någon som har handlat på

http://www.net-vvs.se

jag tittade på väghängd toa och det var bra priser

någon som har erfarenhet av dem?
 
naej, ingen erfarenhet.. men håller med, det var riktigt riktigt bra priser.
under menyn "om oss" ser man att de även är verksamma i danmark, vilka generellt sett har mycket humanare priser på vvs-produkter än vad vi har i sverige. Så där ligger nog en del av förklaringen till varför de har så bra priser.
 
Står själv i begrepp att beställa blandare till vårt nyrenoverade badrum och fastnade för net-vvs.se. Jag hittade ett par produkter som var billigare på smarthem.se men net-vvs.se matchade priserna direkt när jag mailade och upplyste om att jag kunde handla billigare på smarthem. Det som gör mig tveksam är följande:
1. Företaget är danskt men har bara nätförsäljning riktad till Sverige, jag hade förväntat mig en hemsida riktad till danska kunder också.
2. Företaget registrerades den 25 maj 2007.
3. De verkar lite väl ivriga att sälja.
Sitter som bäst och funderar över vilken taktik jag skall ha, skall jag chansa och beställa eller inte.

//Kristian
 
Vi köpte nyligen ett badkar därifrån. Det kom med Schenker på några dagar. Inga problem för oss alltså.
 
Ok, skönt att höra. Har pratat med banken idag och de var tveksamma, men det här stärker mig. Jag provar och om det skulle vara några problem postar jag det naturligtvis här.

//Kristian
 
Vi fick en delleverans idag! Företaget verkar med andra ord helt seriöst och dessutom måste jag säga att servicen så här långt har varit utmärkt!

Mvh

Kristian
 
Har handlat duschvägg och duschset. Snabb leverans och bra support. Jag ställde massa konstiga frågor. Fick svar direkt. Antingen via chat eller mail.
 
beställde damixa blandare till dusch och kök.
fick hem med två leveranser en direkt och en på en vecka.
Verkligen super att de delar på leveranser även när det är så kort mellan, helt klart nöjd
 
Fick den sista leveransen idag. De har dellevererat 3 gånger och det tycker jag är en fantastisk service. Långt före utlovade leveransdatum kom blandarna och jag kan inget annat än att varmt rekommendera dem för inköp av vvs produkter.

/Kristian
 
Har en god vän som har kontakt med detta företag genom jobbet. (Han jobbar inom data.) Enligt honom är det ett bra seriöst företag...
 
Har handlat flera gånger av dem och det har fungerat kanon var gång. Har dessutom vid flera tillfällen frågat om produkter som de inte har haft i sitt sortiment, då har de återkommit blixtsnabbt, lagt upp produkten på siten och till bästa pris.

Kanon mao!
 
Kan också rekommendera http://www.net-vvs.se. Idag kom våran leverans av HAFA badrumsmöbler. Vi sparade flera tusen på att köpa från dem istället jämfört med bl.a. Bauhaus och andra HAFA leverantörer.
 
Vi har funderingar att handla av rinkabyrör. det verkar billigt och bra!!!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.