Mitt vardagsrum har vinkel ena på 22m2 och andra på 16m2. mellan rum har jag valv på bredd öppen är 2.8 meter.

Jag tycker är snygg om man har hela ihopsamma utan att ha övergångslist där mitte valvet mellan ena och andra.

Fråga om det finns risk att spricka när det gäller rörelse golvet, eller bör man ha övergångslist mellan rum och rum för bästa?

Någon av er som har läggning golvlaminat hela i ditt vinkelrum utan övergångslist och blev någon påverkad?

Nu ska jag börja golvläggning nu och hoppas på får svar er råd idag Tack.
 
S
jag har köket och vardagsrum med samma laminatgolv utan övergångslister, har en öppning på 220 och en på 90 mellan kök och vardagsrum.
 
steelis skrev:
jag har köket och vardagsrum med samma laminatgolv utan övergångslister, har en öppning på 220 och en på 90 mellan kök och vardagsrum.
Tack. det ser verklig snyggt utan övergångslister hos ert.
T.o.m lätt att dammsugar och tvättar. utan att blir samling smutsig kvar runt i övergångslister.

Jag har funderat under pågår och tror att jag ska ha hela golvet utan övergångslister, eftersom jag har provat på det här laminatgolv det verkar satt sig stark utan lossna.

Har fikat nu och ska fortsätta nu, det är kul jobb och spännad hur det ska bli fint rum. Ska blir klar idag. Det är lätt och smidig med click.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.