T TypRätt skrev:
Förlåt, jag glömde skriva att jag frågade för en kompis.
Samt att jag mest söker konfirmation och ryggdunkande för min egen åsikt (även om den inte var så tydlig i dessa frågor).
Eller så tar du bara bort den löjliga titeln så ska jag inte klaga på att du inte vet..
 
N Niq skrev:
Vad är det för fel på Eomer❓
[bild]
Ja, hela TOLKIEN är tydligen bannlyst. Inget av T, får sägas säger de.
 
fubar fubar skrev:
Ja, hela TOLKIEN är tydligen bannlyst. Inget av T, får sägas säger de.
Man kan inte bannlysa tolkien det är ett brott mot allt. Framförallt så ådrar man sig Valars vrede och det är inte bra.
 
  • Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Vad har valarna gjort för ont nu då?
 
S Saelen skrev:
Vad hade Ernst gjort i det här läget?

Diskutera i små grupper och redovisa på overhead
När jag varit på myskurs med *rnst brukar vi få redovisa med egenknypplade kaffebordsdukar.
 
  • Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
S Saelen skrev:
Vad har valarna gjort för ont nu då?
De ställer inte upp på valfrihet.
 
De har ingen rösträtt, därför blir det omval
 
N Niq skrev:
Är det din eller din "kompis" åsikt du skriver ifrågan❓
Just i detta fall var det nog ingen åsikt alls med, varken min kompis eller min. Det var mest principen att jag vill att andra ska hålla med mig. Tycker ni fel blir jag defensiv och ber er lämna tråden istället. Att inte kunna ta till sig kritik är en viktig egenskap för vilda konversationer på nätet, du borde jobba på den!
 
Redigerat:
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Fulkemisten
S Saelen skrev:
Vad har valarna gjort för ont nu då?
Asså valar brukade farfar agna med då han pimpelfiskade efter balrog med knallkork.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
MathiasS MathiasS skrev:
Det är tyvärr bara väldigt tunga stenar som får lastas på fordon med förbränningsmotor, oavsett behörighet
Förbränningsmotor får endast miljöpartister med särskild dispens köra.
 
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Asså valar brukade farfar agna med då han pimpelfiskade efter balrog med knallkork.
Inte Manwé väl ❓
Illustration av en ädel figur med vingar, haloeffekt, långt hår och elegant, flödande dräkt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
T TypRätt skrev:
Just i detta fall var det nog ingen åsikt alls med, varken min kompis eller min. Det var mest principen att jag vill att andra ska hålla med mig. Tycker ni fel blir jag defensiv och ber er lämna tråden istället. Att inte kunna ta till sig kritik är en viktig egenskap för vilda konversationer på nätet, du borde jobba på den!
Nehe det behöver jag inte alls. Jag klarar det hur bra som helst. Dessutom har du jättefel😝
Du vet ganska mycket för att bara var 40 dagar
 
N Niq skrev:
Nehe det behöver jag inte alls. Jag klarar det hur bra som helst. Dessutom har du jättefel😝
Du vet ganska mycket för att bara var 40 dagar
Haha det har du fan rätt i, det tänkte jag aldrig på när man kollade på Bullen eller läste KP (o uppenbarligen inte nu heller). Men skulle någon koppla om man sa 40+ ”solsnurr” har nog inte hört det själv.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Haha det har du fan rätt i, det tänkte jag aldrig på när man kollade på Bullen eller läste KP (o uppenbarligen inte nu heller). Men skulle någon koppla om man sa 40+ ”solsnurr” har nog inte hört det själv.
Klart jag har rätt ❗ Dessutom så är solen stilla
 
N Niq skrev:
Klart jag har rätt ❗ Dessutom så är solen stilla
Nej
 
  • Haha
Maria T
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.