Jag söker en prisvärd Luftavfuktare till vårt badrum där vi också har vår tvättstuga? Samt hänger tvätten.

Det verkar vara en DJUNGEL att hitta rätt på nätet till en rimlig slant 😎😬😎
 
Är du ute efter en enkel att slå på när du hänger tvätt eller vill du ha något mer avancerat? Det är i grunden en ganska okomplicerad apparat. Jag har erfarenhet av en anslut från Jula och en från Biltema. Båda gör sitt jobb med att torka tvätt. Båda dessa köpte jag enligt principen "Jag behöver en nu. Den här är billig".
 
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
A Avemo skrev:
Är du ute efter en enkel att slå på när du hänger tvätt eller vill du ha något mer avancerat? Det är i grunden en ganska okomplicerad apparat. Jag har erfarenhet av en anslut från Jula och en från Biltema. Båda gör sitt jobb med att torka tvätt. Båda dessa köpte jag enligt principen "Jag behöver en nu. Den här är billig".
Det behöver som sagt inte vara så avancerat men den ska vara effektiv och ligga bra vad det gäller energikostnad.
 
J Josth skrev:
Jag tycker Woods gör bra och hållbara aggregat, t.ex. denna borde passa: [länk]
Ja jag såg att dom låg bra till i många tester 👍
 
Nobbe_1 Nobbe_1 skrev:
Jag söker en prisvärd Luftavfuktare till vårt badrum där vi också har vår tvättstuga? Samt hänger tvätten.

Det verkar vara en DJUNGEL att hitta rätt på nätet till en rimlig slant 😎😬😎
Har haft det här aggregatet från ClasOhlson i åratal.

Sen "kostar" det då 240W att köra aggregatet som man bör ha med i beräkningen. Inget man bara lämnar på utan man bör ha en temp/fukt mätning som komplement så ser man.

https://www.clasohlson.com/se/Luftavfuktare-10-liter,-31-m²/p/Pr368321000
 
  • Gilla
Nobbe_1
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.