Jocce81 Jocce81 skrev:
Bauhaus i Bromma har flyttrea och ganska mycket rabatter. Inte varit där själv ännu, men polaren sa att vissa saker så klart är utplockat men vissa saker finns det gott om kvar.


/Jocce
Jag var där igår, det mesta hade vanliga priser och outletten var väldigt urplockad. Det enda jag såg som såg ut att ha ett ordentligt lägre pris var en kärcher k5 för 2000kr (tror jag), i övrigt mest skräp.
 
Jula säger sig ha fått ihop 5 miljoner medlemmar (!) i sin kundklubb och firar med en kampanj tom 29 oktober på allt mellan gravljus och hemmagym. Mestadels egna märkena Meec, Anslut och Hard Head men även lite annat, tex några bänkmaskiner från Ryobi:

Pelarborr RDP102L 2299kr (ord 2999kr)
Bandsåg RBS904 2499kr (ord 3499kr)
Bänkslip RBG6G1 799kr (ord 999kr)

Samtliga tre finns hos Bauhaus så det kan vara värt att försöka prismatcha för ytterligare rabatt (12%).

Hela kampanjen:
https://www.jula.se/erbjudanden/aktuell-kampanj/?pl-pageSize=40
 
  • Gilla
Emil.P
  • Laddar…
K
zarkov zarkov skrev:
Jula säger sig ha fått ihop 5 miljoner medlemmar (!) i sin kundklubb och firar med en kampanj tom 29 oktober på allt mellan gravljus och hemmagym. Mestadels egna märkena Meec, Anslut och Hard Head men även lite annat, tex några bänkmaskiner från Ryobi:

Pelarborr RDP102L 2299kr (ord 2999kr)
Bandsåg RBS904 2499kr (ord 3499kr)
Bänkslip RBG6G1 799kr (ord 999kr)

Samtliga tre finns hos Bauhaus så det kan vara värt att försöka prismatcha för ytterligare rabatt (12%).

Hela kampanjen:
[länk]
Tackar för tipset
För mig så blev det inga verktyg men däremot några plastskivor för extra isolering innanför ett par fönster.👍
 
MathiasS MathiasS skrev:
Jag var där igår, det mesta hade vanliga priser och outletten var väldigt urplockad. Det enda jag såg som såg ut att ha ett ordentligt lägre pris var en kärcher k5 för 2000kr (tror jag), i övrigt mest skräp.
Kändes absolut utplockat, men verkar som de fyller på med nytt då och då.

Har man Ryobi-system så fanns en del bra grejer iallafall.


/Jocce
 
  • Gilla
MathiasS
  • Laddar…
Q
M mnils skrev:
Rätt kassa rabatter, bättre att vänta till black week brukar vara bättre priser då, och med Amazons fantastiska logistik så har du i bästa fall varorna lagom till vårens projekt :)
Fördelen med så sen leverans är att, pga inflationen, har ordinariepriset gått upp och då har du gjort en ännu bättre deal 😉
 
Redigerat:
  • Gilla
  • Haha
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
Nåt att lägga 450kg verktyg på👍.
 
  • Skärmbild från webbutik som visar arbetsbänk, märkt STANLEY FatMax, pris 1 116 kronor, köpknapp.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
nevinator
  • Laddar…
Q Adde byggahus skrev:
Fördelen med så sen leverans är att, pga inflationen, har ordinariepriset gått upp och då har du gjort en ännu bättre deal 😉
Eller så väntar och väntar man på en leverans, och när man får beskedet att den inte kommer komma alls har priserna hos konkurrenterna gått upp.

Det är då man egentligen ska kräva den man gjorde olevererade köpet av på mellanskillnaden. (Håller rent juridiskt, men är sällan värt arbetet.)
 
Q
jarlh jarlh skrev:
Eller så väntar och väntar man på en leverans, och när man får beskedet att den inte kommer komma alls har priserna hos konkurrenterna gått upp.

Det är då man egentligen ska kräva den man gjorde olevererade köpet av på mellanskillnaden. (Håller rent juridiskt, men är sällan värt arbetet.)
Ok, så det kan man råka ut för också, tråkigt...
 
K Kling 1 skrev:
Nåt att lägga 450kg verktyg på👍.
Har ett sånt, helt ok om man behöver en stabil portabel arbetsyta. Men jag vet inte om priset var nåt speciellt det är ungefär vad det brukar kosta, tror det är några tior billigare på Hornbach.
 
  • Gilla
McHolm
  • Laddar…
D Dublin skrev:
Har ett sånt, helt ok om man behöver en stabil portabel arbetsyta. Men jag vet inte om priset var nåt speciellt det är ungefär vad det brukar kosta, tror det är några tior billigare på Hornbach.
Ibland är ordinarie pris ett bra pris, i detta fallet tycker jag att det är så.
Jag har haft två andra bord tidigare för runt 900-1000:- och det var inte i närheten av stabilitet och smidighet.
 
Angående utförsäljningen på Bauhaus Bromma.
I bortre högra "hörnan" huserar "utförsäljningen" som verkar fyllas på emellanåt.
Var där förra veckan, klinker, lite julpynt och saker som lämnats i retur.

Nytt igår var 30-40st "3M Peltor WS Alert X" för 1595kr.
 
  • Ett öppnat paket med en etikett för 3M PELTOR hörselskydd och orange reaetikett, tagen ovanifrån.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Förpackning med 3M Peltor hörselskydd, Bluetooth, grön, "Made in Sweden" klistermärke, appkompatibel, står på en hylla.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
  • Wow
ducc1 och 12 till
  • Laddar…
Ett riktigt villhöver pryl, kunde inte hålla mig.

Bosch Professional laser rangefinder GLM 150-27 C​

för 2000kr, kunde inte låta bli amazon
 
  • Gilla
FredrikR och 4 till
  • Laddar…
F Fredrik- skrev:
Angående utförsäljningen på Bauhaus Bromma.
I bortre högra "hörnan" huserar "utförsäljningen" som verkar fyllas på emellanåt.
Var där förra veckan, klinker, lite julpynt och saker som lämnats i retur.

Nytt igår var 30-40st "3M Peltor WS Alert X" för 1595kr.
Inte verktyg, men vi måste ju koppla av också.
Haft en sån här SUP i 2 år, bra kvalitet så här långt.

AQUA MARINA HYPER 381CM 170KG​

https://www.bauhaus.se/paddle-board-aqua-marina-hyper-381cm-170kg
 
  • Försäljning av paddleboards, lagersrensning med rabatterat pris, lagermiljö, skyltar med information och priser.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Qjanto och 2 till
  • Laddar…
F Fredrik- skrev:
Angående utförsäljningen på Bauhaus Bromma.
I bortre högra "hörnan" huserar "utförsäljningen" som verkar fyllas på emellanåt.
Var där förra veckan, klinker, lite julpynt och saker som lämnats i retur.

Nytt igår var 30-40st "3M Peltor WS Alert X" för 1595kr.
Peltor billigt synd man ej bor där. Någon som bor där och kan köpa för en peng för besväret?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.