Hej, vi kommer att jämna till vår tomt under hösten och eventuellt också under våren och tar gärna emot massor som någon vill bli av med. Huset ligger på Rådmansö, men även lite längre bort kan vara av intresse.
 
Kolla med entreprenören som har gjort VA projektet i Västanviksområdet, Dala bygg och betong tror jag de heter. De har skänkt stora mänder fyllnad i området. Nu är de oficiellt klara, men jag tror att de fortfarande håller på att avveckla en del utfylld uppställningsmark, där de har haft materialupplag osv. Negrävningen av elnätet pågår fortfarande..
 
Hej,

Kolla med massbalans, fick detta förra veckan:

”GRATIS jordmassor ca 0-200 och BILLIGA grusmassor ca 0-100 för 750 kr per lass exkl moms inkl leverans inom 20 minuter från Norrtälje centrum. Alla massor är miljötestade. Jordmassorna är perfekta för utfyllnad. Preliminär start nästa vecka.

Norrtälje jordmassor 0-200 och Norrtälje grus 0-100: Enskilda lite större stenar kan finnas.

Tipsa gärna dina grannar och vänner om materialet. Mottagare som tar mer än 10 lass prioriteras.

Vi har begränsat antal lass så anmäl ditt intresse idag.

Ha en skön vecka!

Massbalans”


Har själv sökt och tagit emot förut, så får sms när det finns i trakten 😊
OBS en del är betongkross som inte är lämpligt till alla ändamål, men går att få bilder på materialet också.
 
Fick du tag i massor?
Frågar då jag själv också kommer behöva en del framåt våren 😊
 
Go dag. Såg nyss din fråga. Schaktmassor går att få tag på, jag själv kan ha projekt där jag kan behöva köra bort. Vart i Norrtälje trakten behöver du? Jag själv utgår från roslagsbro
 
T Tony Johansson2 skrev:
Go dag. Såg nyss din fråga. Schaktmassor går att få tag på, jag själv kan ha projekt där jag kan behöva köra bort. Vart i Norrtälje trakten behöver du? Jag själv utgår från roslagsbro
Hej Tony,
Ursäkta att det dröjde. Arbetet med massorna kom av sig när kylan kom. Men i vår blir det aktuellt igen. Hör gärna av dig när du vet ungefär när och vilka massor. Vi finns på Rådmansö, Björnösund närmare bestämt.
 
T Tony Johansson2 skrev:
Go dag. Såg nyss din fråga. Schaktmassor går att få tag på, jag själv kan ha projekt där jag kan behöva köra bort. Vart i Norrtälje trakten behöver du? Jag själv utgår från roslagsbro
Hej Tony,
Ursäkta att det dröjde. Arbetet med massorna kom av sig när kylan kom. Men i vår blir det aktuellt igen. Hör gärna av dig när du vet ungefär när och vilka massor. Vi finns på Rådmansö, Björnösund närmare bestämt.
M Msarps skrev:
Hej,

Kolla med massbalans, fick detta förra veckan:

”GRATIS jordmassor ca 0-200 och BILLIGA grusmassor ca 0-100 för 750 kr per lass exkl moms inkl leverans inom 20 minuter från Norrtälje centrum. Alla massor är miljötestade. Jordmassorna är perfekta för utfyllnad. Preliminär start nästa vecka.

Norrtälje jordmassor 0-200 och Norrtälje grus 0-100: Enskilda lite större stenar kan finnas.

Tipsa gärna dina grannar och vänner om materialet. Mottagare som tar mer än 10 lass prioriteras.

Vi har begränsat antal lass så anmäl ditt intresse idag.

Ha en skön vecka!

Massbalans”


Har själv sökt och tagit emot förut, så får sms när det finns i trakten 😊
OBS en del är betongkross som inte är lämpligt till alla ändamål, men går att få bilder på materialet också.
Tack för tips. Arbetet med massor kom av sig. Tar upp det igen när våren närmar sig.
 
S Skalis4ever skrev:
Hej Tony,
Ursäkta att det dröjde. Arbetet med massorna kom av sig när kylan kom. Men i vår blir det aktuellt igen. Hör gärna av dig när du vet ungefär när och vilka massor. Vi finns på Rådmansö, Björnösund närmare bestämt.
Ingen fara. De ligger på is här med,inga direkt pågående projekt, inväntar våren här med.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.