Jag ser inte hur gulgrön sitter. Är det Xavier som kopplat?
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Inte pallar? Du har missförstått allt! Det snarast dräller av pallar. Små pallar. Stora pallar. Bortkastade pallar. Återuppståndna pallar. Brinnande pallar och slutligen finska turistpallar. Fattar inte att de pallar.
Jag tror de pallar äpplen istället.
 
N Niq skrev:
Före
[bild]

Efter
[bild]
OJ! Är det där när du följde råden på nåt forum på nätet för att bygga hus?
 
kashieda kashieda skrev:
Fan, måste allting förklaras som om mottagaren vore en total idjitt?
En bild skulle verkligen underlätta. Det är svårt att förstå hur du hade tänkt annars.
 
  • Gilla
Fadai
  • Laddar…
Hantverkaren var här och installerade min LLVP, men jag tycker den låter lite mycket. Kan man sänka volymen på den? Det är en sån här modell jag har:
Luftkonditioneringsapparat installerad ovanpå en öppen dörr, ineffektivt placerad, rosa vägg, dålig installation, husets interiör.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
klaskarlsson och 7 till
  • Laddar…
Vad var det för hantverkare? Dem måste ha särskild behörighet för att jobba med kylmedium. Var det en mediaexpert (kan även kallas journalist)? Kan behövas en elektriker från en auktoriserad firma också.

Man får inte pula med sånt här själv, men du kan testa att rengöra filtren. Det kan hjälpa och är något man får göra själv.
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jag ser inte hur gulgrön sitter. Är det Xavier som kopplat?
Nej Matt Murdock
 
fubar fubar skrev:
OJ! Är det där när du följde råden på nåt forum på nätet för att bygga hus?
Köpte bygganvisningar på nätet. Klart du kan renovera ditt slott själv hette dom. Kostade bara en årslön.
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
N Niq skrev:
Nej Matt Murdock
Jaha, Mats Murstock. Bäst är nog isåfall kalkbruk. Det fixar du lätt själv! Se bara till att blanda ordentligt, gärna minst ett par timmar, så blir det bra. Köp en tombola som du sen säljer för dubbla priset. Mycket bättre än att hyra dyrt.
 
  • Gilla
klaskarlsson
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Hantverkaren var här och installerade min LLVP, men jag tycker den låter lite mycket. Kan man sänka volymen på den? Det är en sån här modell jag har:
[bild]
Just den modellen är känd för sina höga ljudnivån. Men om du bygger en ljudisolerad låda över delen till höger i bild. Alltså den närmast fönstret så kan du få ner ljudnivån lite
 
  • Gilla
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Jaha, Mats Murstock. Bäst är nog isåfall kalkbruk. Det fixar du lätt själv! Se bara till att blanda ordentligt, gärna minst ett par timmar, så blir det bra. Köp en tombola som du sen säljer för dubbla priset. Mycket bättre än att hyra dyrt.
Vem ska ha nya skor❓ Håller kalkbruk under vatten❓
 
Alfredo Alfredo skrev:
Köp en tombola som du sen säljer för dubbla priset.
Tänk bara på att lotteriverksamhet kan vara tillståndspliktig, så köp för guds skull rätt sorts tombola.
 
  • Gilla
triada och 2 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Just den modellen är känd för sina höga ljudnivån. Men om du bygger en ljudisolerad låda över delen till höger i bild. Alltså den närmast fönstret så kan du få ner ljudnivån lite
Ok, jag stoppade en pinne i vispen på den högra delen och tryckte in ett lakan i springan på den vänstra delen och det verkar funka! Tack för hjälpen!
 
  • Gilla
  • Haha
triada och 2 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Tänk bara på att lotteriverksamhet kan vara tillståndspliktig, så köp för guds skull rätt sorts tombola.
Inga problem då jag är Sosse!
 
  • Haha
  • Älska
  • Gilla
triada och 3 till
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Tänk bara på att lotteriverksamhet kan vara tillståndspliktig, så köp för guds skull rätt sorts tombola.
Jag ringde till min lokala Lionsförening och frågade lov. Dom sa att det gick bra. Vi vet ju alla att det egentligen är Lions som styr världen
 
  • Gilla
Henningelvis
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.