T
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 174 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 3 494 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"

Tyvärr personlig erfarenhet av hur hög påminnelseavgift inkasso tar då jag inte märkte att jag hamnat där förrän kravet dök upp i Kivra :rolleyes: Tacka fan att det inte blir en betalningsanmärkning av det iaf.
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 575 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
 
Jag fick 9/10 rätt, vilket är bättre än 4 766 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 4 394 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
 
F
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 2 008 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
 
F
T Thullen skrev:
Jag fick 10/10 rätt, vilket är bättre än 4 174 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
men hur många rätt fick du första gången du gjorde det?
 
Z
Jag fick 6/10 rätt, vilket är bättre än 2 050 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
 
M
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 4 502 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"

Var hittar man ett snabblån för 5,95% idag?
 
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 4 512 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
 
Z
Jag fick 8/10 rätt, vilket är bättre än 4 529 andra personer som har gjort quizet "Hamnar du i Lyxfällan?"
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.