SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Nu kastar du pärlor för svinpesten igen! Här finns ett gäng (förlåt, en SEKT) Flen-troende, och de ger sig inte.
Blå vägskylt med texten "Flens kommun" och ett kommunvapen, natur i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
N Niq skrev:
[bild]
*gäsp* Det är inte precis första gången du postar den bilden. Men OK, det är ett schysst Photoshop-jobb, det får medges.
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
linneac och 3 till
  • Laddar…
F fribygg skrev:
Nej, nej. Jag fattar inte, det hjälper inte heller hur många C-kändisar du nämner.
Jag tycker det är nedsättande att kalla @Nötegårdsgubben "C-kändis". Undrar om jag ska anmäla ditt inlägg till moderaten för att det är kränkande..?
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Jag tycker det är nedsättande att kalla @Nötegårdsgubben "C-kändis". Undrar om jag ska anmäla ditt inlägg till moderaten för att det är kränkande..?
Gör det!
 
  • Haha
  • Wow
kashieda och 1 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Jag tycker det är nedsättande att kalla @Nötegårdsgubben "C-kändis". Undrar om jag ska anmäla ditt inlägg till moderaten för att det är kränkande..?
Troll kanske är bättre... folk säger att det är fullt med troll. Då låter man som en riktig kändis.

Annars så har du alltid lättkränk.se
-För dig som som tar livet som en pk
 
Tecknad Batman slår Robin med pratbubblor på svenska om läskiga filmer, humoristisk, ommärkt dialog.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
  • Älska
djanlov och 6 till
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
*gäsp* Det är inte precis första gången du postar den bilden. Men OK, det är ett schysst Photoshop-jobb, det får medges.
Ja visst är det ett fint photoshoot
 
N Niq skrev:
Har dom fått telefoner där❓
Vart? Nej, de ringde nog bara fel.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
[bild]
 
  • Leende man sitter på bänk utomhus, omgiven av växter, med citat om välbefinnande.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Haha
  • Arg
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
Varför postar du ett tomt inlägg, @FredrikR, har du lämnat tråden nu igen?
 
  • Haha
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
Maria T
Nötegårdsgubben Nötegårdsgubben skrev:
Varför postar du ett tomt inlägg, @FredrikR, har du lämnat tråden nu igen?
Blir lätt så efter 14,5 långburk, rökt på en balrog och ätit fem portioner flintastek med asbest och habanero.
 
  • Gilla
  • Haha
linneac och 5 till
  • Laddar…
Maria T Maria T skrev:
Blir lätt så efter 14,5 långburk, rökt på en balrog och ätit fem portioner flintastek med asbest och habanero.
Klarar man inte det utan problem kanske man bör byta tråd?
 
  • Gilla
  • Haha
  • Wow
linneac och 4 till
  • Laddar…
Hej Byggahus!
Är det inte typiskt, när vi precis börjat bo in oss ordentligt och känna oss hemma, och så hittar jag det HÄR 😨:
Bilden är suddig, visar tätt packade, ljusgula föremål som troligtvis är popcorn. Närbild, inga tydliga detaljer syns.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

I vardagsrummet, av alla ställen! Vad tror ni, alla kloka husmänniskor, är det hussvamp??? Känns läskigt, har inte sagt något till barnen.
 
  • Wow
  • Haha
Henningelvis och 3 till
  • Laddar…
Maria T
Säg det till @FredrikR , jag är inne på min sjuttonde burk nu, balrogen förösker komma ikapp och av stekarna syns bara benrester. Känner dock att jag inte kan sjunga min vanliga sopranstämma imorgon och misstänker cigarren jag nyttjade efter maten. Tobaken lär ha växt strax norr om Kiev, mycket speciellt, tobaksbladen från Georgien. Inget farligt där tänker jag.
 
  • Haha
  • Wow
  • Gilla
FredrikR och 3 till
  • Laddar…
17
Maria T Maria T skrev:
Det är en Mörksugga, jag har sett en sån förr. Så, försök inte lura mig gosse, jag inga konster tål, att känna till hur man lurar Sauron är mina drömmars mål.
Det är Yin o Yan. Mörker o ljus i balans Svartvit katt leker på vit matta med mjuk leksak; mörk inomhusmiljö, hemtrevlig atmosfär.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Älska
Alfredo och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.