytta backarna för att hitta rätt, har man bråttom så är det inte alla gånger man orkar fysiskt lyfta fram rätt back och lägga verktygen på rätt ställe. Så nästa gång blir det ännu svårare att hitta rätt verktyg. Så en sån verktygsvagn står högt på önskelistan, den skulle underlätta avsevärt!
 
För att jag i nuläget får dela plats för mina verktyg med bland annat krukor och frugans andra grejjer till trädgård och dekoration inomhus hade det varit fint med en bättre förvaring så jag enkelt kan komma åt alla verktyg utan att behöva möblera om i det lilla förrådet för att få tag i rätt verktyg

Svar: 274 delar
 
Svar 274 delar

En vinst hade underlättat våran vardag och helg.
Har idag alla verktyg utspridda i källaren, friggeboden och garaget. När något ska fixas ägnas minst hälften av tiden till att leta efter verktygen och startstreckan för att dra igång nått projekt blir hög.
Nu har även sonen börjat meka med sin nyköpta bil och vi behöver verkligen mer ordning och reda bland verktygen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.