Alfredo Alfredo skrev:
Jag har förklarat det tidigare på forumet men då vissa verkar ha minne som ett järnspett tar vi det igen!

[bild]
Jag ser inte problemet?!

/Team 14 långburk
 
  • Gilla
Nötegårdsgubben och 1 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jag ser inte problemet?!
De är "längst bort i hörnet". Idi!
 
  • Haha
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
/Team 14 långburk
huh, team 14 långburk har ju blivit som "grevinnan o betjänten"..
Va faun! bara för att klara av att prata med sin granne?
 
  • Haha
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
De är "längst bort i hörnet". Idi!
Borde stå närmast kassan likt tuggummi, alvedon och halstabletter.
 
  • Gilla
  • Älska
Maria T och 2 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Jag har hittat något i mitt hus, är det asbest och i så fall ett dolt fel?
Du har ju hittat till ditt hus, är inte det gott nog?! Va inte så jävla kräsen o otacksam! Förresten är du säker på att det är i ditt hus?
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Du har ju hittat till ditt hus, är inte det gott nog?! Va inte så jävla kräsen o otacksam! Förresten är du säker på att det är i ditt hus?
Nu när du säger det, jag var inne i grannens hönshus 🤔
 
  • Haha
kashieda och 2 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Nu när du säger det, jag var inne i grannens hönshus 🤔
Ja gå inte där o sprätt, dra klart elen nu o gå hem så har du det både varmt o billigt i jul. 🎄
 
  • Haha
  • Gilla
SågspånPappspikEternit och 1 till
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Ja gå inte där o sprätt, dra klart elen nu o gå hem så har du det både varmt o billigt i jul. 🎄
Men var ska jag ta elen från? Klättrar man upp i elstolpen eller ska jag dra en förläningssladd från grannen? Jag har 500m lampsladd hemma, duger det?
 
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
Du kopplar in din kabel på värmelampan, sedan drar du den diskret ut genom hönshusets baksida och drar den under kvistar och löv hem till dig. Vill du vara riktigt diskret kopplar du den på en vinda som du satt på en motor och har spränkopplingar någonstans på vägen så ser du att grannen upptäckt sladden spränger du kopplingarna och startar motorn så den på någon sekund virat hem kabeln till dig och gömt alla spår. Men visst lampsladd blir fint, så här års får den naturlig kylning från den blöta marken så du kan utan problem bypassa direkt efter dina huvudsäkringar o tuffa hela villan på den, arean under grafen är ju som man brukar säg underst, you are on top!
 
  • Haha
Nötegårdsgubben och 2 till
  • Laddar…
T TypRätt skrev:
Du kopplar in din kabel på värmelampan, sedan drar du den diskret ut genom hönshusets baksida och drar den under kvistar och löv hem till dig. Vill du vara riktigt diskret kopplar du den på en vinda som du satt på en motor och har spränkopplingar någonstans på vägen så ser du att grannen upptäckt sladden spränger du kopplingarna och startar motorn så den på någon sekund virat hem kabeln till dig och gömt alla spår. Men visst lampsladd blir fint, så här års får den naturlig kylning från den blöta marken så du kan utan problem bypassa direkt efter dina huvudsäkringar o tuffa hela villan på den, arean under grafen är ju som man brukar säg underst, you are on top!
RTFM ‼️
 
P paralun skrev:
Jo men violen fixar ju Anticimex....
Eller Smaug
 
fubar fubar skrev:
RTFM ‼️
Huh, det är ju jobbigt och inkräktar på min egentid då jag ska läsa Facebook och Insta med alla fina bilder.
 
  • Gilla
fubar
  • Laddar…
FredrikR FredrikR skrev:
Jaha, nu kommer det bilder på hipster öl igen, ja ger mig fan på att den där FredrikR har skägg och sotarmössa!

Va är det för fel på en Arboga 10,2?!
Det ska vara pripps blä
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Men var ska jag ta elen från? Klättrar man upp i elstolpen eller ska jag dra en förläningssladd från grannen? Jag har 500m lampsladd hemma, duger det?
Du kopplar in dig på hans laddbox den har ju färdig sladd
 
  • Gilla
SågspånPappspikEternit
  • Laddar…
Nu var det nära igen att jag svarade lite snäsigt i en annan tråd. Är det inte dags snart att stänga ner övriga forumet?
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 8 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.