T TypRätt skrev:
Ok, jag stoppade en pinne i vispen på den högra delen och tryckte in ett lakan i springan på den vänstra delen och det verkar funka! Tack för hjälpen!
Funkar säkert kom ihåg att byta lakan med jämna mellanrum bara
 
Jag ringde till min lokala Lionsförening och frågade lov. Dom sa att det gick bra. Vi vet ju alla att det egentligen är Lions som styr världen
Va?! Har dom utökat? Vi var ju överens om att de skulle ha marken mellan Lejonklippan o där solen går ner! Jäkla skit visste att vi skulle satt ut gränsrör..
 
  • Haha
  • Gilla
kashieda och 3 till
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Va?! Har dom utökat? Vi var ju överens om att de skulle ha marken mellan Lejonklippan o där solen går ner! Jäkla skit visste att vi skulle satt ut gränsrör..
Gå och leta efter helrören där solen går ner men var försiktig så du inte ramlar över jordens kant
 
  • Gilla
fribygg
  • Laddar…
N Niq skrev:
Gå och leta efter helrören där solen går ner men var försiktig så du inte ramlar över jordens kant
Vad gör jag, om jag trillar i Helvetesgapet”, frågade Ronja. ”Då gör du inget mer”, sa Mattis, och sedan gav han till ett vrål som om plötsligt allt ont hade satt sej i bröstet på honom. ”Ja, då så”, sa Ronja, när Mattis hade vrålat färdigt. ”Då ska jag inte trilla i Helvetesgapet då
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Jag har en blå släpvagn men ingen dragkrok på min Mazda. Får jag ändå lasta tunga stockar på släpet utan att lastsäkra? Det är granstockar.
Fin faster har också en Mazda men den har dragkrok.
Får jag köra den kombinationen eller måste jag dra min fasters bil med min bil och sen ha släpet på hennes krok eller måste jag låna hennes dragkrok och montera den på min bil?


Jag har AM-körkort, om det spelar någon roll.
 
  • Gilla
  • Haha
triada och 4 till
  • Laddar…
S Stubai skrev:
Jag har en blå släpvagn men ingen dragkrok på min Mazda. Får jag ändå lasta tunga stockar på släpet utan att lastsäkra? Det är granstockar.
Fin faster har också en Mazda men den har dragkrok.
Får jag köra den kombinationen eller måste jag dra min fasters bil med min bil och sen ha släpet på hennes krok eller måste jag låna hennes dragkrok och montera den på min bil?


Jag har AM-körkort, om det spelar någon roll.
Det är tyvärr bara väldigt tunga stenar som får lastas på fordon med förbränningsmotor, oavsett behörighet
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
S Stubai skrev:
Jag har en blå släpvagn men ingen dragkrok på min Mazda.
Det är så d-a irriterande när nybörjare utan åtminstone 10 tusen inlägg ställer inkompletta frågor som saknar all nödvändig information. Hur f-n kan någon tro att någon ska kunna besvara dessa? 🤬🤬🤬

Vad är det för färg på Mazdan?
 
  • Gilla
  • Haha
Dilato och 5 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Vad gör jag, om jag trillar i Helvetesgapet”, frågade Ronja. ”Då gör du inget mer”, sa Mattis, och sedan gav han till ett vrål som om plötsligt allt ont hade satt sej i bröstet på honom. ”Ja, då så”, sa Ronja, när Mattis hade vrålat färdigt. ”Då ska jag inte trilla i Helvetesgapet då
Hur kan Mattis veta det. Har han varit till helvetet och sett efter.

Lions nästlar sig in överallt och utökar smygande utan att du märker det. Helt plötsligt en dag upptäcker du att dom äger allt som du trodde du ägde
 
  • Gilla
  • Haha
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Det är så d-a irriterande när nybörjare utan åtminstone 10 tusen inlägg ställer inkompletta frågor som saknar all nödvändig information. Hur f-n kan någon tro att någon ska kunna besvara dessa? 🤬🤬🤬

Vad är det för färg på Mazdan?
Du måste ju veta färgen på fasterns Mazda också annars vet man ju ändå inget. Sen är det väldigt viktigt vilket fabrikat det är på vindrutetorkarna.
 
Det beror ju lite på maxlasten, men om du sätter samman bilarna som du nämner så får du istället räkan på tågvikten. Det kan vara en fördel här. Var dock noga med att om du gör ett tåg får du inte svänga alls i en plankorsning så planera din rutt ordentligt!
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
så får du istället räkan på tågvikten.
Va f-n har bogserlinans vikt med något att göra?

Hopviket beige rep på vit bakgrund med texten "Tågvirke Aqualine Cli".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Har du rökt det där olämpliga nu igen? 😱
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Va f-n har bogserlinans vikt med något att göra?

[bild]

Har du rökt det där olämpliga nu igen? 😱
Det där räknas väl till restprodukter!

Stora frågan är väl om det skall återvinnas som livsmedel eller brännbart?
 
R Robert-san01 skrev:
Stora frågan är väl om det skall återvinnas som livsmedel eller brännbart?
Är det hampa kan man kanske röka den?
 
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Är det hampa kan man kanske röka den?
Du kanske kan använda den för att dra en gengas bil? 👍
 
N Niq skrev:
Jag ringde till min lokala Lionsförening och frågade lov. Dom sa att det gick bra. Vi vet ju alla att det egentligen är Lions som styr världen
Lions? Är det som Foxtrot fast ett annat djur? Du använde väl en krypterad telefon?
 
  • Wow
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.