Fråga: Jag tänker bygga ett Pisatorn av Lego Duplo, hur gör jag?
Svar: Du kan inte göra så. Här får du ritningar pa Eifeltornet i Lego Technik.
 
  • Gilla
Auson
  • Laddar…
P polaris78 skrev:
skämt, om man läser hela inlägget och inte drar ut en mening
Nu förstår jag nog inte vad du menar. En bild skulle hjälpa.
 
  • Gilla
Auson
  • Laddar…
Henningelvis Henningelvis skrev:
Nu förstår jag nog inte vad du menar. En bild skulle hjälpa.
Hoppas du blir hjälpt av en bild!

Psykedeliskt mönster med vågor i lila och grönt som skapar en optisk illusion.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Haha
Henningelvis och 4 till
  • Laddar…
fubar fubar skrev:
Hoppas du blir hjälpt av en bild!

[bild]
Hmm, kan du ta en bild från en annan vinkel och så man ser hur den är inkopplad?
 
A anis16 skrev:
Hmm, kan du ta en bild från en annan vinkel och så man ser hur den är inkopplad?
Prova att vrida skärmen istället!
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Prova att vrida skärmen istället!
Det hjälper ju inte den svänger ju bilden automatiskt
 
  • Haha
Nötegårdsgubben
  • Laddar…
N Niq skrev:
Det hjälper ju inte den svänger ju bilden automatiskt
Vänd den bakåfram, då. Eller vänd huvudet. Fan, måste allting förklaras som om mottagaren vore en total idjitt?
 
  • Gilla
fubar
  • Laddar…
kashieda kashieda skrev:
Vänd den bakåfram, då. Eller vänd huvudet. Fan, måste allting förklaras som om mottagaren vore en total idjitt?
Ja
 
  • Arg
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
N Niq skrev:
Jag hade en hantverkare hos mig förra veckan. Jag gav honom en räkning för förlorad arbetsinkomst då jag var tvungen att vara hemma från jobbet och stå och övervaka allt han gjorde. Han använde också vatten och el så det la jag också till på räkningen.

Han sa något om att inte betalar han kunderna för att få komma och jobba. Om han inte betalar så är det kronofogden man går
N Niq skrev:
Jag hade en hantverkare hos mig förra veckan. Jag gav honom en räkning för förlorad arbetsinkomst då jag var tvungen att vara hemma från jobbet och stå och övervaka allt han gjorde. Han använde också vatten och el så det la jag också till på räkningen.

Han sa något om att inte betalar han kunderna för att få komma och jobba. Om han inte betalar så är det kronofogden man går till först❓
Henningelvis Henningelvis skrev:
Nu förstår jag nog inte vad du menar. En bild skulle hjälpa.
Före OCH efterbild(er)!
 
Fulkemisten Fulkemisten skrev:
Nu låter ni som baxarsekten eller vad de hette? Håll er till ämnet tack.
(Inte sett dem på länge. Har de blivit gubbar/tanter och slutat baxa?)
Inom baxarsekten skryter de numera med att de inte pallar längre. De har lagt fötterna i vädret och sitter väl och myser på sina laxstjärtar. Spänner av istället för att spänna band. Pirras det är det i alla fall ingen säckkärra inblandad. På sin höjd nåt skåp.

Så förstår jag saken i alla fall.
 
  • Gilla
  • Ledsen
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Inte pallar? Du har missförstått allt! Det snarast dräller av pallar. Små pallar. Stora pallar. Bortkastade pallar. Återuppståndna pallar. Brinnande pallar och slutligen finska turistpallar. Fattar inte att de pallar.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Inte pallar? Du har missförstått allt! Det snarast dräller av pallar. Små pallar. Stora pallar. Bortkastade pallar. Återuppståndna pallar. Brinnande pallar och slutligen finska turistpallar. Fattar inte att de pallar.
Brinner pallar bättre eller sämre de bilar som brinner bäst, beroende på vem man frågar?
 
FredrikR FredrikR skrev:
Brinner pallar bättre eller sämre de bilar som brinner bäst, beroende på vem man frågar?
Mycket, mycket bättre än de som brinner sämre än de som brinner bra men inte lika bra som de som brinner bättre än de som brinner sämre en de som brinner bra.

Vad bilar har med saken att göra fattar jag inte! Är du pyromanen från Rosengård? Hmm, FredrikRosengård så klart. Nu fattar jag!
 
  • Haha
  • Ledsen
SågspånPappspikEternit och 3 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Mycket, mycket bättre än de som brinner sämre än de som brinner bra men inte lika bra som de som brinner bättre än de som brinner sämre en de som brinner bra.

Vad bilar har med saken att göra fattar jag inte! Är du pyromanen från Rosengård? Hmm, FredrikRosengård så klart. Nu fattar jag!
Allt brinner med hjälp av en balrog
 
  • Gilla
  • Haha
Manganbangan och 3 till
  • Laddar…
A Auson skrev:
Före OCH efterbild(er)!
Före
Stenstig leder upp till imponerande träbyggnad med utskärningar och symboler, berglandskap i bakgrunden, dramatisk himmel.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Efter
Mystiskt slott i dis, ruiner, dramatisk himmel, grönt landskap, övergivet, atmosfäriskt, fantasy-influerad scen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.