Sett dessa på nätet i diverse YT-videor, men på Festool Sverige/Tyskland verkar de inte finnas. Däremot på Festool USA. Någon som vet var/om man kan få tag på dem?

Systainer³ Rails SYS3-SN/4​

compatible with Systainer³ M and Systainer³ L
for SYS-RB roll board
not suitable for Systainer³ XXL, Systainer Combi 2 and 3 or SORTAINER
Item number 204871

https://www.festoolusa.com/products...y-and-organisation/204871---sys3-sn4#Overview

Gråa metalliska skenor, som troligtvis används för montering eller stöd inom konstruktion eller maskinbyggnad.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
ullberg
Hmm, hur länge har systrainrar haft skenan/skenfästet - ingen av mina t-loc har det men inser att det var ett par år sen jag köpte något nytt…

de @vanpire länkar till trodde jag var det sätt man kunde få systainrar att slide:a in och ut men med systainrar som passar skenor verkar man kunna göra det bra mer kompakt…
 
  • Gilla
vanpire och 1 till
  • Laddar…
V vanpire skrev:
Hittar dessa på Amazon.se men det är nog inte vad du letar efter?
[länk]
Nej, inte riktigt de där. Extremt mycket dyrare också.
 
  • Gilla
vanpire
  • Laddar…
ullberg ullberg skrev:
Hmm, hur länge har systrainrar haft skenan/skenfästet - ingen av mina t-loc har det men inser att det var ett par år sen jag köpte något nytt…

de @vanpire länkar till trodde jag var det sätt man kunde få systainrar att slide:a in och ut men med systainrar som passar skenor verkar man kunna göra det bra mer kompakt…
Exakt, tror det är de som gäller sen ett par år tillbaka. Trevliga, prisvärda och kompakta inte minst till dessa organizers men jag fattar inte varför de inte går att få tag på i Europa.

En tom plastlåda från Festool med genomskinligt lock och sorteringsfack, troligen till för förvaring av verktyg eller tillbehör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
43 dollar känns iofs dyrt, det blir mer än 100kr per par, men skulle kunna tänka mig att prova dom. Sonen pendlar till flickvännen i NY regelbundet så det skulle nog kunna gå att fixa import utan extra kostnad annat än svenskt porto om det är intressant.
 
richardtenggren
De där funkar väl bara till Sys3 antar jag :)
Men smart, synd att man har så få av dessa bara 😩
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.