kashieda kashieda skrev:
Vilket år som helst nu ska jag ge ut min poesisamling "Dagens bikt". Volym två blir "Dagens vikt".
Är tvåan i volymprocent eller viktprocent?
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Låt mig travestera Markusevangeliet och säga att Ernst är mitt namn, förty vi äro många.
Står det så i Markusevangeliet? Försöker du alltså säga att det finns en massa *rnst, och ni är överallt 😱?

(Jag brukar läsa Predikaren i Bibeln, "allt är ett jagande efter vinden". Det hade inte *rnst kunnat komma på.)
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Sin inre Ernst? Jag börjar undra efter att ha läst dina senaste inlägg och kollat närmare på din avatar, om du faktiskt på riktigt ÄR *rnst? (Asterix för att inte outa dig, det är nog mot forumreglerna.)
E-ordet är emot forumreglerna. 🤬 Du är också anmäld och strax bannad för gott! 🤬🤬🤬
 
  • Arg
kashieda
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Är tvåan i volymprocent eller viktprocent?
Tvåan behöver vi inte diskutera här! Sök läkarhjälp om du har besvär. Detta är inte rätt forum!
 
  • Älska
  • Gilla
  • Haha
Pin och 2 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
E-ordet är emot forumreglerna. 🤬 Du är också anmäld och strax bannad för gott! 🤬🤬🤬
Lycka till. Du är inte en av moderaterna, du är bara en vanlig besserwisser 😛!

Dessutom är du fel ute, det är inte Ernst du ska hata på nätet, den store rivalen är -ta-daaa -Tarek Taylor!
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
det är inte Ernst du ska hata på nätet, den store rivalen är -ta-daaa -Tarek Taylor!
T-ordet är också förbjudet!
 
  • Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
T-ordet är också förbjudet!
Trekkie ❓
 
Alfredo Alfredo skrev:
Tvåan behöver vi inte diskutera här! Sök läkarhjälp om du har besvär. Detta är inte rätt forum!
Va? Är du så osäker på din inre Ernst att du är rädd för lite torsdagsmys? Ta en långburk o slappna av så ska jag ta fram balrogen… så tittar vi på något gammalt från tvåan i SVT öppet arkiv,
 
  • Wow
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Tvåan behöver vi inte diskutera här! Sök läkarhjälp om du har besvär. Detta är inte rätt forum!
Får vi diskutera ettan ❓
 
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Lycka till. Du är inte en av moderaterna, du är bara en vanlig besserwisser 😛!

Dessutom är du fel ute, det är inte Ernst du ska hata på nätet, den store rivalen är -ta-daaa -Tarek Taylor!
Hur är det med de tre glada norrmännen som fixar små stugor? Vad ska vi tycka om dem?
 
  • Haha
Jonatan79
  • Laddar…
Rör inte Eventyrlig oppussing… Då får ni med mig att göra
 
  • Gilla
Jonatan79 och 1 till
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Va? Är du så osäker på din inre Ernst att du är rädd för lite torsdagsmys? Ta en långburk o slappna av så ska jag ta fram balrogen… så tittar vi på något gammalt från tvåan i SVT öppet arkiv,
Var försiktig balroger får lätt ursinnesanfall av Ernst
 
N Niq skrev:
Var försiktig balroger får lätt ursinnesanfall av Ernst
Amen, please! Du projicerar ditt eget Ernst-hat på en stackars balrog. Så himla genomskinligt!
Sätt dig och dra några varv i Mazdan istället.
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
SågspånPappspikEternit SågspånPappspikEternit skrev:
Amen, please! Du projicerar ditt eget Ernst-hat på en stackars balrog. Så himla genomskinligt!
Sätt dig och dra några varv i Mazdan istället.
Man brukar avsluta med Amen.

Men balrogen ryms inte i Mazdan
 
tommib
Tvåan? Det är väl vanligen ett ämne på Flashback snarare än byggahus.
 
  • Gilla
fribygg och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.