Det medföljer en speciell krok för upphängning av verktygen på vägg.

Hade vart grymt med ett gäng trådlösa och tysta motorverktyg till hela säsongen trädgårdsstädning.
 
Svar: en specialanpassad krok.

Har nyligen flyttat och har helt plötsligt en ganska stor trädgård med flertalet träd och inga verktyg alls.
 
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
En krok som underlättar förvaring av verktygen! Jag och familjen har precis blivit med hus, med stor lummig trädgård med massa buskar och träd. Enda trädgårdsredskapen vi har haft råd att investera i den här sommaren är "manuella". Vilket funkar, men vilken lyx med maskiner! Svärfar har precis införskaffat en PE5 till äppelträdet och är grymt nöjd, så vi har faktiskt redan sneglat lite på Aspire-serien. Nu har jag dessutom berättat för familjen att vi är med och tävlar för dom undrar varför jag inte lägger ner telefonen, så nu vill barnen ha en lövblås ...
 
Det medföljer en specialanpassad krok.

Jag skulle så hjärtans gärna
Vilja vinna en trimma
Mina gräsplantor är allt annat än slimma
Jag Aspirerar på en häcksax
Till min spirea yvig till max
Höstens kraft gör att jag brukar svimma
Men i år blåser jag löven på under en timma
 
S
Det medföljer en specialanpassad krok.

Idag har jag en uppsjö av halvgamla maskiner från diverse olika tillverkare. Ett kit hade gjort livet så mycket enklare! Lövblåsen hade gjort susen på mina plattor. Min nuvarande trimmer är en gammal Electrolux från -82(?), det är på tiden att den byts ut =)
 
En specialanpassad krok. Jag har en stor trädgård och sladd på alla redskap som underlättar trädgårdsarbetet. Det blir till att skarva sladdar om man ska nå överallt och det är bökigt och trassligt. Ett nytt kvalitetssett med batteridrivna handredskap skulle vara en dröm för en gammal dam som jag, som vill ha fint men inte orkar/har råd att köpa nytt och bättre. Mina gamla redskap har dessutom tappat en hel del ork, så det skulle underlätta även av den anledningen med nya maskiner.
 
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
En specialanpassad krok att hänga upp produkterna med. Smart och snyggt sätt att förvara sina Husqvarna produkter och spara utrymme i trädgårdsförrådet. Ser fram emot att snygga till mitt eget.
Hälsningar Annika 🌟
 
Svar: Till varje redskap medföljer en specialanpassad krok för smidig förvaring i begränsade utrymmen.

WOW Vilken dröm det vore att få en uppsättning trädgårdshjälp! Mina antika sk. maskiner gör sig bättre på ett museum!
 
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
Den smarta saken är en krok att hänga upp verktygen med.

En vinst skulle göra både den trädgårdsintresserade ägaren och den prylgalne ägaren av vårt hus och trädgård otroligt glada.
Att kunna hålla efter trädgården på ett lätt och smidigt sätt, att ha bra prylar att göra det med och sen när vi är klara för dagen kunna hänga upp redskapen i förrådet utan att de står på golvet och skräpar. Vilken fantastisk chans :)
 
Till varje redskap medföljer en specialanpassad krok för smidig förvaring i begränsade utrymmen.

Dessutom ett stort + att Aspire batterierna passar till fler än 10 olika varumärken ✌️

Skulle vara perfekt med en handhållen smidig lövblås nu när löven börjar falla för att få bort dem från bla grusgången vid entrén. Häcksaxen kommer väl till pass så slipper man skamset knata över till grannen för att fråga ytterligare en gång om man får låna deras inför en sista klippning av syrenhäcken i år innan vintern. Trimmern blir kalas för enkel trimning runt träd, buskar och rabatter så slipper man köra med skogsröjsågen 🪵 och vara rädd för att man ska råka klippa ner fel saker 😬🫣
 
R
U Ulrika M.M skrev:
Vinn trädgårdsredskap till ett värde av 7410:-!
[bild]

Nu kan du vinna ett kit med en lövblås, en trimmer och en häcksax, inklusive två batterier och en laddare ur Husqvarnas nya batteridrivna produktserie Aspire™ – kraftfulla 18V-produkter avsedda för den mindre trädgården.

För att tävla ska du svara på nedan fråga samt motivera varför just du ska vinna.
Fråga: Vad är det för smart pryl som medföljer varje Husqvarna Aspire-produkt?
Svaret hittar du här.

Vinnaren utses fredag 6/10.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren. Vi tackar Husqvarna för att de sponsrar den här tävlingen.
Hej,
Vinner jag så skulle jag återvinna mina gamla bensin redskap.

Svaret är en krok.
 
Svar: en krok

Motivering: jag är nyinflyttad med 18000 kvm tomt att underhålla.. behöver bra, kraftfulla grejor helt enkelt.
 
Svar: en smart krok för förvaring.
 
Till varje redskap medföljer en specialanpassad krok för smidig förvaring i begränsade utrymmen!

Detta kit hade underlättat skötsel av vår trädgård enormt jämfört med de olika sladd-drivna elapparater som används idag. Har klippt av min förlängningssladd 2ggr med häcksaxen redan.
Som en bonus kanske vi kan få lite ordning och reda i förrådet med de specialanpassade krokarna 🤩
 
Svar: En smart krok för smidig förvaring

Får jag de här grejerna så kommer effekten bli enorm i trädgården eftersom jag idag enbart använder prokrastinering som verktyg i trädgården i brist på annat. Det ser ju rätt illa ut men om man också använder verktyget förnekelse så funkar det... ...ett tag.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.