Hejsan.

Japp. Då är min Facebook Messenger spärrad. Så nu kan jag INTE använda. Den längre. Har ej skrivit. Till någon där. På länge som skulle kunna. Göra. Att jag har gjort något. Är helt hand fallen.

Messenger är bara SKIT 👇👇 När det är Facebook. Som har den. Och varför jag tycker detta. Är att man kan. Anmäla på Facebook och Messenger. Hur som helst.

Och där finns. Det inga säkhets inställningar för !!!!!! Så där kan man jävlas. Med folk hur man vill. Tyvärr 👇👇👇👇👇👇

Där ser man hur. Bra Facebook är. Stor TUMMEN ner för mig 👇👇👇👇👇
 
  • Ledsen
David Wallin
  • Laddar…
Är det bara Messenger som är spärrad? ...och din Facebook funkar fortfarande? Skumt... Jag trodde att systemen hängde ihop mer än så. Om det är någon som har anmält dig för att jävlas så är nog Messenger bara spärrad tillfälligt och kommer att börja funka igen. Men irriterande kan jag förstå! ☹️
 
Teddy_Nallen Teddy_Nallen skrev:
Hejsan.

Japp. Då är min Facebook Messenger spärrad. Så nu kan jag INTE använda. Den längre. Har ej skrivit. Till någon där. På länge som skulle kunna. Göra. Att jag har gjort något. Är helt hand fallen.

Messenger är bara SKIT 👇👇 När det är Facebook. Som har den. Och varför jag tycker detta. Är att man kan. Anmäla på Facebook och Messenger. Hur som helst.

Och där finns. Det inga säkhets inställningar för !!!!!! Så där kan man jävlas. Med folk hur man vill. Tyvärr 👇👇👇👇👇👇

Där ser man hur. Bra Facebook är. Stor TUMMEN ner för mig 👇👇👇👇👇
Jo jag brukar få städa upp i mina bekantas mobiler och ofta är felet att mobilen inte är uppdaterad med senaste mjukvaruversion och inte heller apparna. Det blir bara en stor röra.
 
  • Gilla
David Wallin
  • Laddar…
H
Teddy_Nallen Teddy_Nallen skrev:
Hejsan.

Japp. Då är min Facebook Messenger spärrad. Så nu kan jag INTE använda. Den längre. Har ej skrivit. Till någon där. På länge som skulle kunna. Göra. Att jag har gjort något. Är helt hand fallen.

Messenger är bara SKIT 👇👇 När det är Facebook. Som har den. Och varför jag tycker detta. Är att man kan. Anmäla på Facebook och Messenger. Hur som helst.

Och där finns. Det inga säkhets inställningar för !!!!!! Så där kan man jävlas. Med folk hur man vill. Tyvärr 👇👇👇👇👇👇

Där ser man hur. Bra Facebook är. Stor TUMMEN ner för mig 👇👇👇👇👇
Jag trodde det var något possitvt i livet.
(Att inte Messenger fungerar så man kan lägga tiden på bättre saker.)
 
  • Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
Du kanske bara har använt upp din månadsranson av punkter.
 
  • Haha
SC Aero och 2 till
  • Laddar…
H H-Thomasson skrev:
Jag trodde det var något possitvt i livet.
(Att inte Messenger fungerar så man kan lägga tiden på bättre saker.)
Allt handlar om. Att man skriver inte. Med den vän. Man har på messenger. Hur roligt är det. Att skriva med en hackare. Skulle du tycka det är kul. Att skriva med en hackare. Istället för din vän ?
 
Jag tror du postade din tråd om Messenger i fel delforum.
Jag tycker Messenger är bra.
 
David Wallin David Wallin skrev:
Är det bara Messenger som är spärrad? ...och din Facebook funkar fortfarande? Skumt... Jag trodde att systemen hängde ihop mer än så. Om det är någon som har anmält dig för att jävlas så är nog Messenger bara spärrad tillfälligt och kommer att börja funka igen. Men irriterande kan jag förstå! ☹️
Hackarna. Kan göra vad dom vill på Facebook. Men när väl. Messenger inte är spärrad. Så skriver man inte med. Sin vän. Utan med en hackare. Hänt många gånger. Plus att hackaren tar alla bilderna. Går ej att skicka bilder. Till sina vänner. Hackaren tar allt.

Men som tur är. Att jag har. Min egen hemsida. Och min egen Chatt. Som är via min hemsida. Men så betalar jag. För min hemsida. Och min Chatt 👌👌👌 Funkar perfekt. Så jag. Lägger upp mina status inlägg. På min hemsida. Istället för på min Facebook Sida.

Kan ej lägga upp något. På min Facebook Sida. Utan någon. Anmäler mig där. För en månad sedan. La jag upp på min Facebook Sida. Att jag hade. Uppdaterat min hemsida. Med nya bilder. På mitt Digital Arkiv. På min hemsida. Då anmäler någon. Detta för naket och sexuella trakasserier. Hur fan kan detta vara naket ?? Sedan finns det inget naket. På bilderna. På mitt Arkiv. Det går att anmäla vad som helst. Och tar man det värsta. När man anmäler något. Så blir man spärrad i en hel månad.

Detta har inte hänt bara en gång. Utan i över 6 år. Så har detta varit så. Så nu skiter jag i. Den där jävla skit Facebook och Messenger 👌👌 Men så klart det är så. När det är gratis 👇👇👇 Den som har det bra är. Ägaren till Facebook. Får flera miljoner för Facebook. Och har det bra. Men användarna av Facebook och Messenger. Är det något annat. Jo tummen ner 👇👇👇👇
 
  • Filmremsa visar olika landskap; kaktusar, strand, solnedgång, palmer, kyrka, fiskebåt. Grafik som framställer fotoalbum.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
P paralun skrev:
Jo jag brukar få städa upp i mina bekantas mobiler och ofta är felet att mobilen inte är uppdaterad med senaste mjukvaruversion och inte heller apparna. Det blir bara en stor röra.
Jag har. Den senaste uppdateringen. På min mobil. Felet ligger hos Facebook. Har haft problem. Med att när jag. Lägger upp något. På min status. På min Facebook Sida. Så tycker någon. Att det är roligt. Att anmäla mina inlägg. Som naket och sexuella trakasserier. Nu senast. Blev jag anmäld igen. I 1 månad. Hur faan kan detta vara naket. Och sexuella trakasserier 😡😡😡 Jag har nu en egen hemsida. Och en egen Chatt. Via hemsidan 👌👌👌 Där lägger jag upp mina status inlägg. Teddys Statusinlägg. Heter det 👌👌 Jag betalar för min hemsida. Och min egen Chatt 👌

Nu har någon. Börjat med att anmäla. På min Messenger också. Var spärrad i en vecka. Detta med anmäla mig. För naket och sexuella trakasserier. Har jag haft. Problem med i över 5 år. Nu senast. La jag upp. Att jag hade uppdaterat min hemsida. Och bilderna i mitt arkiv. Är inte naket. Som en kille med ett. Utan tröja är inte naket. På min sida. Och därför anmäla denna bilden. Jag skickar med här.

Min hemsida:
https://www.tedberkovics.com/
 
  • Filmremsa-design med tre tropiska vyer; solnedgång, strand, palmträd och en båt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
FredrikR FredrikR skrev:
Jag tror du postade din tråd om Messenger i fel delforum.
Jag tycker Messenger är bra.
Messenger är tummen ner. När man får skriva med en hackare. Istället för sin vän.

Du kanske aldrig har. Blivit anmäld någon gång. Men jag har blivit det. I över 5 år. För någon tycker det är kul. Någon anmäler för naket. Och sexuella trakasserier. För då blir man spärrad i en hel månad. Lika dant är det med Messenger. Där blir jag också. Spärrad i en hel månad. Därför är Facebook och Messenger. En stor tummen ner 👇

Men har ju min egen hemsida nu 👌👌 Och min egen Chatt. Via hemsidan 👌 Men betalar också. Nästan 5.000:- För den. Funkar perfekt. Och inget krångel.

Detta är ju inte en naken bild. Och inte naket i mitt arkiv

Min hemsida:
https://www.tedberkovics.com/
 
  • Filmrullar visar landskap, solnedgång, strand, palmer och båt; skärmdump från social media.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Teddy_Nallen Teddy_Nallen skrev:
Hejsan.

Japp. Då är min Facebook Messenger spärrad. Så nu kan jag INTE använda. Den längre. Har ej skrivit. Till någon där. På länge som skulle kunna. Göra. Att jag har gjort något. Är helt hand fallen.

Messenger är bara SKIT 👇👇 När det är Facebook. Som har den. Och varför jag tycker detta. Är att man kan. Anmäla på Facebook och Messenger. Hur som helst.

Och där finns. Det inga säkhets inställningar för !!!!!! Så där kan man jävlas. Med folk hur man vill. Tyvärr 👇👇👇👇👇👇

Där ser man hur. Bra Facebook är. Stor TUMMEN ner för mig 👇👇👇👇👇
Min hemsida:
https://www.tedberkovics.com/
 
T TypRätt skrev:
Du kanske bara har använt upp din månadsranson av punkter.
Det verkar så.

Är så jävla trött på Facebook och Messenger. Just nu. Har haft stora problem i över 5år. Med detta jävla skit. Nu sist tyckte någon. Att detta är naket och sexuella trakasserier. När jag lägger upp. På min Facebook Sida. När jag uppdaterar min hemsida. Och i mitt bild arkiv. Är det inte häller naket.
Så nu gör jag mina statusinlägg. På min hemsida. Teddys Statusinlägg 👌👌 Dels ägercjag bilderna själv. På Facebook. Tar folk bilder av andra sidor. Och video klipp. På min hemsida. Kan inte ladda ne 👌👌👌

Välkommen in till min hemsida:
https://www.tedberkovics.com/
 
  • Filmstrip med naturbilder, solnedgång, strand, palmträd, del av Facebook-inlägg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.