har den snurrat nyligen eller är det höstuppstarten av värmesystemet som gjort att du märkt att det inte cirkulerar? Prova isåfall att motionera pumpen på den stora runda plattskruven på pumpens axel då den kan ha fastnat under sommarens stillastående period
 
Ja den snurrar inte bankar man lätt på den sprutar det vatten ut
 
Stick in en mejsel där vrid går den lätt eller tungt
 
den snurrar väldigt lätt
 
Har du ström fram till den
 
  • Gilla
Daniel 109
  • Laddar…
ja
 
Några bilder på den som satt där
 
  • Rund svart vikt på axel, grön sliten yta, metallpelare i bakgrunden, skruv och mutter synliga.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Sliten, smutsig hjuldel till utrustning, närbild, industriell miljö, nötta kanter, fokuserad konstruktion.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Komponent av cirkulationspump, märke GRUNDFOS, mekanisk, i industriell miljö, detaljbild, slitna delar, rost.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Industrimiljö. Objekt ser ut att vara en pump eller ventil demonterad, exponerad gummitätning, rost och slitage synligt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Bjober
  • Laddar…
M matshd64 skrev:
Några bilder på den som satt där
😮😮😮
Har du stulit ström från en 400kV kraftledning?! Axeln på en cirkulationspump trodde jag var det sista som gick av. Men det är klart...spottar man på en sten nog länge så.
Fantastiskt.
 
  • Gilla
matshd64
  • Laddar…
Den som satt där, har du köpt en ny ?
 
Nej jag har inte hittat någon ny ännu
 
Finns 180 Lång på jula 1500 och fungerar att sätta dit direkt
 
Det är et bra pris, men passar den verkligen? Vad är det för gänga på den som sitter? Jag får uppfattningen att det är 1”
 
Ror det är 11/2" jag har
 
Okej, då är det rätt. När jag försöker söka får jag olika svar på olika ställen , vissa ställen får jag 1” och på andra 1 1/2”
 
köpte en på biltema verkar funka bra
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.