Skulle logga in första gången på Fusion Solar och har fått användarnamn och lösenord på mejlen men det står att det är fel uppgifter jag har matat in. Provat flera gånger utan att lyckas.
Måste man göra på något särskilt sätt eller har de problem i sitt system?
Någon som känner till hur det där fungerar?
Växelriktare Huawei Sun 2000.
 
K
Loggar du in på datorn eller i mobilen? I så fall vilken telefon har du?

Ditt användarnamn behöver inte vara din epost. Du kan prova återställa lösenordet
 
K knightjocke skrev:
Loggar du in på datorn eller i mobilen? I så fall vilken telefon har du?

Ditt användarnamn behöver inte vara din epost. Du kan prova återställa lösenordet
Har provat både datorn och mobilen som är en Xiaoumi.
 
K Klabbis 3000 skrev:
Har provat både datorn och mobilen som är en Xiaoumi.
Pröva att ladda ner appen i stället. Länken du fått leder bara till en webbsida. Det luriga är att appen inte finns i Play-butiken, utan du får googla efter den på internet. Ladda ner, klicka bort alla varningsmeddelanden och logga in med uppgifterna du har fått.
 
  • Gilla
Klabbis 3000 och 1 till
  • Laddar…
S Sir Duke skrev:
Pröva att ladda ner appen i stället. Länken du fått leder bara till en webbsida. Det luriga är att appen inte finns i Play-butiken, utan du får googla efter den på internet. Ladda ner, klicka bort alla varningsmeddelanden och logga in med uppgifterna du har fått.
Tack, det har löst sig nu!
 
  • Gilla
Sir Duke
  • Laddar…
Hej.
Har "original" lösenordet kvar till vr-n men tänkte ändra till annat.Har den trådansluten till routerm,ej wifi.Loggade in i APPEN som installer och kom fram till detta via dessa punkter,knappar in den gamla lösenordet,det nya två gånger blandar stora, små bokstäver,sifror,utropstecken,frågatecken olika tecken men det går inte,sista rutan säger att jag måste blanda vilket jag gör ju.Loggar jag in i APPEN som user klickar på dem 3 punkterna uppe (har läst att man kan ändra lösenord kanske där också) men där finns inget.Var ändrar jag fabrikslösenordet?
Mvh
 
  • En skärm som visar data för en grid-connected enhet, energiproduktion, inställningar, med gräs i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Tablet visar gränssnitt för övervakning av solenergisystem utomhus med tydliga reflektioner och gräs i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skärmbild visar lösenordsändring, digital tangentbord, reflektion av person, utomhus, dagtid, text på svenska.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skärmdump av lösenordsändringssida, instruktion om kombination av bokstäver och siffror synlig.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hållen surfplatta visar skärm med graf och siffror, reflektion av en person syns, utomhus med gräs i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.